فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

دانلود سریال سالهای دور از خانه ( لینک دانلود قانونی)

دانلود قسمت دهم 10 سریال سال‌های دور از خانه  با کیفیت 1080p Full HD

سریال «سال‌های دور از خانه» اسپین‌آف سریال کمدی «شاهگوش» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی

در قسمت دهم سریال کمدی «سال‌های دور از خانه»، دربه‌دری ویلوچی‌ها ادامه دارد تا خنجری فرشته نجات آن‌ها شود! یزید هم برگشته و خانم طالبی دغدغه لیموزین داغون شده و عقاب گمشده‌اش را دارد. در این بین ظفرعلی با حضور فعالش در خانه خانم طالبی، به نظر می‌رسد نمی‌تواند از امکانات آنجا دل بکند!

سال‌های دور از خانه پس از دو قسمتی که اندکی تنوع در فرم روایتش ایجاد شد و در شلوغی و ترافیک آدم‌های درگیر، هر کس به قدر کفایت دیالوگ و اکت مناسب داشت، دوباره به حالت قبلی خودش یعنی پر حرفی‌های خنجری برگشت. این بار صدای آزاردهنده و پرگویی‌های خنجری را، پسر خاله اش ظفرعلی هم همراهی می‌کند که دارای همان لحن و همان جنس صدای آزاردهنده‌ی خنجری است.سال‌های دور از خانه پس از دو قسمتی که اندکی تنوع در فرم روایتش ایجاد شد و در شلوغی و ترافیک آدم‌های درگیر، هر کس به قدر کفایت دیالوگ و اکت مناسب داشت، دوباره به حالت قبلی خودش یعنی پر حرفی‌های خنجری برگشت. این بار صدای آزاردهنده و پرگویی‌های خنجری را، پسر خاله اش ظفرعلی هم همراهی می‌کند که دارای همان لحن و همان جنس صدای آزاردهنده‌ی خنجری است.

احمد مهرانفر و هادی کاظمی بازیگران نقش خنجری و زهره هستند و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، خسرو احمدی بازیگران این سریال کمدی هستند.احمد مهرانفر و هادی کاظمی بازیگران نقش خنجری و زهره هستند و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، خسرو احمدی بازیگران این سریال کمدی هستند.

لینک دانلود قسمت دهم