فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت 

برند : TP-LINK

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت

 

نقد و بررسی تخصصی

حال که در دنیای دیجیتال قرار داریم و تمامی فعالیت‌های روزانه ما به داشتن ابزاری دیجیتالی وابسته است، هرروز شاهد عرضه محصولات مختلفی از سوی شرکت‌های گوناگون هستیم.  بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا هزینه‌ی کمتری برای خرید تلفن همراه خود کنار بگذارند و در عوض بودجه‌ی خود را برای خرید چیز ضروری‌تری در زندگی‌شان ذخیره کنند. ازاین‌رو اسمارت‌فون‌های میان ‌رده و اقتصادی بهترین گزینه‌ی برای این افراد به‌حساب می‌آید و ارزش خرید بیشتری دارد. داشتن گوشی بالا رده و پرچم‌داری که از امکانات کامل یک گوشی هوشمند بهره برده در اولویت خرید همه کاربران قرار دارد، اما گاهی محصولی می‌خواهیم که بتوانیم با آن نیازهای روزمره خود را مرتفع کنیم و هزینه زیادی را متحمل نشویم.

شرکت تی پی لینک از آن دسته تولیدکنندگانی است که قصد دارد با تولید محصولات متنوع با بزرگان عرصه گوشی موبایل رقابت ‌کند. شاید این‌طور به نظر برسد که این کمپانی نتوانسته در این رقابت بسیار موفق عمل کرده و طرفداران زیادی برای محصولات خود جذب کند؛ اما بقای شرکت در طول این سال‌ها و تولید محصولات جدید از سوی آن از داستانی دیگر حکایت می‌کند.

صفحه‌نمایش

باوجوداینکه نمایشگر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید افراد محسوب می‌شود، تی پی لینک در مورد گوشی ارزان‌قیمت «Neffos C5L TP601A» سخاوت چندانی به خرج نداده و از فناوری TFT در آن استفاده کرده است. C5L TP601A به نمایشگری 4.5 اینچی با رزولوشن 480 × 854 تجهیز شده که چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد، اما ارزش بالای نمایشگر این گوشی زمانی مشخص می‌شود که آن را با هم‌رده‌های خود مقایسه کنید. باوجود آن‌که سامسونگ Galaxy J1 Mini 2016 قیمتی مشابه با این گوشی تی‌پی‌-لینک دارد، اما از رزولوشن پایین‌تر 800 × 480 برخوردار است.

شاید بتوان بزرگ‌ترین نقطه قوت نمایشگر TP601A را در مقایسه با نمایشگرهای به کار گرفته شده در J1 Mini 2016 سامسونگ و Desire 526G اچ تی سی مربوط ‌به حسگر نور محیط دانست. حسگری که واقعاً وجودش در همه‌ی اسمارت‌فون‌ها ضروری است اما دو گوشی مطرح اچ تی سی و سامسونگ فاقد آن هستند. درنهایت باید بگوییم اگر به دنبال گوشی‌ای هستید که مناسب برای کف دست کوچک باشد، این مدل از گوشی‌های موبایل تی پی لینک با نمایشگر کوچک 4.5 اینچی‌ می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برایتان باشد.

طراحی و ساخت

معمولاً شرکت‌های تازه‌وارد در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند برای اینکه بتوانند نظر کاربران را به سمت خود جلب کنند، سعی می‌کنند از طراحی گوشی‌های معروف دنیا الهام بگیرند. شرکت تی‌پی‌-لینک هم در طراحی این گوشی از گوشی‌های خانواده‌ی G3 شرکت ال‌جی الهام گرفته است. این گوشی از حاشیه‌ی نمایشگر نسبتاً کمی برخوردار است و خوش‌دست به نظر می‌رسد. قاب پشتی آن از جنس پلاستیک است و استحکام خوبی دارد. درمجموع باید گفت که تی‌پی‌-لینک در طراحی و ساخت C5L TP601A خوب کار کرده و نقطه‌ضعف بزرگی نمی‌توان از آن پیدا کرد.

کلیدهای تنظیم صدا و پاور بر لبه سمت راست قرار گرفته‌اند و دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است. قاب پشتی این گوشی موبایل قابل تعویض است. در زیر این قاب، دو شیار سیم‌کارت (سایز میکرو) و شیار microSD قرار دارد. همچنین باتری آن توسط کاربر قابل تعویض است.

سخت‌افزار و باتری

مهم‌ترین دلیلی که می‌توان برای پایین بودن قیمت C5L TP601A به شمار آورد سخت‌افزار میان ‌رده آن است. البته بد نیست بدانید باوجوداین سخت‌افزار، عملکرد این گوشی موبایل نسبتاً روان و سریع است. گشت‌وگذار در منوها و اجرای برنامه‌های روتین اندروید در این گوشی به‌خوبی صورت می‌گیرد. TP601A به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و رم یک گیگابایتی مجهز شده، پردازنده‌ی آن معماری 32 بیتی دارد و می‌تواند با حداکثر فرکانس 1.1 گیگاهرتز دستورات را پردازش کند. همچنین در مرکز این گوشی موبایل تراشه اسنپدراگون 210 قرار دارد. برای میان‌ رده‌ی ارزان‌قیمت تی پی لینک چیزی در حدود 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته‌شده که می‌توانید آن را تا 32 گیگابایت دیگر هم به کمک کارت حافظه‌ی جانبی افزایش دهید. میزان شارژ دهی C5L TP601A هم قابل‌قبول است و باتری 2000 میلی‌آمپر آن می‌تواند با استفاده‌ی عادی تا یک روز شارژ نگه دارد.

سیستم‌عامل و دوربین

شرکت تی‌پی‌-لینک سعی کرده تا هم برخی ویژگی‌های اندروید استوک را در C5L TP601A بیاورد و هم شخصی‌سازی‌های مختلفی روی سیستم‌عامل آن انجام دهد تا از لحاظ بصری جذاب‌تر به نظر رسد. به‌عنوان‌مثال کاربران می‌توانند از ویجت‌ها، تم‌ها و افکت‌های مختلفی این گوشی استفاده کنند. همچنین تی‌پی‌-لینک از برنامه‌های متعددی برای این گوشی استفاده کرده که متأسفانه قابل‌حذف شدن نیستند. به همین خاطر همواره بخش قابل‌توجهی از حافظه‌ی داخلی این گوشی اشغال‌شده است. مانند گوشی‌های هواوی و لنوو، این گوشی تی‌پی‌-لینک هم فاقد منوی برنامه‌ها (App Drawer) است و تمام برنامه‌ها روی هوم‌اسکرین نشان داده می‌شوند.

ترکیب سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی ترکیب بسیار هوشمندانه‌ای برای محصولات میان‌ رده با قیمت پایین محسوب می‌شود. باوجوداینکه شاهد همین ترکیب در Desire 526G اچ تی سی بودیم، در Galaxy J1 mini (2016) با سنسورهای ضعیف‌تری روبرو هستیم. عکس‌های گرفته شده با دوربین 8 مگاپیکسلی C5L TP601A کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. اما نباید انتظار ثبت یک شاهکار هنری از دوربین این گوشی داشته باشید. اما بخش دوربین این گوشی دارای ویژگی‌هایی است که می‌توان آن‌ها را به شایستگی ستود. به‌عنوان‌مثال استفاده از فلش  LED برای دوربین اصلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسل جزو مواردی است که می‌تواند سبب برتری C5L TP601A نسبت به رقبای هم ‌قیمت خود شود.

جمع‌بندی

با توجه به آنچه گفته شد می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که شرکت تی پی لینک حتی در ساخت ارزان‌ترین و کوچک‌ترین محصول شرکت خود هم از هیچ تلاشی مضایغه نکرده و محصولی باکیفیت درازای پرداخت هزینه‌ای مناسب ارائه کرده است. باوجود شرکت‌های مختلف و حجم انبوه تولیدات آن‌ها بازار گوشی‌های هوشمند بسیار رقابتی و سخت شده و انتخاب برای کاربران دشوار به نظر می‌رسد؛ گاهی قیمت محصول مهم جلوه می‌کند و گاهی حاضریم در قبال پرداخت هزینه‌ای هنگفت پرچم‌داری با امکانات کامل را تهیه کنیم. اگر شما در دسته کاربرانی قرار دارید که نمی‌خواهید با پرداخت هزینه زیاد گوشی موبایل تهیه کنید و تنها محصولی می‌خواهید که بتوانید با آن به امور روزمره خود بپردازید پیشنهاد ما به شما این مدل از گوشی‌های موبایل تی‌ پی لینک است.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 782000 تومان

برند معروف و چینی «تی‌پی-لینک» (TP-LINK) که در تولید لوازم ارتباطی تبحر خاصی دارد، پا را کمی فراتر گذاشته و با معرفی برند «نفوس» (Neffos) می‌خواهد خود را به دنیای گوشی‌های همراه هم وارد کند. این شرکت با تولید سه گوشی با اندازه و مشخصات مختلف می‌خواهد سهمی در بازار گوشی‌های همراه داشته باشد. گوشی «تی‌پی-لینک نفوس C5L دو سیم‌کارت» (TP-LINK Neffos C5L TP601A Dual SIM) کوچک‌ترین گوشی در بین سه گوشی است. این گوشی با نمایشگری با اندازه‌ی مناسب، دوربین‌هایی برای ثبت تصاویری که برای شبکه‌های اجتماعی مناسب هستند، سخت‌افزاری مطلوب برای انجام امور روزانه، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G را در کنار قیمتی مناسب عرضه می‌کند. همچنین مجهز شدن گوشی به سیستم‌عامل به‌روز می‌توانند در خرید این گوشی موثر باشد. نمایشگری 4.5 اینچی با فناوری TFT و از نوع LCD برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این نمایشگر تراکم 218 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد و می‌تواند تا 2 لمس را به‌طور هم زمان پاسخگو باشد. این نمایشگر با روشنایی مطلوب، تراکم کافی و اندازه‌ی مناسب برای وبگردی و بازی مفید است. انتخاب مجموعه‌ی سخت‌افزاری نه‌چندان قدرتمند برای این گوشی باعث شده تا فقط بتواند برای انجام امور روزانه مناسب باشد. پردازنده‌‌ی‌ مرکزی چهار هسته‌ای همراه با یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی مجموعه‌ی سخت‌افزاری تی‌پی-لینک C5L را تشکیل می‌دهند. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 32 گیگابایت هم برای کاربران این گوشی فراهم شده است. از ویژگی‌های ارتباطی در این گوشی هم می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اینترنت پرسرعت نسل چهارم، بلوتوث و Wi-Fi اشاره کرد. دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین‌های اصلی و سلفی نفوس C5L انتخاب شده‌اند؛ این دوربین‌ها می‌توانند تصاویری مناسب را ثبت کنند. همچنین دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده است. در کنار این قابلیت‌ها می‌توان به جنس پلاستیکی، باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی از جنس لیتیوم-یون، اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.1 با پشتیبانی از زبان فارسی، وزن 153 گرمی و ضخامت 9.5 میلی‌متری‌اش اشاره کرد. نمایشگری 4.5 اینچی با تراکم 218 پیکسل بر اینچ، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 210 به همراه یک گیگابایت رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و امکان اتصال به اینترنت نسل چهارم؛ همه ویژگی‌های مناسبی برای خرید یک میان‌رده با قیمت مناسب هستند.

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت
گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت

 



لینک منبع :فروش ویژه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت بهترین قیمت

گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-مدل-neffos-c5l-tp601a-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۶ - ۲۱ نقد جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل تی پی-لینک با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت thumb 1 1. گوشی ... قیمت روز خرید گوشی موبایل تی پی-لینک نفوس C5L TP601A دو سیم ... https://tabletphone.ir/.../tp-link-neffos-c5l-tp601a.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-نفوس-c5l-tp601a-دو-سیم-کار‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۵ - ۲ رأی قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل TP-LINK Neffos C5L TP601A Dual SIM - خرید ... گوشی موبایل تی پی-لینک نفوس C5L TP601A دو سیم کارت رجیستر شده و ... لیست قیمت گوشی موبایل تی پی لینک TP-LINK Neffos C5L | ترب https://torob.com/.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-tp-link-neffos-c5l/‏ - ذخیره شده ‎ریال ۷٬۸۲۰٬۰۰۰ خرید گوشی موبایل تی پی لینک TP-LINK Neffos C5L ، لیست قیمت گوشی موبایل تی ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5 Max TP702A دو سیم کارت | TP ... TP-LINK Neffos C5L TP601A Dual SIM فروشندگان و قیمت گوشی ... https://emalls.ir/مشخصات_TP-LINK-Neffos-C5L-TP601A-Dual-SIM~id~375448‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۳٫۹ - ۱۹ رأی - ‎ریال ۷٬۸۲۰٬۰۰۰ مرتب سازی: ویژه; قیمت; گارانتی. 782,000 تومان. گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت TP-LINK Neffos C5L TP601A Dual SIM Mobile ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L ... gooshimobile.com/mobile-phone-tp-link/2616-tp-link-neffos-c5l-tp601a-dual-sim.html‏ - ذخیره شده بررسی مشخصات، آخرین قیمت روز و خرید TP-LINK Neffos C5L TP601A Dual SIM گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت سیمکارت: دو سیم ... تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت بهترین قیمت تامین کنندگان مجموع هادسون و wi - شرکت سنگ شکن سنگ شکن https://www.baron-uebersetzung.de/33617/01-18/‏ - ذخیره شده مشخصات، قیمت و خرید لپ تاپ 13 اینچی سرفیس بوک مایکروسافت . ... شبکه بی سیم Wi-Fi . ... گوشی موبایل تی پی لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت ... عمده فروشان و تولید کنندگان از مبلمان هتل همچنین مبلمان هتل ارزان فروش تجهیزات در بازار b2b ما. ... دارند تا از بهترین تامین کنندگان کالا . ... اخبار ویژه اخبار سازمان. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L ... newsboxi.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+تی+پی-لینک+مدل+Neffos+C5L+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل تی پی-لینک از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین ... مقایسه آیفون ۸ و آیفون ۷ در دیجی‌کالا مگ - مجله - TITRss www.titrss.com/jamr/مقایسه-آیفون-۸-و-آیفون-۷-در-دیجی‌کالا-م/‏ - ذخیره شده فـــروش ویـــژه ... اپل در نسل جدید مدل پایه ۳۲ گیگابایتی و مدل ۱۲۸ گیگابایتی را حذف کرده و حالا می‌توانید تنها بین ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت ... لطفا با قیمت مناسب و واقعی موجودش کنید سریعتر .... بهترین قابلیت‌های مخفی در iOS 10 · مقایسه دوربین اکسپریا XZ با آیفون ۷ در دیجی‌کالا مگ ... قیمت روز گوشی موبایل - قیمت یاب lilipot.ir/detail/2593827/قیمت+روز+گوشی+موبایل+-+قیمت+یاب‏ گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy J7 Prime SM-G610FD دو سیم کارت. از 759,000 ...... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت. قیمت ندارد. Sony Xperia SP - دیجی کالا www.pilisok.ir/r/1200175/Sony+Xperia+SP+-+دیجی+کالا‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل سونی اکسپریا اس پی و قیمت انواع گوشی موبایل سونی از فروشگاه ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos C5L TP601A دو سیم کارت. بایگانی: e tv.onfinal.ir/prod-s-a-tag/e‏ package , بانک شماره موبایل مهندسین کشور ,انجمن انبوه سازان ,انجمن شرکت های ..... reliability, photovoltaic systems, Markov model ... engine book , stirling engine paper , فروش موتور استرلینگ , فروش نقشه موتور استرلینگ ... تبدیل وایرلس تی پی لینک TP-LINK 5210 به ubnt ...... آموزش رایت فایل cert برای گوشی های دو سیم کارت. بایگانی: N abcd.sellf.ir/prod-s-a-tag/N‏ - ذخیره شده آپارتمان 3بعدی,apartman,مدل آپارتمان اسکچاپ,آپارتمان .... جی,LG,سامسونگ, Samsung, HTC,سیم کشی, ک ..... book , stirling engine paper , فروش موتور استرلینگ , فروش نقشه موتور استرلینگ .... تبدیل وایرلس تی پی لینک TP-LINK 5210 به ubnt ..... سی پی یو ای ام دی, قیمت Cpu, بازار cpu, انواع سی پی یو, فناوری پردازنده های دو ...