فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت 

برند : DOOGEE

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت

 

نقد و بررسی تخصصی

گوشی‌هایی با ظاهر سخت و خشن و البته مقاوم در سال‌های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. شاید مشهورترین گستره از این نوع گوشی‌ها، سری Galaxy Active است. البته برندهایی مانند Cat، AGM، Homtom، Homtom، Blackview و اکنون دوجی هم نام‌هایی آشنا برای این رده از محصولات مقاوم هستند. گوشی S70 شرکت دوجی هر آنچه از یک گوشی صنعتی و مقاوم انتظار دارید را برای شما به همراه دارد. در ادامه برخی از ویژگی‌های این گوشی خاص را بررسی می‌کنیم.

طراحی و ساخت

مانند دیگر محصولات هم‌رده، طراحان اسپانیایی گوشی S70 هم طراحی مشهور، کلاسیک و چندوجهی محصولات مقاوم را برای آن برگزیده‌اند. البته این گوشی نسبت به گوشی S60 همین شرکت، ظاهری کشیده‌تر وجذاب‌تر دارد. سطوح شیب‌دار مقاوم در هر چهار وجه این محصول دیده می‌شوند که شما را به یاد گوشی‌های هوشمند سخت و مقاوم موجود در بازار می‌اندازند. ابعاد این گوشی هم بسیار بزرگ است؛ بنابراین، اگر می‌خواهید این گوشی را همیشه همراه خود داشته باشید باید آن را در کیف بگذارید یا لباس‌هایی با جیب بزرگ بپوشید. واضح است که ایجاد بالانسی بین قابلیت حمل و مقاومت گوشی، فرآیندی مشکل است. دوجی در ساخت این گوشی از ترکیب فلز، پلاستیک و رابر (Rubber) استفاده کرده است تا کیفیت ساخت مطلوبی از این گوشی را به رخ بکشد. بدنه مقاوم این گوشی همراه باعث شده است که S70 شایسته استاندارد IP68 باشد. استاندارد  IP68 تضمین می‌کند که گوشی قادر است به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. علاوه‌براین، این محصول دوجی موفق به کسب استاندارد IP69K شده است؛ این استاندارد در ابتدا برای لوازم ساخت و ساز صنعتی مانند کامیون‌ها و میکسرهای سیمان به کار گرفته شده بود که نشان می‌دهد S70 در برابر فشار و دما مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. اگر فکر می‌کنید این پایان کار است باید بگوییم که استاندارد MIL-STD-810 که استاندراد نظامی ارتش ایالات متحده است هم در این محصول وجود دارد و نشان می‌دهد که این گوشی مانند ابزار نظامی مستحکم است!

صفحه‌نمایش این گوشی با داشتن ابعاد 5.99 اینچی بزرگ است؛ بنابراین، زمانی که باتری غول‌پیکر 5500 میلی‌آمپرساعتی را به  آن اضافه کنید، با گوشی سنگین با وزن 278.3 گرم روبرو می‌شوید که لازم است برای حمل آن کیف یا جیبی بزرگ داشته باشید. پنل پشتی این گوشی دارای ظاهری چرم‌گونه است اما در اصل این پنل با لایه‌هایی از رابر پوشانده شده است و باعث می‌شود که گوشی در دستتان نلغزد و گریپ رضایت‌بخشی داشته باشد. شیار کارت حافظه و سیم‌کارت هم در لبه سمت چپ گوشی قرار گرفته است و با پوششی لاستیکی محافظت می‌شود. یکی از ایراداتی که می‌توان از طراحی این گوشی داشت، این است که بیرون آوردن و نصب سیم‌کارت و کارت حافظه کمی مشکل است؛ البته شرکت سازنده اهرمی را برای راحتی این کار در بسته‌بندی قرار داده است که بدون آن کار برای تعویض سیم‌کارت مشکل است. در این گوشی پورت مدرن USB Type-C هم در لبه پایینی جا دارد و خبری از درگاه 3.5 میلی‌متری صدا نیست؛ در عوض دوجی مبدل USB-C به AUX را در جعبه گوشی قرار داده است. وجود پورت USB-C را می‌توان نشانه مدرن و بالارده بودن S70 دانست.

این گوشی دارای چند کلید روی لبه‌های خود است. عملکرد و جای قرارگیری کلیدهای ولوم و پاور استاندارد است و نیازی به توضیح ندارد اما کلیدی دیگر در سمت چپ گوشی قرار گرفته است که در حالت گیمنگ کاربرد زیادی دارد. البته اگر از طرفداران بازی نیستید، می‌توانید از این کلید را به شکلی برنامه‌ریزی کنید که چراغ‌قوه یا دیگر ابزارآلات را فعال کند. این گوشی با نسبت بدنه 18:9 ساخته شده است و نشان از یک گوشی به‌روز برای طرفداران بازی دارد.

سخت‌افزار وعملکرد

دوجی در سخت‌افزار S70 هم کم نگذاشته است؛ این گوشی با سخت‌افزارهای رده‌بالا به بازار عرضه شده است. چیپستی قوی به نام Helio P23 مدیاتک در این محصول به کار گرفته شده است؛ درست است این تراشه ساخت شرکت کوالکام نیست اما همچنان از بهترین‌های بازار است. 6 گیگابایت رم در کنار 64گیگابیت حافظه داخلی سخت‌افزار کلی این گوشی را تشکیل داده‌اند. این سخت‌افزار قادر است به راحتی از پس هر برنامه یا بازی سنگینی برآید. همانطور که اشاره شد، S70 یکی از معدود  گوشی‌های صنعتی است که علاقه‌مندان به بازی را به‌عنوان بازار هدف خود انتخاب کرده است. بنابراین در عملکرد این گوشی با مشکلی روبرو نخواهید بود.

این محصول هم از NFC و هم امکان شارژ سریع برخوردار است. کم‌تر گوشی مقاومی را می‌توانید در بازار پیدا کنید که از این فناوری‌ها پشتیبانی کند. البته نباید باتری غول‌پیکر 5500 میلی‌آمپرساعتی S70  را از یاد ببرید. این باتری با استفاده از توان شارژ ورودی 24 وات به‌سرعت شارژ می‌شود. گفتنی است شارژ دیواری این محصول با پشتیبانی از نسخه سوم فناوری شارژ سریع کوالکام (QC 3.0) در بسته‌بندی دیده می‌شود.

همان‌طور که اشاره کردیم ابعاد گوشی S70 بزرگ است و وزن زیادی دارد. البته این ابعاد بزرگ به ماهیت سخت و مقاوم گوشی برمی‌گردد اما بهتر است به خاطر داشته باشید که این محصول اندازه‌ای بزرگ دارد. نمایشگر این گوشی از نوع IPS است که در تولید رنگ بسیار خوب عمل می‌کند. میزان روشنایی گوشی هم به‌اندازه‌ای خوب است که حتی نور مستقیم آفتاب هم نمی‌تواند مانع از دیدن صفحه‌نمایش آن شود. البته این گوشی سخت مقاوم برای این ساخته شده است که در فضای باز و شرایط کاری سخت به کار گرفته شود و به همین دلیل میزان روشنایی مطلوب هم به ماهیت آن برمی‌گردد.

نرم افزار

این گوشی شرکت دوجی به سیستم‌عامل Android 8.1 (اوریو) مجهز شده است. از رابط کاربری خاصی در این گوشی استفاده نشده است تا تجربه کار با گوشی کاملاٌ به کار با اندروید نزدیک باشد. همه چیز در رابط کاربری این گوشی شسته‌رفته و زیباست. همان‌طور که انتظار می‌رود در رابط کاربری این گوشی خبری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های عجیب‌وغریب و اضافی نیست و به همین دلیل برنامه‌ها با سرعت و به شکلی کاملاً روان اجرا می‌شوند. البته برنامه‌های روزمره‌ای مانند اپلیکیشن Gmail، نقشه و مرورگر Chrome در این گوشی یافت می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این محصول در حقیقت ابزارهای کاربردی آن است. این ابزارها شامل نرم‌افزارهایی است که بیشتر برای افرادی کاربرد دارند که در محیط باز به کار و فعالیت می‌پردازند. صداسنج (Sound Meter) ویژگی خاصی است که میزان صدای محیط اطراف را نمایش می‌دهد؛ این ویژگی برای مهندسان و افراد شاغل در حوزه بهداشت و امنیت محیط‌زیست فعالیت دارند بسیار کاربردی است. دیگر ویژگی خاص این مدل از گوشی‌های دوجی فشارسنج دقیق آن است. در کنار فشارسنج ابزارآلات مهندسی مانند تراز، ابزار سنجش میزان ارتفاع، قطب‌نما، شاقول و ذره‌بین هم در جعبه‌ابزار S70 به چشم می‌خورند. گفتنی است یکی از ابزار جالب در S70 ابزاری به نام Pic Hanging است. این ابزار با استفاده از دوربین گوشی، به کاربر اجازه می‌دهد تابلو را به‌صورت کاملاً تراز روی دیوار نصب کند. یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی امکان استفاده از آن با دستکش است. بنابراین، اگر کوهنورد یا موتورسوار هستید به دلیل شرایط خاص کاری مجبور به استفاده از دستکش هستید، برای استفاده از این محصول به مشکلی روبرو نخواهید بود.

حسگر اثرانگشت این گوشی زیر سنسورهای دوربین قاب پشتی قرار گرفته است و عملکردی سریع و موردانتظار دارد. البته این محصول دارای قابلیت تشخیص چهره اندرویدی است که به عنوان گزینه‌ای برای بازکردن قفل گوشی در دسترس است.

دوربین

سسنسورهای دوربین این گوشی روی کاغذ نشان از کیفیت مطلوب خروجی عکس آن دارد. حسگر اصلی دوربین در این محصول از نوع IMX363  شرکت سونی است که در کنار حسگری 5.0 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی هم با رزولوشن 16.0 مگاپیکسل از دوربین‌های مورداستفاده شرکت سامسونگ است. حالت‌هایی مانند عکاسی HDR، عکاسی پارانوما و SLR و فیلتر زیبایی صورت در ارزش خرید این محصول تأثیر بسیار زیادی دارند. گذشته از این، فلش گوشی هم بسیار قوی است. عملکرد فیلتر زیبایی چهره هم نیازی به توضیح ندارد. حالت SLR به کاربر این امکان را می‌دهد که فاصله کانونی گوشی را تنظیم کند و به همین شکل عکس‌هایی بسیار خاص با نقطه فوکوس خاص بگیرد. در زمان استفاده از این حالت می‌توانید شعاع قسمت واضح را کم‌و‌زیاد کنید و از این طریق عکس‌هایی خاص بگیرید. وجود امکان عکاسی HDR هم باعث می‌شود که جزئیات قسمت‌های تاریک و روشن تصویر به شکل بسیار بهتری در تصویر نهایی دیده شود.  کیفیت تصاویر گرفته شده با استفاده از این گوشی با توجه به سخت‌افزار آن رضایت‌بخش است و می‌توانید از برای گرفتن عکس‌هایی درخور و شایسته استفاده کنید. البته دوربین سلفی این محصول هم از نقاط قوت آن به‌حساب می‌آید. این دوربین قادر است در نور کافی، عکس‌هایی باکیفیت و بیش از حد انتظارتان بگیرد.

DOOGEE

در ماه مارس سال 2013 شرکت «دوجی» (DOOGEE) کار خود را به در اسپانیا آغاز کرد. هدف این شرکت طراحی و ساخت گوشی‌های موبایل هوشمند با اتکا به خلاقیت‌های کوچک در طراحی و کاربرپسند کردن عملکرد است. شعار امروزی شرکت دوجی «زندگی‌ات را زندگی کن» است تا نشان دهد که بر لذت و راحتی زندگی تأکید دارد. یک سال پس از تأسیس این برند دوجی با باشگاه فوتبال ویارئال وارد همکاری مشترک شدند به نتایج مالی بهتری برسند و گوشی‌های هوشمند دوجی را در سراسر اسپانیا به‌عنوان برندی مطرح جا بیندازند. سال بعد شبکه فروش دوجی گسترده‌تر شد و کم‌کم به آسیا و آفریقا هم رسید. گوشی‌های این برند به‌عنوان محبوب‌ترین گوشی در میان خانم‌های تایلندی است. شرکت دوجی در الجزایر رشدی برابر با 20 درصد در طول مدت بیست ماه به‌طور مداوم را در 10000 فروشگاه خود  تجربه کرده است. نگاه روبه‌جلوی دوجی در تولیدات این شرکت مشهود است.

گوشی‌های صنعتی زیادی در بازار وجود ندارند که لقب «مناسب برای گیمنگ» را با خود به یدک بکشند. اما گوشی S70 به‌واسطه سخت‌افزار قوی که دارد می‌تواند برای بازی کردن مورداستفاده قرار گیرد. این گوشی ظاهری مشکی رنگ و زیبا دارد و تفاوت رنگ‌ها در آن فقط به نوارهای رنگی روی قاب محدود می‌شود. اگر مدت زیادی را در فضای بیرون از خانه می‌گذرانید و مجبور هستید در شرایط آب‌وهوایی سخت فعالیت کنید، S70 گوشی موردنظر شماست؛ چراکه هم سخت‌افزار قوی دارد و هم با طراحی مطلوب خود هرآنچه از یک گوشی صنعتی انتظار دارید را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 5799000 تومان

شرکت اسپانیایی/چینی دوجی گوشی‌های مقاوم و صنعتی فراوانی را در سال‌های اخیر به بازار عرضه کرده است اما جدیدترین گوشی این شرکت سخت‌افزار کاملاً مطلوب را در خود جای داده است و در مقایسه با گوشی‌های هم‌رده بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت
گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت

 



لینک منبع :فروش ویژه گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت بهترین قیمت

مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت - Digikala https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-دوجی-مدل-s70-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۵ - ۲ نقد خرید اینترنتی گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل دوجی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل دوجی با بهترین ... لیست قیمت گوشی موبایل دوجی مدل S70 Lite دو سیم کارت | ترب https://torob.com/.../گوشی-موبایل-دوجی-مدل-s70-lite-دو-سیم-کارت/‏ - ذخیره شده ‎ریال ۲۶٬۷۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۵۷٬۹۹۰٬۰۰۰ خرید گوشی موبایل دوجی مدل S70 Lite دو سیم کارت ، خرید Doogee S70 Lite Dual SIM Mobile Phone ، لیست قیمت گوشی موبایل دوجی مدل S70 Lite دو سیم کارت ... DOOGEE S70 6/64GB فروشندگان و قیمت گوشی موبایل - ایمالز https://emalls.ir/مشخصات_-DOOGEE-S70-6-64GB-~id~1782285‏ - ذخیره شده رتبه: ۲ - ۱ رأی - ‎ریال ۳۳٬۹۹۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۵۷٬۹۹۰٬۰۰۰ گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت Doogee S70 Dual SIM Mobile Phone گارانتی ... گوشی گیمینگ ضد آب و ضد ضربه Doogee S70 قیمت این کالا ممکن است ... گوشی دوجی مدل DOOGEE S70 Global نسخه 6/64 - چاینا اوردرز https://www.chinaorders.ir/...phones/.../گوشی-doogee-s70-global/‏ - ذخیره شده گوشی doogee s70 global با صفحه نمایش 5.99 اینچ با باتری 5500mAh و قابلیت NFC در نسخه 6GB RAM 64GB ROM با پردازنده Helio P23 به بازار موبایل عرضه شد . ... گوشی doogee s70 global | دوجی اس70 گلوبال | قیمت DOOGEE S70 | چاینا اوردرز ... با قابلیت استفاده از رم خارجی تا 128 گیگابایت به جای اسلات دوم سیم کارت ... قیمت روز گوشی ها هوشمند دوجی (DOOGEE) در بازار تهران | فایندز https://www.finds.ir/iran-news/phone...smartphones.../22433‏ - ذخیره شده 3 مه 2019 ... قیمت روز گوشی ها هوشمند دوجی (DOOGEE) در بازار تهران ,phone-price , قیمت موبایل اپل , قیمت ... فروش خودرو photo gallery ... اطلاعات بیشتر درباره گوشی موبایل دوجی مدل S70 Lite دو سیم کارت . ... قیمت جدید انواع سکه طلا، دلار آمریکا و یورو در بازار تهران (ویژه 18 تیر) . ... بهترین غذاها برای تقویت عملکرد مغز! news. تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت بهترین قیمت موبایل قیمت و خرید آنلاین گوشی فروش اینترنتی گوشی موبایل https://shoprooz.com/price/buy-mobile‏ - ذخیره شده خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy J2 Core دو سیم کارت حافظه 8 گیگ. ۱,۵۷۸, ۵۰۰ ... خرید اینترنتی گوشی موبایل دوجی مدل S70 Lite دو سیم کارت. خرید گوشی ... گوشی DOOGEE S70 | قیمت و خرید گوشی دوجی اس 70 - بنگ گود https://banggood.ir/home/676-گوشی-doogee-s70.html‏ - ذخیره شده گوشی doogee s70 با صفحه نمایش 5.93 اینچ با باتری 5500 mAh و قابلیت NFC در نسخه 6GB RAM 64GB ROM با پردازنده Helio P23 به بازار موبایل عرضه شد . ... این مدل تمام شده است ... بهترین قیمت بازار بدون هزینه اضافی ... سینی سیم کارت را می توان با اجکتوری خارج نمود و همانند دیگر گوشی های هوشمند به کار گرفت. قیمت خرید و فروش گوشی موبایل دوج-DOOGEE S70 Lite - فروشندگان https://digionline.ir/Product/S70-Lite/105212‏ - ذخیره شده قیمت روز فروشندگان گوشی موبایل دوج-DOOGEE S70 Lite برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت. انرجایزر هم یک گوشی با نمایشگر تاشو به نمایش گذاشت | دیجی‌کالا مگ https://79.175.144.6/mag/گوشی-انرجایزر-با-نمایشگر-تاشو/‏ رتبه: ۵ - ۲ نقد 27 فوریه 2019 ... شرکت انرجایزر ابتدا در نمایشگاه موبایل بارسلون با گوشی با باتری 18 هزار ... فـــروش ویـــژه ... این گوشی که در سکوت خبری در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شد، از دو ... انرجایز قصد دارد این گوشی را با قیمت حدودی ۸۵۰ یورو که تقریبا معادل ۹۶۶ ... گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 Prime 2018 DRA-LX2 دو سیم کارت ظرفیت ... با گوشی های «دست کم گرفته شده» سال 2018 آشنا شوید | دیجی‌کالا مگ https://79.175.144.6/mag/گوشی-های-دست-کم-گرفته-شده-2018/‏ چیزی تا پایان 2018 نمانده و امسال هم شاهد معرفی گوشی های هوشمند مختلف بودیم. ... و تازه این اسامی مربوط به پرچمداران اندرویدی می‌شود در صورتی که ما در رده قیمتی ۳۰۰ ... حافظه رم دستگاه ۶ گیگابایتی است و Key2 در دو نسخه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی ... از بهترین گوشی‌های ۲۰۱۸ بود که کمتر به آن توجه شد و شایسته فروش بیشتر را داشت. قیمت روز خرید گوشی موبایل کاترپیلار S60 | فروشگاه اینترنتی ... https://tabletphone.ir/buy/...s60/.../گوشی-موبایل-کاترپیلار-s60‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۴۱ رأی قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل Caterpillar S60 - خرید گوشی موبایل ... چنانکه قصد خرید گوشی کترپیلار S60 دو سیم‌کارت را داشته باشید، علاوه بر ... راهنمای خرید گوشی موبایل 5 تا 10 میلیون تومان - مجله تخصصی آراد مگ https://aradmobile.com/.../mobile/cell-phones-from-5-to-10-million-tomans/‏ - ذخیره شده در ادامه بهترین محصولات در این بازه قیمتی را مشاهده می‌کنید: ... گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت: معادل ۵ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان; گوشی موبایل شیائومی Pocophone F1 ... برندهای اچ تی سی به ویژه با مدل U11 Plus، سامسونگ، هواوی، کاترپیلار و … قیمت Mobile DooGee S60 Lite Dual SIM | قیمت گوشی موبایل دوجی ... https://kimiaonline.com/.../mobile.../گوشی-موبایل-دوجی-s60-lite-dual-sim‏ - ذخیره شده Doogee S60 Lite از دوسیم کارت سایز میکرو پشتیبانی کرده و قابلیت شارژ بی ... بدنه این مدل گوشی از فلز و روکش پلی کربنات ساخته شده که در برابر ضربه ... لطفا قبل از خرید گوشی موبایل دوجی S60 Lite Dual SIM ابتدا مشخصات و ... لطفا در صورت به روز نبودن قیمت ، جهت اطلاع از بهترین و آخرین شرایط خرید کالا با واحد فروش ... قیمت Mobile DooGee S55 Lite Dual SIM | قیمت گوشی موبایل دوجی ... https://kimiaonline.com/.../mobile.../گوشی-موبایل-دوجی-s55-lite-dual-sim‏ - ذخیره شده Doogee S55 Lite از دوسیم کارت سایز نانو پشتیبانی می کند . باتری این مدل گوشی قدرت مناسب 5500 میلی آمپر ساعتی میباشد که علاوه بر ویژگی های ... لطفا قبل از خرید گوشی موبایل دوجی S55 Lite Dual SIM ابتدا مشخصات و ... به روز نبودن قیمت ، جهت اطلاع از بهترین و آخرین شرایط خرید کالا با واحد فروش .... خدمات ویژه : مهلت تست ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل دوجی مدل S60 دو سیم کارت ... lilipot.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+دوجی+مدل+S60+دو+سیم+کارت+...‏ - ذخیره شده مدل S60 دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل دوجی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. ... گوشی موبایل دوجی مدل S60 دو سیم کارت Doogee S60 Dual SIM Mobile Phone. همه‌چیز در مورد گوشی نوکیا ۶٫۱ پلاس – دنیای مجازی + plus.viwo.ir/?p=216440‏ - ذخیره شده فـــروش ویـــژه ... در چین دو مدل از این گوشی عرضه شده که هر دو آن‌ها از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۶ بهره می‌برند ... با این حال، این گوشی در چین با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار شده است. ... گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت ... گوشی موبایل نوکیا مدل 3.1 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت ... انصافا توی رده قیمتی که داره بهترین انتخابه. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 دو سیم ... www.newsboxi.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+سامسونگ+مدل+Galaxy+S9+دو+سیم+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 دو سیم کارت ظرفیت 64 ... موبایل هشت | فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا; » فروش ویژه گوشی موبایل هوآوی با بهترین قیمت - دیجی کالا .... گوشی موبایل دوجی مدل S70 دو سیم کارت ... گوشی‌های S9 و S9پلاس گوشی‌هایی جدیدی هستند که سامسونگ حساب ویژه‌ای روی فروش آن‌ها باز کرده است. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل می مدل Redmi 3 Pro دو سیم کارت ... newsboxer.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+می+مدل+Redmi+3+Pro+دو+سیم+کارت+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل می مدل Redmi 3 Pro دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل می از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل می با بهترین ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل زد تی ای مدل Blade V7 Lite دو ... webgardii.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+زد+تی+ای+مدل+Blade+V7+Lite+دو+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل زد تی ای مدل Blade V7 Lite دو سیم‌کارت و قیمت انواع گوشی موبایل زد تی ای از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل . لیست قیمت روز و کمترین قیمت گوشی موبایل | بهترین فروشنده - هدست bseller.ir/Category/32/گوشی-موبایل/?sort=4&‏ - ذخیره شده خرید گوشی موبایل, لیست قیمت گوشی موبایل , ارزانترین قیمت گوشی موبایل, تحفیف های گوشی موبایل, ... گوشی موبایل اپل مدل iPhone XS Max دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت ... گوشی موبایل دوجی مدل S70 Lite دو سیم کارت ... %7 فروش ویژه.