فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت 

برند : TP-LINK

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل تی پی-لینک  مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت

 

نقد و بررسی تخصصی

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند هزینه‌ی کمتری برای خرید تلفن همراه کنار بگذارند و درعوض بودجه‌ی خود را برای خرید چیزهای ضروری‌تری ذخیره کنند؛ ازاین‌رو اسمارت‌فون‌های میان‌‌رده و اقتصادی بهترین گزینه‌ برای این افراد به‌حساب می‌آیند و ارزش خرید بیشتری دارند. داشتن گوشی بالارده و پرچم‌داری که از امکانات کامل یک گوشی هوشمند بهره ببرد، در اولویت خرید همه‌ی کاربران قرار دارد؛ اما گاهی محصولی می‌خواهیم که بتوانیم با آن نیازهای روزمره‌مان را مرتفع کنیم و هزینه‌ی زیادی را متحمل نشویم.

شرکت «تی پی لینک» از آن دسته تولیدکنندگانی است که قصد دارد با تولید محصولات متنوع، با بزرگان عرصه‌ی گوشی موبایل رقابت ‌کند. شاید این‌طور به نظر برسد که این کمپانی نتوانسته در این رقابت چندان موفق عمل کند و طرفداران زیادی برای محصولات خود جذب کند؛ اما بقای شرکت در طول این سال‌ها و تولید محصولات جدیدش از داستانی دیگر حکایت دارد.

گوشی موبایل «Neffos Y5L TP801A» یکی از محصولات این شرکت است که با شباهت بسیار به Neffos C5L TP601A تولید شده و از مشخصات فنی مشابهی برخوردار است. در ادامه با نقدوبررسی Y5L با ما همراه باشید:

صفحه نمایش

با وجود اینکه نمایشگر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید افراد محسوب می‌شود، تی پی لینک در مورد گوشی ارزان‌قیمت «Neffos Y5L TP801A» سخاوت چندانی به خرج نداده و از فناوری TFT در آن استفاده کرده است. Y5L TP801A به نمایشگری 4.5اینچی با رزولوشن 480×854 تجهیز شده است که چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد؛ اما ارزش بالای نمایشگر این گوشی زمانی مشخص می‌شود که آن را با هم‌رده‌های خود مقایسه کنید. با وجود آنکه قیمت سامسونگ Galaxy J1 Mini 2016 مشابه این گوشی تی ‌پی‌ لینک است، رزولوشن پایین‌تر 800×480 دارد.

شاید بتوان بزرگ‌ترین قوت نمایشگر TP801A را در مقایسه با نمایشگرهای به‌کاررفته در J1 Mini 2016 سامسونگ و Desire 526G اچ تی سی، مربوط ‌به حسگر نور محیط دانست. حسگری که واقعا وجودش در همه‌ی اسمارت‌فون‌ها ضروری است؛ اما دو گوشی مطرح اچ تی سی و سامسونگ فاقد آن هستند. درنهایت باید بگوییم اگر به دنبال یک گوشی‌ مناسب برای کف دست کوچک هستید، این مدل از گوشی‌های موبایل تی پی لینک با نمایشگر کوچک 4.5اینچی‌ می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برایتان باشد.

طراحی و ساخت

معمولا شرکت‌های تازه‌وارد در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند برای جلب نظر کاربران سعی می‌کنند از طراحی گوشی‌های معروف دنیا الهام بگیرند. شرکت تی ‌پی‌ لینک هم در طراحی این گوشی از گوشی‌های خانواده‌ی G3 شرکت ال‌جی الهام گرفته است. این گوشی حاشیه‌ی نمایشگر نسبتا کمی دارد و خوش‌دست به نظر می‌رسد. قاب پشتی آن از پلاستیک ساخته شده است و استحکام خوبی دارد. درمجموع باید گفت که تی ‌پی‌ لینک در طراحی و ساخت Neffos Y5L TP801A خوب کار کرده و ‌ضعف بزرگی نمی‌توان در آن پیدا کرد.

کلیدهای تنظیم صدا و پاور بر لبه‌ی سمت راست قرار گرفته‌اند و دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است. قاب پشتی این گوشی موبایل قابل‌تعویض است. زیر این قاب، دو شیار سیم‌کارت (سایز میکرو) و شیار microSD قرار دارد؛ همچنین باتری آن توسط کاربر قابل‌تعویض است.

سخت افزار و باتری

مهم‌ترین دلیلی که می‌توان برای پایین‌بودن قیمت Neffos Y5L TP801A آورد، سخت‌افزار میان‌رده‌ی آن است؛ البته بد نیست بدانید با وجود این سخت‌افزار، عملکرد این گوشی موبایل نسبتا روان و سریع است. گشت‌وگذار در منوها و اجرای برنامه‌های روتین اندروید در این گوشی به‌خوبی صورت می‌گیرد. TP801A به یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای و رم یک‌گیگابایتی مجهز شده است. پردازنده‌ی آن معماری 32بیتی دارد و می‌تواند با حداکثر فرکانس 1.1 گیگاهرتز دستورات را پردازش کند؛ همچنین در مرکز این گوشی موبایل، تراشه‌ی اسنپدراگون 210 قرار دارد. برای میان‌‌رده‌ی ارزان‌قیمت تی پی لینک چیزی در حدود 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته‌‌اند که می‌توانید آن را تا 32 گیگابایت دیگر هم به کمک کارت حافظه‌ی جانبی افزایش دهید. میزان شارژدهی Y5L TP801A هم قابل‌قبول است و باتری 2020 میلی‌آمپر آن می‌تواند با استفاده‌ی عادی تا یک روز شارژ نگه دارد.

سیستم عامل و دوربین

شرکت تی ‌پی‌ لینک سعی کرده هم برخی ویژگی‌های اندروید استوک را در Neffos Y5L TP801A بیاورد و هم شخصی‌سازی‌های مختلفی روی سیستم‌عامل آن انجام دهد تا از لحاظ بصری جذاب‌تر به نظر برسد؛ به‌عنوان‌مثال کاربران می‌توانند از ویجت‌ها، تم‌ها و افکت‌های مختلف این گوشی استفاده کنند؛ همچنین تی ‌پی‌ لینک از برنامه‌های متعددی برای این گوشی بهره برده که متاسفانه قابل‌حذف‌شدن نیستند. به همین خاطر همواره بخش قابل‌توجهی از حافظه‌ی داخلی این گوشی اشغال‌ شده است. مانند گوشی‌های هوآوی و لنوو، این گوشی تی‌ پی‌ لینک هم فاقد منوی برنامه‌ها (App Drawer) است و تمام برنامه‌ها روی هوم‌اسکرین نشان داده می‌شوند. شاید بد نباشد بدانید نسخه‌ی سیستم‌عامل در این مدل از گوشی‌های موبایل تی پی لینک نسبت به مدل مشابه خود یعنی Neffos C5L TP601A ارتقا یافته و از نسخه‌ی 6.0 رابط کاربری اندروید بهره برده است. 

ترکیب سنسورهای 5 و 2 مگاپیکسلی ترکیب بسیار هوشمندانه‌ای برای محصولات میان‌‌رده با قیمت پایین محسوب می‌شود. عکس‌های گرفته‌شده با دوربین 5مگاپیکسلی Neffos Y5L TP801A کیفیت خوب و قابل‌قبولی دارند؛ اما نباید از دوربین این گوشی، ثبت یک شاهکار هنری را انتظار داشته باشید. البته بخش دوربین این مدل ویژگی‌هایی دارد که می‌توان آن‌ها را به‌شایستگی ستود. به‌عنوان‌مثال استفاده از فلش LED برای دوربین اصلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسل، جزو مواردی هستند که می‌توانند سبب برتری Y5L TP801A نسبت به رقبای هم‌قیمت خود شوند.

جمع بندی

با توجه به آنچه گفته شد، می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که شرکت تی پی لینک حتی در ساخت ارزان‌ترین و کوچک‌ترین محصول خود از هیچ تلاشی مضایقه نکرده و در ازای پرداخت هزینه‌ای مناسب، محصولی باکیفیت عرضه کرده است. با وجود شرکت‌های مختلف و حجم انبوه تولیدات آن‌ها، بازار گوشی‌های هوشمند بسیار رقابتی و سخت شده و انتخاب برای کاربران دشوار به نظر می‌رسد؛ گاهی قیمت محصول مهم جلوه می‌کند و گاهی حاضریم در قبال پرداخت هزینه‌ای هنگفت، پرچم‌داری با امکانات کامل تهیه کنیم. اگر شما در دسته‌ی کاربرانی قرار دارید که نمی‌خواهید با پرداخت هزینه‌ی زیاد، گوشی موبایل تهیه کنید و تنها محصولی می‌خواهید که بتوانید با آن به امور روزمره‌ی خود بپردازید، پیشنهاد ما به شما این مدل از گوشی‌های موبایل تی‌ پی لینک است.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 649000 تومان

گوشی موبایل «Neffos Y5L TP801A» از برند «تی پی لینک» با 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 1 گیگابایت رم، دوربین 5مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت عرضه شده است. در این محصول از یک نمایشگر 4.5اینچی استفاده شده است که با داشتن وضوح تصویر 480×854 می‌تواند 218 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکشد. برای محافظت از این نمایشگر هیچ‌گونه محافظی در نظر گرفته نشده است؛ بنابراین در استفاده از آن باید بسیار محتاط عمل کرد. مجموعه سخت‌افزاری Neffos از اسنپدراگون 210 و یک پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای با سرعت 1.1 گیگاهرتز تشکیل شده است که در کنار 1 گیگابایت حافظه‌ی رم، کار پردازش اطلاعات را به عهده دارد. همان‌طورکه گفته شد، حافظه‌ی داخلی این محصول 8 گیگابایت است که برای ذخیره‌سازی حجم بالایی از فایل‌های صوتی و تصویری، بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف بسیار ناچیز به نظر می‌رسد؛ البته شما می‌توانید با استفاده از قابلیت پشتیبانی این محصول از کارت حافظه‌ی جانبی، این فضا را تا 32 گیگابایت افزایش داده و فایل‌های مورد نیاز خود را در گوشی موبایلتان به همراه داشته باشید. دو سنسور دوربین اصلی و سلفی در این محصول به ترتیب 5 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل هستند. با استفاده از سنسور دوربین اصلی این محصول که به فلاش LED مجهز است، می‌توانید فیلم‌برداری کنید و به ثبت تصاویری با وضوح قابل‌قبول بپردازید. سیستم‌عامل نسخه‌ی 6 اندروید موسوم به مارشمالو، به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل تی پی لینک وجود دارد که مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی را در اختیار کاربران می‌گذارد. درنهایت باید به منبع تأمین انرژی این محصول بپردازیم که یک باتری لیتیوم‌یون با ظرفیت 2020 میلی‌آمپر بر ساعت است. این باتری که در زیر قاب پشتی محصول تعبیه شده است، توسط کاربر قابل تعویض است. قاب پشتی Neffos از پلاستیک تولید شده و وزن آن 127.3 گرم است. ضخامت آن 9.8 میلی‌متر بوده و طول و عرضش به ترتیب به 133.4 و 66.6 میلی‌متر می‌رسد. این گوشی موبایل که در مقایسه با بسیاری از محصولات هم‌رده‌ی خود در بازار از امکانات ضعیف‌تری برخوردار است، می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای روزمره‌ی افراد باشد.

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل تی پی-لینک  مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت
گوشی موبایل تی پی-لینک  مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت

 



لینک منبع :فروش ویژه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت بهترین قیمت

گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-مدل-neffos-y5l-tp801a-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۱ - ۷۰ نقد جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل تی پی-لینک با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... همین جا از دست اندر کاران دیجی کالا بخصوص خدمات پس از فروش تشکر ویژه داشته باشم. TP-Link Neffos Y5L TP801A Dual SIM فروشندگان و قیمت گوشی موبایل https://emalls.ir/مشخصات_TP-Link-Neffos-Y5L-TP801A-Dual-SIM-~id~388514‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۳٫۶ - ۱۳ رأی - ‎ریال ۶٬۴۹۰٬۰۰۰ مرتب سازی: ویژه; قیمت; گارانتی. 649,000 تومان. گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت TP-Link Neffos Y5L TP801A Dual SIM Mobile ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت TP ... https://torob.com/.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-مدل-neffos-y5l-tp801a-دو-سیم-کارت/‏ - ذخیره شده ‎ریال ۶٬۴۹۰٬۰۰۰ خرید گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ، خرید TP- Link Neffos Y5L TP801A 8GB Dual SIM ، لیست قیمت گوشی موبایل تی پی-لینک ... قیمت روز خرید گوشی موبایل تی پی-لینک نفوس Y5L دو سیم کارت ... https://tabletphone.ir/...neffos-y5l-tp801a.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک-نفوس-y5l-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۲ رأی 19 مارس 2017 ... قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل TP-Link Neffos Y5L TP801A Dual SIM - خرید گوشی موبایل رجیسترشده با تضمین قیمت و کالای اصلی با ... گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت نظرات www.offdoon.com/.../-TP-Link-Neffos-Y5L-TP801A-Dual-SIM-Mobile-Phone--‏ - ذخیره شده گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... از شیلاک خریدم با توجه به هدایا و قیمت خرید خیلی با ارزشی بود. ... من تا حالا 9تا از این گوشی تو تخفیف ویژه خریدم بر ای همکارها و خانواده هم راضی بودن الانم اگر شیلاک اینو بزاره شگفت انگیز مطمنا 5 ... نسبت به پولی که هزینه میکنید میشه گفت بهترین گزینه ست ... تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت بهترین قیمت قیمت concaseur 800 تی ساعت https://www.ionics.asia/basis/.../قیمت-concaseur-800-تی-ساعت.html‏ - ذخیره شده اچ تی سی در طول دو سال , ۱۴ ساعت و ۴۶ دقیقه , اچ تی سی دیزایر ۸۱۶ با قیمت 1,090,000 ... 800 ساعت مراسم ویژه اربعین با 55 سخنران و مداح در 40 موکب , ... تبلت ایسوس زنپد 8 زد 380 کا ان ال فورجی ال تی , حداکثر 72 ساعت گارانتی بهترین قیمت و , 800 × 1280 .... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L ,. TP-Link Neffos Y5L TP801A Dual SIM Mobile Phone https://www.rojmarket.com/.../502-موبایل-تی-پی-لینک-مدل-neffos-دو-سیم-کارت.html‏ - ذخیره شده گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت. ... گوشی موبایل هوشمند Neffos Y5L نیز یکی از گوشی های ارزان قیمت این برند محسوب میشود . مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L ... gooshimobile.com/mobile-phone.../2615-tp-link-neffos-y5l-tp801a-dual-sim.html‏ - ذخیره شده بررسی مشخصات، آخرین قیمت روز و خرید TP-Link Neffos Y5L TP801A Dual SIM گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت سیمکارت: دو سیم ... #گوشی_نو Instagram posts - Gramha.net https://gramha.net/explore-hashtag/گوشی_نو‏ - ذخیره شده Download . تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... آنباکس و تحویل گوشی سامسونگ A70 Samsung A70 2019 فروش اقساطی با کمترین کارمزد .... و محصولات آکبند سامسوسنگ و هوآوی با بهترین قیمت (زیرقیمت بازار) بدون واسطه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد . ۱/۵ % پولِ‌تو گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو ... https://takhfifan.com/.../گوشی-موبایل-تی-پی-لینک--مدل-Neffos-Y5L-TP801A-دو-سیم-کارت/928944‏ - ذخیره شده صفحه اصلیپولِ‌توموبایلگوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت. %۱/۵ پولِ‌تو. گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم ... Explore hashtag #تی_پی_لینک Instagram - Instagram Web ... https://instaphenomenons.me/tag/تی_پی_لینک‏ - ذخیره شده گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت حافظه .... FD-M60 pocket modem Cat6 4.5G CAT 6 قیمت ۱۱۰۰۰۰۰ تومان #شیراز .... Tp link m7300 مودم بی سیم 4 جی #tp_link #tplink #تی_پی_لینک #lte ..... ✅فروش ویژه بست کمربندی وای وای تایوانی با قیمت های تکرار نشدنی ⌛از تاریخ ۹ لغایت ۱۶ اسفند ماه ۹۷ ... #موبایل_هوشمند download instagram hashtag photos and videos ... https://saveig.com/tags/موبایل_هوشمند/‏ - ذخیره شده قیمت مدل های ۶۴، ١٢٨ و ٢۵۶ گیگ ایپاد تاچ به ترتیب ١٩٩، ٢٩٩ و ٣٩٩ دلار خواهد بود. ... فر‌وش ویژه #فروش_ویژه_موبایل #تخفیف #دزفول_خوزستان_ایران #اندیمشک ... تجربه ی عکاسی با گوشی #P30lite فوق العاده و یکی از بهترین ها بود. .... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... Photos of #گوشی_نو hashtag on Instagram - Imgbars imgbars.com/tag/گوشی_نو‏ - ذخیره شده #انباکس گوشی سامسونگ A10 فروش اقساطی با کمترین کارمزد #Samsung #A10 ... 76 . تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L .... فروشگاه آنلاین اتما گوشی سامسونگGalaxy A5 2017 دو سیم کارت حافظه داخلی ۳۲ ... #گوشی_نو لیست قیمت گوشیهای نو با کد و بدون کد به دلیل نوسانات بازار ... #روژمارکت - Instagram Hashtag | PicoMico https://www.picomico.com/tag/روژمارکت‏ - ذخیره شده پاوربانک شیائومی ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت قیمت : 269000 تومان با توجه به ... برق امکان پذیر نیست، استفاده از یک پاوربانک می تواند بهترین انتخاب باشد. ... سامسونگ، هوآوی، تی پی لینک، ارد و آلکاتل با قیمت های استثنائی به فروش می رسد. .... رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... Roj Market @rojmarket Instagram Profile | Toopics https://www.toopics.com/rojmarket/‏ - ذخیره شده @rojmarket ارزانتر بخرید دستچینی از بهترین های روز در #روژمارکت ... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611 برد ... سامسونگ، هوآوی، تی پی لینک، ارد و آلکاتل با قیمت های استثنائی به فروش می .... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... #موبایل_هوشمند Instagram world photos and videos - galleryofsocial ... https://www.galleryofsocial.com/hashtag/موبایل_هوشمند‏ - ذخیره شده تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... G6 مدل اطلاع از قیمت دایرکت و تماس 09353202434 @ stoke_mobile_rasht .... بهترین ها رو از فروشگاه techlanddez2 خریداری کنید # دزفولیان #دزفول_قهرمان ... A9 start 128GB قیمت نقدی:4250000 فروش اقساطی: پیش قسط: 1550000 ... ▷ Explore the most popular instagram posts tagged #rojmarket on ... https://www.pikgym.com/rojmarket‏ - ذخیره شده ✨فروش ویژه محصولات خانه و سبک زندگی ✨زیبا و باشکوه ... مانتو پیلی دارویسکوز زنانه قیمت : 75000 تـومـان رنگ : : کــــرم @rojmarket_style .... گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 10 lite RNE-L21 دو سیم‌ کارت حافظه داخلی: 64 .... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... Images tagged with #گوشی_نو on instagram https://www.immgrum.com/tag/گوشی_نو‏ - ذخیره شده فروش ویژه گوشی های دکمه ای جیمو فقط با 180 هزار تومان فقط ... گوشی سامسونگ آکبند دوسیم کارته قیمت ۴۰۰/۰۰۰ تومان #فروشی .... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ..... و محصولات آکبند سامسوسنگ و هوآوی با بهترین قیمت (زیرقیمت بازار) بدون واسطه آماده خدمت رسانی به ... #rojmarket - Latest Photos and Videos - InstogramPRO https://instogram.pro/tag/rojmarket‏ - ذخیره شده درایو DVD اکسترنال پایونیر مدل DVR-XU01C قیمت: 540000 ارسال رایگان یکی از ... ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... مچ بند هوشمند آی واون مدل i5 Plus 199000⬅️250000 ساعت‌های هوشمند بهترین مکمل .... #فروش #فروشگاه_اینترنتی_روژمارکت#تخفیف#تخفیف_رمضان # rojmarket ... #rojmarket Instagram - Photo and video on Instagram • Picbat https://www.picbat.com/tag/rojmarket‏ - ذخیره شده هوآوی و ثبت همزمان ویدئو از دو دوربین به لطف به روزرسانی جدید منتشر شده ... پیشنهاد ویژه Huawei Y5 Lite رجیستر شده و گارانتی مدیاپردازش قیمت ۹۹۰ هزار تومان تعداد محدود ... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611 برد : .... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos. #گوشی_فروشی Instagram - Photo and video on Instagram ... https://www.webstagram.one/tag/گوشی_فروشی‏ - ذخیره شده Samsung A9فول کپی مشخصات: اندروید7 دوسیمکارت حافظه داخلی8گیگ رم .... فروش ویژه گوشی گلگسی سامسونگ Samsung Galaxy A70 قیمت فروش ویژه ... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos . تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت #rojmarket Instagram photos and videos - AutGram.Com www.autgram.com/tag/rojmarket‏ - ذخیره شده گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 10 lite RNE-L21 دو سیم‌ کارت حافظه داخلی: 64 ... @ west_dental_centre بهترین متریال با کادر فوق حرفه‌ای با قیمت استثنایی همه در ... سامسونگ، هوآوی، تی پی لینک، ارد و آلکاتل با قیمت های استثنائی به فروش می رسد. .... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو ... #روژمارکت Instagram photos and videos - My Social Mate https://mysocialmate.com/tag/روژمارکت‏ - ذخیره شده گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 10 lite RNE-L21 دو سیم‌ کارت حافظه داخلی: 64 .... برندهای سامسونگ، هوآوی، تی پی لینک، ارد و آلکاتل با قیمت های استثنائی به فروش می رسد. .... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو ... مچ بند هوشمند آی واون مدل i5 Plus 199000⬅️250000 ساعت‌های هوشمند بهترین ... #rojmarket hashtag instagram posts, photos - Instagram Post Viewer https://loadingram.com/tags/rojmarket‏ - ذخیره شده پیشنهاد ویژه Huawei Y5 Lite رجیستر شده و گارانتی مدیاپردازش قیمت ۱۰۲۰۰۰۰ ... گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 10 lite RNE-L21 دو سیم‌ کارت حافظه داخلی: 64 .... برق امکان پذیر نیست، استفاده از یک پاوربانک می تواند بهترین انتخاب باشد. .... تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم ... #روژمارکت Instagram posts (photos and videos) - Instazu.com www.instazu.com/tag/روژمارکت‏ - ذخیره شده پاوربانک شیائومی ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت قیمت : 269000 تومان با توجه به نیاز روز افزون به ... شده و گارانتی دار برندهای سامسونگ، هوآوی، تی پی لینک، ارد و آلکاتل با قیمت های استثنائی به فروش می رسد. .... 1 weeks ago . تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... #تی_پی_لینک on Instagram Videos & Photos digitalinta.com/hashtag/تی_پی_لینک‏ - ذخیره شده #کارت_شبکه بی سیم 300Mbps اینترنال #تی_پی_لینک مدل TL-WN851ND قابلیت ... روتر بی سیم دو باند تی پی لینک مدل Archer C60 V1 محصول کمپانی تی پی لینک .... از گوشی موبایل اندرویدی یا iOS دمای عملیاتی: 0°C~40°C (32°F~104°F ) قیمت: .... ✅فروش ویژه بست کمربندی وای وای تایوانی با قیمت های تکرار نشدنی ⌛ از ... Images tagged with #فروشگاه_اینترنتی_روژمارکت on instagram https://www.picluck.net/tag/فروشگاه_اینترنتی_روژمارکت‏ - ذخیره شده پیشنهاد ویژه Huawei Y5 Lite رجیستر شده و گارانتی مدیاپردازش قیمت ۱۰۲۰۰۰۰ تومان .... برق امکان پذیر نیست، استفاده از یک پاوربانک می تواند بهترین انتخاب باشد. ... سامسونگ، هوآوی، تی پی لینک، ارد و آلکاتل با قیمت های استثنائی به فروش می رسد. .... رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... #موبایل_اک - Hash Tags - Deskgram https://deskgram.net/explore/tags/موبایل_اک‏ - ذخیره شده تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos . تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ... 8 ارسال به سراسر کشور با گارانتی تعویض کالا اجازه بده بهترین انتخاب را ... # 64گیگابایت #اپل #آیفون #گری #قیمت #ارزان #کارکرده #ضمانت - 4 months ... 画像・動画 #rojmarketインスタグラム https://www.v6de.com/tag/rojmarket‏ - ذخیره شده پیشنهاد ویژه Huawei Y5 Lite رجیستر شده و گارانتی مدیاپردازش قیمت ۹۹۰ هزار تومان ... برق امکان پذیر نیست، استفاده از یک پاوربانک می تواند بهترین انتخاب باشد. ... سامسونگ، هوآوی، تی پی لینک، ارد و آلکاتل با قیمت های استثنائی به فروش می رسد. .... رمضان گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos Y5L TP801A دو سیم کارت ...