فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت 

برند : TP-LINK

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت

 

نقد و بررسی تخصصی

بازار گوشی‌های هوشمند به‌قدری سودمند و جذاب شده که شرکتی‌هایی مثل TP-Link (تی‌پی‌-لینک) که تخصص و تجربه‌شان در زمینه‌های دیگر مانند تجهیزات شبکه است هم مایل به تولید گوشی‌های هوشمند شده­‌اند. این شرکت چینی، نخستین گوشی‌های هوشمند خود را با برند تجاری Neffos (نفوس) رونمایی کرد. گوشی‌های تی‌پی‌-لینک شامل Y5L، C5L، C5 و C5 Max است که همگی جزو گوشی‌های اقتصادی بازار به‌حساب می‌آیند. اما در کنار این گوشی‌­های اقتصادی تی­پی-­لینک گوشی­‌های بهتری را هم روانه­‌ی بازار کرد از این سری گوشی­‌ها می­‌توان به Neffos X1 اشاره کرد. با آنکه گوشی‌های نفوس، نخستین تلاش تی‌پی‌-لینک در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌آیند، هرگز محصولات نابالغ و ضعیف نیستند. مشخصات سخت‌افزاری این گوشی تی‌پی‌-لینک بسیار شبیه به گوشی اچ­تی­سی Desire 10 Pro  است. اگر دو گیگابایت رم Neffos X1 را در نظر نگریم، این گوشی از لحاظ قدرت سخت‌افزاری Neffos بسیار نزدیک به گوشی اچ­تی­سی است و هر دو به تراشه‌ی مدیاتک MT6755  مجهز شده‌اند؛ همچنین بدنه­‌ی فلزی Neffos X1 یکی از قابلیت‌­های رقابتی این گوشی است که با توجه به قیمت پایینش، ارزش خرید بالایی دارد.

طراحی و ساخت

X1 تا جای ممکن شیک و زیبا طراحی‌ شده تا خواسته‌­های خریدارانش را پاسخگو باشد. بدنه‌­ای فلزی که روی آن را شیشه پوشانده است؛ تنها چیزی است که در ظاهر این گوشی 134 گرمی دیده می‌­شود. قاب پشتی و اصلی از آلیاژ آلومینیوم هستند تا علاوه‌بر مستحکم بودن، وزن گوشی هم هنگام استفاده‌ بلندمدت کاربر را آزاد ندهد؛ همچنین لبه‌­ها گرد و صیقلی طراحی‌ شده‌اند تا دردست‌گرفتن گوشی با توجه به ابعاد بزرگش، ساده باشد.

برخلاف سایر گوشی‌های خانواده‌ی تی¬پی¬-لینک، نفوس X1، شباهت زیادی به گوشی‌های ال‌جی ندارد.

پشت گوشی تقریبا بدون پستی و بلندی است و به‌­راحتی می­‌توان آن را روی سطوح صاف قرار داد. این اولین گوشی تی­پی-لینک است که برای بازکردن قفلش می­‌توانید از حسگر اثر انگشت­تان استفاده کنید. این حسگر دقیقا زیر دوربین قرار گرفته است. دسترسی به این حسگر هنگامی که گوشی روی سطحی قرار دارد با مشکل همراه است؛ اما در باقی اوقات به‌­راحتی و با امنیت بالایی می­‌توانید از این حسگر استفاده کنید.

کلیدهای کنترلی X1 در جای مناسبی قرار گرفته‌­اند و دسترسی به آن‌­ها ساده است. با اینکه گوشی ابعاد بزرگی دارد؛ اما به لطف لبه‌­های گرد، فاصله­‌ی کم نمایشگر تا لبه‌­ها و همچنین محل مناسب کلید­های کنترلی، می‌­توان آن را در یک دست گرفت و کنترل کرد.

نمایشگر

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های که هر کاربری هنگام خرید گوشی و تبلت به آن توجه می‌کند، نمایشگر است. نمایشگرها بخشی از گوشی‌های هوشمندند که کاربران به‌هیچ‌عنوان به کیفیت پایین آن رضایت نمی‌دهند. به نظر می‌رسد که شرکت تی‌پی‌-لینک به‌خوبی اهمیت این موضوع را درک کرده و نمایشگر باکیفیت و با روشنایی مناسبی را در این گوشی‌ هوشمند خود به‌ کاربرده است. Neffos X1به نمایشگر 5.0اینچی با رزولوشن HD مجهز است. عیار بالای نمایشگر این گوشی زمانی مشخص می‌شود که متوجه شوید در هر اینچ این نمایشگر در حدود 300 پیکسل کنار هم جا داده شده‌­اند. بسیاری از گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار دارای رزولوشن  پایین‌­تری هستند؛ اما قیمت بالاتری در مقایسه با Neffos X1 دارند.

Neffos X1 نمایشگری 5اینچی با کیفیت HD دارد.

سخت‌افزار و باتری

Neffos X1 عملکرد روان و نسبتا سریعی دارد. گشت‌وگذار در منوها و اجرای برنامه‌های روتین اندروید در این گوشی به‌خوبی صورت می‌گیرد. مغر متفکر این گوشی را تراشه‌ی مدیاتک MT6755 معروف به هلیو P10 تشکیل داده است. ناگفته نماند که این گوشی برخلاف برخی گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار به دو گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است؛ همچنین 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای Neffos X1 در نظر گرفته‌ش ده که این مقدار حافظه به‌وسیله‌ی کارت حافظه‌ی microSD تا 128 گیگابایت قابل‌افزایش است. این گوشی هم شبیه به هر سه گوشی خانواده‌ی C5 تی‌پی‌-لینک دارای دو شیار سیم‌کارت است و از نسل سوم و چهارم شبکه‌ی مخابراتی (3G و 4G) پشتیبانی می‌کنند. با توجه به نمایشگر 5.0 اینچی و پردازنده نسبتا کم‌مصرف Neffos X1، استفاده از باتری 2250 میلی‌آمپرساعتی کافی به نظر می‌رسد. این گوشی می‌تواند با استفاده‌ی نرمال حداقل یک روز شارژ نگه دارد.

سیستم‌عامل و دوربین

شرکت تی‌پی‌-لینک سعی کرده تا هم از ویژگی‌های اندروید استوک در Neffos X1 استفاده کند و هم شخصی‌سازی‌های مختلفی روی سیستم‌عامل آن انجام دهد تا از لحاظ بصری جذاب‌تر به نظر برسد؛ به‌عنوان مثال کاربران می‌توانند از ویجت‌ها، تم‌ها و افکت‌های مختلف این گوشی استفاده کنند؛ همچنین تی‌پی‌-لینک از برنامه‌های متعددی برای این گوشی استفاده کرده که متاسفانه قابل‌حذف‌شدن نیستند. این برنامه‌­ها همواره بخش قابل‌توجهی از حافظه‌ی داخلی گوشی را اشغال‌ کرده‌­اند. مانند گوشی‌های هوآوی و لنوو، X1 هم فاقد منوی برنامه‌ها (App Drawer) است و تمام برنامه‌ها روی هوم‌اسکرین نشان داده می‌شوند.

عکس‌های گرفته‌شده با دوربین 13مگاپیکسلی Neffos X1 کیفیت خوب و قابل قبولی دارند؛ اما نباید انتظار ثبت یک شاهکار هنری از دوربین این گوشی را داشته باشید؛ چراکه نویز زیادی در تصاویر وجود دارد؛ اما بخش دوربین این گوشی دارای ویژگی‌هایی است که می‌توان آن‌ها را به شایستگی ستود. به‌عنوان‌مثال استفاده از فلش دوگانه‌ی LED برای دوربین اصلی و دوربین سلفی باکیفیت، جزو مواردی است که می‌تواند سبب برتری Neffos X1 نسبت به رقبای هم قیمت خود شود.

جمع‌بندی

بازار گوشی‌های هوشمند بسیار رقابتی و سخت شده است. این روزها با وجود شرکت‌های چینی سرشناس مانند هوآوی و لنوو که گوشی‌هایی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کنند، کمتر کاربری را می‌توان پیدا کرد که حاضر به خرید گوشی‌هایی شود که سابقه‌ی طولانی و شهرت فراوانی در این زمینه ندارد؛ اما شرکت تی‌پی-لینک با گوشی‌های سری Neffos آمده تا تمام این معادلات را برهم بزند و نگاه کاربران را به گوشی‌هایش عوض کند.
Neffos X1 به‌عنوان بهترین گوشی تی‌پی‌-لینک در زمره‌ی گوشی‌های اقتصادی بازار قرار دارد. این گوشی از نمایشگر باکیفیت و فراتر از انتظاری برخوردار است و رزولوشن HD دارد؛ همچنین از سخت‌افزار خوبی برای اجرای برنامه‌های روتین سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد. Neffos X1 دارای دو شیار سیم‌کارت است و از شبکه‌ی 4G هم پشتیبانی می‌کند.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 1254000 تومان

گوشی موبایل‌ «Neffos X1 TP902A»‌ یکی دیگر از محصولات تی‌پی‌لینک است که با بدنه‌ای فلزی و دو گیگابایت رم روانه‌ی بازار شده است. وزن آن 134 گرم است و ضخامتش به 7.95 میلی‌متر می‌رسد. برای این محصول حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت در‌ نظر گرفته‌ شده که برای ذخیره‌ی حجم زیادی از فایل‌های مختلف مناسب نیست؛ اما قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی‌ microSD‌ با افزایش ظرفیت تا 128 گیگابایت، مشکل کمبود فضای کافی را حل کرده است. نمایشگر 5.0‌اینچی گوشی موبایل تی‌پی‌لینک از نوع‌ LCD بوده و با رزولوشن 1280×720 از شفافیت و وضوح قابل‌قبولی برخوردار است. اگر شما جزو کاربرانی هستید که با گوشی موبایل خود وب‌گردی می‌کنید و به شبکه‌های اجتماعی مختلف سر می‌زنید، باید بدانید این دستگاه به اینترنت پرسرعت نسل چهارم یعنی، 4G مجهز شده است. از دیگر فناوری‌های ارتباطی که برای رفاه حال کاربران در‌ نظر گرفته‌ شده، می‌توان به بلوتوث نسخه‌ی 4.1، EDGE، GPRS‌ و‌ WIfi‌ اشاره کرد. تراشه‌ی‌ Heilo P10 مدیاتک با پردازنده‌ی 8هسته‌ای خود در‌ Neffos X1 پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد و می‌تواند تا حد زیادی موفق عمل کند. در طراحی این محصول دو جایگاه برای قراردادن دو سیم‌کارت در سایز نانو وجود دارد و کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه متغیر است. باتری 2250 میلی‌آمپرساعتی Neffos X1، انرژی لازم را برای انجام فعالیت‌های مختلف با گوشی فراهم می‌کند و آن را روشن نگه می‌دارد. لازم است بدانید این باتری از نوع لیتیوم‌پلیمر بوده و شما به‌عنوان کاربر نمی‌توانید آن را تعویض کنید. سیستم‌عامل نسخه‌ی شش اندروید موسوم به مارشمالو در این محصول دارای امکانات مختلفی مانند ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل‌ Google Search ،‌Google Maps ،‌Gmail‌ و‌ YouTube، قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس و قابلیت نمایش فایل‌های متنی‌ PDF‌ است. سنسور 13‌مگاپیکسلی نصب‌شده در دوربین اصلی‌ Neffos X1‌ با داشتن قابلیت‌های مختلفی مانند ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس با اشاره روی سوژه و تشخیص چهره در راستای پاسخ‌گویی به نیاز علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی در نظر گرفته شده است؛ البته باید بدانید، سنسوری 5مگاپیکسلی در دوربین سلفی این محصول، دوربین اصلی آن را همراهی می‌کند و در ثبت عکس‌های سلفی بسیار کارآمد خواهد بود. اگر می‌خواهید گوشی موبایلی سبک و خوش‌دست با امکانات کامل یک گوشی پیشرفته داشته باشید، این محصول تی‌پی‌لینک می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز شما باشد.

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت
گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت

 



لینک منبع :فروش ویژه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت بهترین قیمت

گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-مدل-neffos-x1-tp902a-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۱ - ۱۹ نقد جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل تی پی-لینک با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... قیمت; مقایسه. گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت 3D image. گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ... https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-مدل-neffos-x1-tp902a-دو-سیم-کارت-ظرفیت-32-گیگابایت‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۵ نقد جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل تی پی-لینک با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت. TP-Link Neffos X1 TP902A Dual SIM-16GB فروشندگان و قیمت گوشی ... https://emalls.ir/مشخصات_TP-Link-Neffos-X1-TP902A-Dual-SIM-16GB~id~508937‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۱۲ رأی - ‎ریال ۱۲٬۵۴۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰ مرتب سازی: ویژه; قیمت; گارانتی. 1,254,000 تومان. گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت TP-Link Neffos X1 TP902A Dual SIM Mobile ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ... refahshahrvand.com/product/rsp-neffos-x1-tp902a/‏ - ذخیره شده گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ ... بازگشت · پرداخت آسان · ضمانت اصل بودن کالا · تحویل اکسپرس · تضمین بهترین قیمت. مشخصات و قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل تی پی لینک Neffos ... https://kimiaonline.com/.../mobile...neffos-x1-tp902a.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-neffos-x1-tp902a-dual-sim‏ - ذخیره شده Mobile TP-Link Neffos X1 TP902A Dual SIM، گوشی موبایل تی پی لینک Neffos ... این گوشی که در رده گوشی های ساده می باشد در سال 2017 معرفی شد و از دو سیم کارت ... همچنین مدل جدید تی پی لینک از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با کیفیت خوبی نیز ... از بهترین و آخرین قیمت خرید و فروش گوشی موبایل تی پی لینک Neffos X1 ... قیمت روز خرید گوشی موبایل تی پی-لینک نفوس X1 TP902A دو سیم ... https://tabletphone.ir/...neffos-x1-tp902a.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-نفوس-x1-tp902a-دو-سیم-کار‏ - ذخیره شده رتبه: ۲٫۵ - ۲ رأی قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل TP-Link Neffos X1 TP902A Dual SIM ... گوشی موبایل تی پی-لینک نفوس X1 TP902A دو سیم کارت رجیستر شده و دارای کد ... تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت بهترین قیمت بررسی گوشی نفوس ایکس وان لایت - زومیت https://www.zoomit.ir/2017/10/11/.../tp-link-neffos-x1-lite-review/‏ - ذخیره شده 11 ا کتبر 2017 ... بررسی نفوس ایکس وان لایت / Neffos X1 Lite Review، گوشی پایین رده ... موبایل بررسی موبایل ... این گوشی با قیمت حدودی ۵۵۰ هزار تومان در بازار ایران عرضه شده است. ... امکان استفاده‌ی هم‌زمان از سیم‌کارت دوم و کارت حافظه در Neffos X1 Lite وجود ندارد. ... تی‌پی لینک، نفوس ایکس وان لایت را در دو رنگ خاکستری و طلایی ... لوازم جانبی TP-Link Neffos X1 TP902A Dual SIM 32GB Mobile Phone https://rayanehonline.com/...neffos-x1-tp902a...mobile-phone/گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-مدل-neffos-x1-tp902a-دو-سیم-کارت-ظرفیت-32-گیگابایت‏ لوازم جانبی گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ظرفیت ... این کالاها از بهترین و معروفترین برندهای روز دنیا انتخاب شده و به همراه این ... قیمت و خرید TP-Link Neffos X1 TP902A Dual SIM 32GB Mobile Phone سوالی دارید و ... به تمام رقبای خود مزیت های ویژه ی دیگری همچون ارائه جدیدترین و بهترین قیمت روز ... خرید اینترنتی موبایل- فروشگاه اینترنتی kala-ir https://www.kala.ir/category/Mobile‏ - ذخیره شده خرید آنلاین بهترین برندهای موبایل, اپل, سامسونگ, هواوی, نوکیا و . ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 Lite TP904A دو سیم کارت ..... گوشی موبایل تی پی- لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ... است که خرید گوشی باید براساس نیازمندی های شما و با در نظر گرفتن قیمت موبایل متناسب .... تخفیف و فروش های ویژه برای شما. فروشگاه اینترنتی سرورگیت - سرورگیت https://servergate.ir/‏ - ذخیره شده فروشگاه اینترنتی سرورگیت مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا از معتبرترین برندها در گروه‌ های مختلف شامل گوشی موبایل، ... تضمین بهترین قیمت ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت جدید ... تبلت اچ پی مدل Spectre 12t X2 C ظرفیت 512 گیگابایت جدید ویژه. خرید و مشخصات تی پی لینک نفوس ایکس وان 16 گیگابایت دوسیم ... https://www.parsismobile.com/.../TP-Link-Neffos-X1-تی-پی-لینک-نفوس-ایکس1-دو-سیم-TP902A‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۱ - بازبینی توسط 22 رای ... 16 گیگابایت دوسیم. TP-Link Neffos X1 16G Dual Sim TP902A ... دوسیم. خرید گوشی تی پی لینک نفوس ایکس وان (TP-Link Neffos X1) با مناسب ترین قیمت فروش ، فقط در پارسیس موبایل. ... درگاه کارت حافظه, microSD, تا 128 گیگابایت ( مدل دو سیم کارت از درگاه سیم کارت دوم برای کارت حافظه استفاده میکند. حافظه داخلی, 16 ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل اسمارترونیکس مدل C2 دو سیم کارت https://taparam.com/.../گوشی%20موبایل%20اسمارترونیکس%20مدل%20C2%20دو%20س...‏ - ذخیره شده نزدیکترین فروشگاه و بهترین قیمت را پیدا کنید ... گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Plus (M1) دو سیم کارت ظرفیت 64 .... نکته کلیدی و حائز اهمی‌ت داشتن فلش LED برای دوربین سلفی در این گوشی می‌ باشد و این بیانگر توجه ویژه اسماترونیکس به .... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ظرفیت 32 ... سونی از اولین سنسور 48 مگاپیکسلی دوربین موبایل رونمایی کرد ... 79.175.144.6/mag/سونی-سنسور-۴۸-مگاپیکسل-موبایل/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۴ - ۹ نقد 23 جولای 2018 ... با اینکه گوشی‌های هوشمند سونی فروش خوبی ندارند، ولی این شرکت هنوز هم بهترین سنسورهای دوربین را برای گوشی‌های هوشمند می‌سازد. سونی بخش بزرگی از ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 Max TP903A دو سیم کارت. 1,595,000 تومان ... اونم با این قیمت های الان ادم اصلا جرات نمیکنه سمت خرید گوشی بره !!! گوشی موبایل تی پی لینک TP-LINK Neffos C5L - فروشگاه اینترنتی ... https://www.digi2030.com/.../1194-گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-tp-link-neffos-c5l.html‏ - ذخیره شده توضیحات کوتاهتعداد سیم کارت: دو سیم کارت حافظه داخلی: 8 گیگابایت حس‌گرها: شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)، روشنایی (Light) شبکه های ارتباطی: ... Mobile Phone | فروشگاه اینترنتی ایسرا https://www.esara.ir/Search/Electronic.../Mobile/Mobile-Phone/.../PageNo-2/‏ اگر در کنار این قیمت پایین، امکانات قابل قبولی را هم در اختیار شما قرار دهد؛ ارزش ... F3 دو سیم کارت» (GLX F3 Dual SIM) می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین ... افزار و قدرت سخت افزاری گوشی برایتان اهمیت ویژه ای دارد؛ حتما به دنبال گوشی .... گوشی موبایل تی پی لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت. Images tagged with #دیجیکالا on instagram - Imglogy imglogy.com/tag/دیجیکالا?next...‏ - ذخیره شده @digikalaorg #ساعت #هوشمند #ساعت_هوشمند #بند #اصل ساعت هوشمند مدل iWO-s همراه دو ... ویژه دیجی کالا: ۷ روز تضمین بازگشت کالا آماده ارسال ۱,۲۸۷,۰۰۰-۵٪ قیمت: ۱,۲۲۲, ۶۵۰ تومان ... #تلفن_همراه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت .... آغاز همکاری مشترک #دیجیکالا #اسمارت_مارکت فروش قطعات اصلی مزدا در ... آسیاب خرد x1 - SKY https://www.kingsfield.asia/knowledge/8884/آسیاب-خرد-x1.html‏ - ذخیره شده قیمت گوشی موبایل تی پی-لینک ... کالر آی , آسیاب نمک و , گوشی موبایل تی پی- لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ... چرخ گوشت , یکی از قابلیت های ویژه ای که در سینما خانگی sony shake x1 در . ... پیدا شکن برای فروش در آفریقای جنوبی ... مدل 4741 با قابلیت ثبت 50 شماره و به همراه پایه ی کیبورد دار با بهترین قیمت از ... digikala | دیجی‌کالا(@digikalaorg) - Instagram Posts - Deskgram https://deskgram.net/digikalaorg‏ - ذخیره شده @digikalaorg #ساعت #هوشمند #ساعت_هوشمند #بند #اصل ساعت هوشمند مدل iWO-s همراه دو ... ویژه دیجی کالا: ۷ روز تضمین بازگشت کالا آماده ارسال ۱,۲۸۷,۰۰۰-۵٪ قیمت: ۱,۲۲۲, ۶۵۰ ... #تلفن_همراه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ..... برای پخش فایل‌های صوتی خود از طریق اسپیکر چندین راه وجود دارد که بهترین آن ... مایکروسافت گوشی های شرکت اندروید سیستم نوکیا سیستم عامل ... panjere.xyz/.../مایکروسافت-گوشی-های-شرکت-اندروید-سیستم-نوکیا-سیستم-عامل-گوشی-های-نوکیا‏ های نصب شده بر روی اندروید نسخه یداری شده به قیمت 6.97 دلار ... نرم افزار ..... فروشگاه اینترنتی دیجی کالا دوره ccna نوروز با تخفیف ویژه دوره lpic نوروز با تخفیف ویژه ... شاید نتوان به طور دقیق مشخص کرد تا کنون چند مدل گوشی‌ موبایل معرفی یا وارد بازار شده است. ...... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل neffos x1 tp902a دو سیم کارت. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 ... magifa.com/detail/2698463/article/3‏ - ذخیره شده مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت | دیجی‌کالا بیشترین جستجوهای اخیر: ورود به دیجی‌کالاکاربر جدید هستید؟ مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل می مدل Mi 5 دو سیم‌کارت ظرفیت ... newsboxi.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+می+مدل+Mi+5+دو+سیم‌کارت+ظرفیت+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل می مدل Mi 5 دو سیم‌کارت ظرفیت 32 گیگابایت و قیمت انواع گوشی موبایل می از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S6 ... - وبگردی www.newsboxi.ir/index.php/article/92089/‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C ظرفیت 32 گیگابایت و قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge ... pilisok.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+سامسونگ+مدل+Galaxy+S6+Edge+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت ... فروش ویژه. اشتراک گذاری; به من اطلاع بده; نمودار قیمت; مقایسه. گوشی موبایل .... و روشنایی بیشتر توانسته این نمایشگر را به بهترین نمایشگر گوشی‌های همراه که ... Sony Xperia SP - دیجی کالا www.pilisok.ir/r/1200175/Sony+Xperia+SP+-+دیجی+کالا‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل سونی اکسپریا اس پی و قیمت انواع گوشی موبایل سونی از فروشگاه ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت . گوشی موبایل اچ تی سی وان مکس - 16 گیگابایت HTC One Max lilipot.ir/detail/785914/clipboard-action‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی وان مکس - 16 گیگابایت و قیمت انواع ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 TP902A دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت ..... متأسفانه hTC هیچ برنامه ویژه ای برای استفاده از یک دست، با فبلت خود یعنی ... Max (طبق بنچ مارک‌ها) دارای بهترین عملکرد عمر باتری در بین همه فبلت های موجود در ... نگاهی به تاریخچه‌ی سیستم‌عامل لینوکس - به مناسبت تولد ۲۶ سالگی flattr.ir/.../نگاهی+به+تاریخچه‌ی+سیستم‌عامل+لینوکس+-+به+مناسبت+تولد+۲۶+سالگی‏ - ذخیره شده علاوه بر این دو مشخصه، لینوکس یک هسته‌ی سیستم‌عامل بسیار انعطاف‌پذیر است که می‌توان ... ولی متوجه شد که ارزان‌ترین نوع سیستم‌عامل یونیکس، ۵ هزار دلار قیمت دارد. ... مشاوره درزمینه‌ی شبکه، فروش نرم‌افزارهای غیر رایگان، کمک‌های مردمی و دیگر موارد، ... من نتونستم پیدا کنم، کل مدت لبتابم از گرافیک آنبرد سی پی یو استفاده می کرد.