فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت 

برند : DOOGEE

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل دوجی مدلS30  دو سیم کارت

 

نقد و بررسی تخصصی

درست مثل لپ‌تاپ‌ها که به رسته‌های مختلفی مثل مخصوص بازی، مالتی‌مدیا و صنعتی تقسیم می‌شود، گوشی‌های هوشمند را هم می‌توان کم‌وبیش، در بخش‌های مشابهی قرار داد. قطعاً تابه‌حال، مدل‌های زیادی را برای علاقه‌مندان به موسیقی، بازی یا تماشای فیلم دیده‌اید؛ اما خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند صنعتی، اعضای خیلی کمی دارد. این مدل گوشی‌ها به دلیل بازار هدف کوچکی که دارد،  مخصوص افراد خاصی هستند و برندهای معدودی آن‌ها را تولید می‌کنند. شرکت دوجی (DOOGEE) یکی از تولیدکنندگان نسبتاً نوپا اما شناخته‌شده گوشی همراه است. در این مطلب قصد داریم گوشی S30 از محصولات پرطرفدار این شرکت را به‌اختصار بررسی کنیم.

DOOGEE

در ماه مارس سال 2013 شرکت «دوجی» (DOOGEE) کار خود را به در اسپانیا آغاز کرد. هدف این شرکت طراحی و ساخت گوشی‌های موبایل هوشمند با اتکا به خلاقیت‌های کوچک در طراحی و کاربرپسند کردن عملکرد است. شعار امروزی شرکت دوجی «زندگی‌ات را زندگی کن» است تا نشان دهد که بر لذت و راحتی زندگی تأکید دارد. یک سال پس از تأسیس این برند دوجی با باشگاه فوتبال ویارئال وارد همکاری مشترک شدند به نتایج مالی بهتری برسند و گوشی‌های هوشمند دوجی را در سراسر اسپانیا به‌عنوان برندی مطرح جا بیندازند. سال بعد شبکه فروش دوجی گسترده‌تر شد و کم‌کم به آسیا و آفریقا هم رسید. گوشی‌های این برند به‌عنوان محبوب‌ترین گوشی در میان خانم‌های تایلندی است. شرکت دوجی در الجزایر رشدی برابر با 20 درصد در طول مدت بیست ماه به‌طور مداوم را در 10000 فروشگاه خود  تجربه کرده است. نگاه روبه‌جلوی دوجی در تولیدات این شرکت مشهود است.

طراحی و ساخت

اولین باری که این گوشی را ببینید، احتمالاً تصور خواهید کرد که درون یک قاب محافظ بسیار مستحکم قرار گرفته است. بدنه‌ی Doogee S30 فوق‌العاده ضخیم و البته سنگین است؛ البته این موضوع بی‌دلیل هم نیست. این گوشی برای افرادی ساخته شده است که در محیط‌های صنعتی کار می‌کنند و به همین دلیل یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های جهان است. قاب پشتی این گوشی دارای پوششی از جنس کلوار (Kelvar) است که ارزش خرید زیادی به این محصول داده است. کلوار بافت بسیار مستحکمی دارد؛ بطوریکه این بافت با وزن یکسان 5 برابر از فولاد مستحکم‌تر است. به دلیل مقاومت بالای کلوار از این ماده در ماسک‌های ضدگلوله و قسمت‌های حیاتی هواپیما استفاده می‌شود. این گوشی دارای استاندارد  IP68 است. این استاندارد تضمین می‌کند که گوشی قادر است به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. مقاومت در برابر گردوغبار هم برای این گوشی هم اصلاً نیازی به توضیح ندارد. حسگر تشخیص اثرانشگت در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است تا شرکت سازنده از ضخامت گوشی نهایت استفاده را ببرد. این گوشی ضخامتی برابر با 14 میلی‌متر دارد که میزان زیادی برای یک گوشی هوشمند به حساب می‌آید اما  این ضخامت برای گوشی‌های دارای کاربری صنعتی امری کاملاً طبیعی است. لبه سمت راست این گوشی علاوه بر داشتن کلید پاور و حسگر اثرانگشت میزبان کلیدی نارنجی رنگ است که شرکت سازنده آن را کلید SOS نامیده است و در استفاده از گوشی به عنوان یک محصول واکی‌تکی کاربرد دارد. برای استفاده از قابلیت واکی‌تاکی گوشی باید یک حساب کاربری در اپلیکیشن Zello که به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است، ایجاد کنید تا بتوانید از قابلیت واکی‌تاکی (PTT) استفاده کنید.

درمجموع S30 با وجود بدنه‌ای ضخیم و سنگین، گوشی خوش‌دستی محسوب می‌شود. البته باید این نکته را بگوییم برای کسانی که گوشی‌های صنعتی را دوست ندارند، این گوشی چندان هم بزرگ نیست. این گوشی به نمایشگری 5.0 اینچی مجهز شده است که رزولوشن HD دارد. نمایشگر S30، حداکثر روشنایی و زوایای دید خوبی دارد و با دستکش هم می‌توان از آن استفاده کرد. واضح است که نباید انتظار کیفیت نمایشگر یک گوشی پرچم‌دار را از این محصول داشته باشید اما رزولوشن HD این گوشی هم درنهایت کیفیت رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی 57 درصد است که برای یک گوشی صنعتی میزانی طبیعی است.

عملکرد و نرم‌افزار

همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم، S30 به تراشه‌ی MT6737V مدیاتک مجهز شده است که جزو تراشه‌های رده‌میانی محسوب می‌شود؛ بنابراین ازلحاظ عملکرد کلی دستگاه، نصب تعداد بسیار زیادی از برنامه و بازی‌های سنگین را روی گوشی باعث کندی و مکث در اجرای برنامه‌ها خواهد شد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض از اندروید 7 استفاده می‌کند که باوجود انتشار اندروید 9، نسخه‌ای به‌روز به‌حساب نمی‌آید اما نکته مثبت تجربه خالص اندرویدی است که این گوشی به شما می‌دهد. در این گوشی از رابط‌های کاربری سنگین و آزاردهنده خبری نیست و همین باعث می‌شود که عملکرد گوشی را میزان مطلوبی به‌حساب بیاوریم. دوجی برنامه‌ی خاصی را به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی قرار نداده است تا کاربر بتواند با توجه به نوع حرفه و استفاده‌اش از گوشی، برنامه‌های متنوع مربوط به حرفه‌ی کاری خود را از گوگل پلی دانلود کند. البته برنامه ضبط صدا که برای هر فردی با هر شغلی کاربردی است هم در این گوشی وجود دارد. علاوه‌براین، امکان ضبط صدا با برنامه پیش‌فرض هم وجود دارد. همان‌طور که اشاره شد میزان رم در این گوشی 2 گیگابایت است که البته به‌راحتی از پس انجام کارهای روزانه بر می‌آید اما اگر در انجام کارها با مشکلی روبرو شدید، می‌توانید از اپلیکیشن مخصوص مدیریت گوشی به نام «System Manager» استفاده کنید. این نرم‌افزار امکان مدیریت شارژ و بستن برنامه‌های باز را دارد و به‌این‌ترتیب در بهینه کردن فضای رم نقشی پررنگ دارد. امکان خالی کردن سطل آشغال، و فریز کردن برنامه‌هایی که به‌صورت موقت قصد استفاده از آن‌ها را ندارید هم از دیگر ویژگی‌های بسیار کاربردی این نرم‌افزار است. این نرم‌افزار در کنار نبود رابط کاربری پیچیده باعث شده‌اند که این گوشی عملکردی روان داشته باشد و از این لحاظ نیاز بیشتر کاربران گوشی را پوشش دهد.

حافظه‌ی داخلی S30 تنها 16 گیگابایت است؛ ولی می‌توانید به کمک کارت حافظه، آن را 128 گیگابیت دیگر افزایش دهید. شکاف‌های مربوط به کارت حافظه و سیم‌کارت هر دو به کمک درپوش بزرگی در زیر دوربین‌های دوگانه، محافظت می‌شود. تمام این سخت‌افزار توسط یک باتری قدرتمند با ظرفیت 55۸۰ میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود که با مصارف روزمره مثل پخش موسیقی، استفاده از دوربین و گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی، به‌راحتی بیش از یک روز کامل را شارژدهی می‌کند. درست است که شرکت‌های زیادی گوشی‌های صنعتی را به بازار عرضه می‌کنند، اما قرارگیری باتری با این ظرفیت در گوشی صنعتی چالشی است که فقط برندهای معدودی مانند دوجی توانسته‌اند از عهده آن برآیند.

دوربین

گوشی‌های صنعتی زیادی را نمی‌بینید که به دوربین اهمیت زیادی داده باشند؛ اما داستان S30 شکل دیگری دارد. به نظر می‌رسد این روزها استفاده از دوربین‌های چندگانه باب شده است و تقریباً تمام برندهای گوشی محصولات میان‌رده و بالارده خود را به این نوع از دوربین‌ها مجهز کرده‌اند. دوجی هم از این قاعده مستثنا نیست و S30 را با دوربین اصلی دوسنسوره به بازار عرضه کرده است.  در این گوشی یک سنسور 8 مگاپیکسلی در کنار سنسور 3 مگاپیکسلی قرار گرفته است. حالت‌هایی مانند عکاسی HDR، عکاسی پارانوما و سیاه‌وسفید، محو و فیلتر زیبایی صورت در ارزش خرید این محصول تأثیر بسیار زیادی دارند. گذشته از این، فلش گوشی هم بسیار قوی است. عملکرد فیلتر زیبایی چهره هم نیازی به توضیح ندارد. حالت محو (Blur) به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند نقطه‌ای از تصویر را واضح و بقیه آن را به شکل محو درآورد. در زمان استفاده از این حالت می‌توانید شعاع قسمت واضح را کم‌و‌زیاد کنید و از این طریق عکس‌هایی خاص بگیرید. وجود امکان عکاسی HDR هم باعث می‌شود که جزئیات قسمت‌های تاریک و روشن تصویر به شکل بسیار بهتری در تصویر نهایی دیده شود.  کیفیت تصاویر گرفته شده با استفاده از این گوشی با توجه به سخت‌افزار آن رضایت‌بخش است و می‌توانید از برای گرفتن عکس‌هایی درخور و شایسته استفاده کنید. البته دوربین سلفی این محصول هم از نقاط قوت آن به‌حساب می‌آید. این دوربین قادر است در نور کافی، عکس‌هایی باکیفیت و مناسب برای شبکه‌های مجازی بگیرید.

جمع‌بندی

شرکت‌های زیادی در حال حاضر در جهان به تولید گوشی‌های بسیار مقاوم و صنعتی مشغول نیستند، چراکه بازار خرید این گوشی‌ها تا حدی محدود است؛ شاید به همین دلیل است که برندی مانند دوجی این حوزه را برای فعالیت تخصصی خود انتخاب کرده است. گوشی S30 دارای باتری غول‌پیکری است که مشابه آن در گوشی‌های زیادی مشاهده نمی‌شود. سخت‌افزار این گوشی هم برای انجام کارهای روزمره کاملاً مناسب است، اما اگر می‌خواهید چندین برنامه سنگین یا بازی‌های مخصوص را روی این گوشی امتحان کنید، بهتر است به فکر تهیه گوشی مانند S60 همین برند باشید. اما قیمت کاملاً مقرون‌به‌صرفه در کنار مقاومت بسیار بالا در برابر آب و شرایط محیطی را می‌توان نقاط قوت اصلی این محصول دانست. پس اگر شرایط  کاری صنعتی و خاص دارید و به دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه و کاربردی هستید، S30 را به‌عنوان انتخابی هوشمندانه در نظر داشته باشید.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 2634000 تومان

کمپانی دوجی برای کاربرانی که خواهان گوشی‌های هوشمند زیبا ، کارآمد و در عین حال مقاوم بودند، گوشی مدل S30 را به بازار عرضه کرد. این گوشی ضمن داشتن ظاهری زیبا و چشم نواز، قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که آن را به دستگاهی کارا و مطمئن تبدیل کرده است.  این مدل گوشی برای مقاومت خود در برابر ضربه، آب و گرد و غبار گواهی IP68 داشته و بعد از ورود به آب و یا گرد وغبار نیز همچنان به خوبی قبل برای کاربران کارایی خواهد داشت. گوشی S30 دارای حسگر اثرانگشت بر روی دکمه کناری خود است که با فشار دادن این دکمه توسط کاربر، قفل گوشی به سرعت در کمتر از 0.17 ثانیه باز خواهد شد. همچنین این گوشی از باتری با قدرت 5580 میلی آمپر ساعت برخوردار است و گوشی شما را تا مدت طولانی روشن نگه خواهد داشت و هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی خود در طول روز نخواهید داشت. صفحه نمایش لمسی 5 اینچی گوشی S60  از رزولوشنی برابر با 1920x1080 برخوردار است که این صفحه نمایش یک ویژگی کلیدی برای لذت بردن کاربران از تصاویر، ویدیوها و بازی به شمار می‌رود. این گوشی با پشتیبانی از شبکه 4G به شما این اجازه را می‌دهد که از اینترنت پرسرعت خود در سفر لذت ببرید و در هر زمان و مکانی به راحتی با دوستان خود در ارتباط باشید. گوشی S30 از فناوری دوربین دوگانه برخوردار است که به ندرت می توان این ویژگی را در دیگر گوشیهای هوشمند موجود در بازار مشاهده کرد. دوربین‌ دوگانه 8 مگا پیکسلی، شما را قادر می سازد که عکس‌هایی فاخر با کیفیت بالا در طول سفر خود بگیرید و همه جزییات عکس را با دقت بالا برای شما نمایش خواهد داد. درآخر می‌توان گفت گوشی هوشمند دوجیS30 ، یکی از بهترین و کاراترین انتخاب‌ها برای کاربرانی است که به دنبال گوشی باکیفیت، مقاوم و قیمت مناسب هستند. این گوشی می‌تواند کاربران را هم در شرایط عادی زندگی و هم در گشت و گذار و سفرهای پرهیجان همراهی کند.

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل دوجی مدلS30  دو سیم کارت
گوشی موبایل دوجی مدلS30  دو سیم کارت

 



لینک منبع :فروش ویژه گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت بهترین قیمت

تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت بهترین قیمت مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت | دیجی‌کالا https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-دوجی-مدلs30-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۲٫۸ - ۱۱ نقد خرید اینترنتی گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل دوجی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل دوجی با بهترین ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت - Digikala https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-دوجی-مدل-s70-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۵ - ۲ نقد خرید اینترنتی گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل دوجی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل دوجی با بهترین ... فروش و خرید گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت - رفاه شهروند https://refahshahrvand.com/.../rsp-mobile-phone-dodge-s30-dual-sim-card/‏ - ذخیره شده گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت ... بازگشت · پرداخت آسان · ضمانت اصل بودن کالا · تحویل اکسپرس · تضمین بهترین قیمت ... پشتیبانی از کارت حافظه جانبی. قیمت روز گوشی ها هوشمند دوجی (DOOGEE) در بازار تهران | فایندز https://www.finds.ir/iran-news/phone...smartphones.../22433‏ - ذخیره شده 3 مه 2019 ... قیمت روز گوشی ها هوشمند دوجی (DOOGEE) در بازار تهران ,phone-price , قیمت موبایل اپل , قیمت موبایل ... فروش خودرو photo gallery ... اطلاعات بیشتر درباره گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت . ... قیمت جدید انواع سکه طلا، دلار آمریکا و یورو در بازار تهران (ویژه 18 تیر) . ... بهترین غذاها برای تقویت عملکرد مغز! معرفی چند گوشی ارزان قیمت و خوب برای خرید در تابستان سال 1398 blog.carti.ir/آموزش/معرفی-گوشی-ارزان-قیمت-خوب/‏ - ذخیره شده 9 دسامبر 2018 ... با افزایش قیمت دلار و گران شدن گوشی، پیچیدگی بازار موبایل بیشتر هم شده است. .... در میان محصولاتی که به‌تازگی معرفی شده‌اند، گوشی جدید «هوآوی» مدل «آنر ۸X دو سیم‌کارت .... گوشی‌های هوشمند زیبا ، کارآمد و در عین حال مقاوم بودند، گوشی مدل S30 را به ... درآخر می‌توان گفت گوشی هوشمند دوجی S30 ، یکی از بهترین و ... فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی موبایل 7 | مرجع خرید گوشی ... https://mo7.ir/‏ - ذخیره شده خرید گوشی هوشمند همراه با قیمت دولتی گوشی و خرید دولتی گوشی فروشگاه اینترنتی گوشی و خرید تلفن هوشمند و لوازم جانبی با بهترین قیمت از جمله خرید ارزان. ... همه; ویژه; پر فروش ترین ... هوآوی مدل P30 pro دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت. گوشی‌ شاپ | مرجع تخصصی گوشی موبایل، تبلت و گجت https://www.gooshishop.com/‏ - ذخیره شده گوشی شاپ، اولین و معتبرترین فروشگاه آنلاین گوشی های موبایل، تبلت، گجت و لوازم جانبی آنها است. بررسی مشخصات فنی، مقایسه و لذت خرید با بهترین قیمت ممکن را در گوشی شاپ تجربه ... سامسونگ گلکسی نوت 9 - 128 گیگابایت - دو سیم کارت. فروشگاه اینترنتی کالاتیک | موبایل، تبلت، لپ تاپ، لوازم جانبی https://kalatik.com/‏ - ذخیره شده کالاتیک | کالا تیک | فروشگاه اینترنتی موبایل، قیمت گوشی، خرید گوشی ... فروش ویژه. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 8 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت .... با بهترین گوشی بازار، خرید تبلت، آگاهی از قیمت تبلت، مشخصات تبلت، خرید تبلت ... فروشگاه اینترنتی لوتوس | مرجع تخصصی قیمت کالای دیجیتال و آی تی https://lotuslaptop.com/‏ - ذخیره شده ... مرجع تخصصی کالای دیجیتال، خرید انواع لپ تاپ، موبایل، تبلت و کامپیوتر با بهترین قیمت روز و ضمانت ... گوشی موبایل هوآوی مدل P Smart FIG-LA1 دو سیم کارت. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل اسمارترونیکس مدل C2 دو سیم کارت https://taparam.com/.../گوشی%20موبایل%20اسمارترونیکس%20مدل%20C2%20دو%20س...‏ - ذخیره شده نزدیکترین فروشگاه و بهترین قیمت را پیدا کنید. جستجو در تمام فروشگاه ها ... گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Plus (M1) دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت. موبایل قیمت و خرید آنلاین گوشی فروش اینترنتی گوشی موبایل https://shoprooz.com/price/buy-mobile?sort=popular&page=2‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی موبایل فروشگاه آنلاین گوشی قیمت انواع گوشی موبایل ... قیمت بازار مشهد: ۱۸۵,۹۰۰ تومان .... خرید اینترنتی گوشی موبایل دوجی مدل s30 دو سیم کارت. گوشی موبایل اپل مدل iPhone 5c - آپارات https://www.aparat.com/result/گوشی_موبایل_اپل_مدل_iPhone_5c‏ بهترین مدل گوشی موبایل هواوی · ویدیوبانک. 429 بازدید ... گوشی موبایل اپل آیفون 5 اس 64 گیگابایتی هوشمند APPLE SMART MOBILE IPHONE 5S ... فروش ویژه گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime .... آنباکس گوشی موبایل دوجی مدل S30 Doogee · دوجی. 893 بازدید. -. 10 ماه پیش. 3:55 ... گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 10 lite دو سیم کارت. گوشی های 4G (14) - فروشگاه اینترنتی دیجی دو | موبایل ، تبلت ، لپ ... https://digido.ir/142-گوشی-های-4g?p=14‏ - ذخیره شده موجود نیست. نمایش · اضافه به مقایسه · گوشی موبایل سامسونگ مدل A8+ 2018 A730FD دوسیم کارت .... گوشی دوجی مدل S30 دو سیم کارت. 2,198,000 تومان موجود نیست. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 10 Pro BLA-L29 دو ... proxy.rating-resource.co.uk/index.php/?...357017%2Fگوشی-موبایل...دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 10 Pro BLA-L29 دو سیم‌ کارت و قیمت انواع گوشی ... جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل هوآوی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل نوکیا 112 | دیجی‌کالا flattr.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+نوکیا+112+%7C+دیجی‌کالا‏ - ذخیره شده ... از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل نوکیا با بهترین قیمت در ... ... گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت. ۲,۶۳۴,۰۰۰ تومان. گوشی موبایل ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل P9 دو سیم کارت | دیجی‌کالا flattr.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+هوآوی+مدل+P9+دو+سیم+کارت+%7C+دیجی‌کالا‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل هوآوی مدل P9 دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل هوآوی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل هوآوی با بهترین ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل نوکیا 108 دو سیم کارت | دیجی‌کالا www.lilipot.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+نوکیا+108+دو+سیم+کارت+%7C+دیجی‌کالا‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل نوکیا 108 دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل نوکیا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل نوکیا با بهترین ... گوشی موبایل بلو مدل Studio J8 LTE دو سیم کارت – میزبان شاپ https://mizban-shop.ir/.../گوشی-موبایل-بلو-مدل-studio-j8-lte-دو-سیم-کارت/‏ - ذخیره شده گوشی موبایل بلو مدل Studio J8 LTE دو سیم کارت. ... خرید با تخفیف گوشی Blu ... ازآنجاکه اکثر گوشی‌هایی که در این رنج قیمتی تولید می‌شوند دارای بدنه ... پیکسلی 267 پیکسل بر هر اینچ روبرو هستیم که در بهترین حالت در رده متوسط قرار می‌گیرد. ... دوربین‌های گوشی Studio J8 LTE از دیگر نکاتی است که باید به آن‌ها توجه ویژه کرد. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل P20 Pro دو سیم کارت ... www.pilisok.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+هوآوی+مدل+P20+Pro+دو+سیم+کارت+...‏ - ذخیره شده جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل هوآوی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... گوشی موبایل هوآوی مدل P20 Pro دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت Huawei P20 Pro Dual SIM . مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل سونی مدل Z5 Premium دو سیم ... www.newsboxi.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+سونی+مدل+Z5+Premium+دو+سیم+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل سونی مدل Z5 Premium دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل سونی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل سونی . مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل می مدل Redmi 3 Pro دو سیم کارت ... newsboxer.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+می+مدل+Redmi+3+Pro+دو+سیم+کارت+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل می مدل Redmi 3 Pro دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل می از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل می با بهترین ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل زد تی ای مدل Blade V7 Lite دو ... webgardii.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+زد+تی+ای+مدل+Blade+V7+Lite+دو+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل زد تی ای مدل Blade V7 Lite دو سیم‌کارت و قیمت انواع گوشی موبایل زد تی ای از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل . لیست قیمت روز و کمترین قیمت موبایل | بهترین فروشنده - هدست bseller.ir/Category/31/موبایل/‏ - ذخیره شده خرید موبایل, لیست قیمت موبایل , ارزانترین قیمت موبایل,تحفیف های موبایل, مشخصات فنی موبایل ... %13 فروش ویژه. گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 Prime 2018 DRA-LX2 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت ... گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت. لیست قیمت روز و کمترین قیمت موبایل | بهترین فروشنده - هدست bseller.ir/Category/31/موبایل?sort=4&‏ - ذخیره شده خرید موبایل, لیست قیمت موبایل , ارزانترین قیمت موبایل,تحفیف های موبایل, مشخصات فنی موبایل,مقایسه قیمت ... گوشی موبایل اپل مدل iPhone XS Max دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت ... %7 فروش ویژه ... گوشی موبایل دوجی مدلS30 دو سیم کارت.