فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت 

برند : Blu

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت

 

نقد و بررسی تخصصی

زمانی فقط چند شرکت انگشت‌شمار حوزه طراحی و تولید گوشی‌های تلفن همراه در بازار جهانی وجود داشتند و باهم رقابت می‌کردند اما این روزها شاهد ظهور شرکت‌های زیادی هستیم که بازار تولید گوشی‌های تلفن همراه را رونق داده‌اند و رقابت را بین سازندگان این سری از محصولات بیشتر و بیشتر کرده‌اند. شاید برخی‌ها هنوز به برندها و شرکت‌هایی که در تلاش‌اند نامی برای خود دست‌وپا کنند اعتماد نداشته باشند اما باید به یاد داشته باشیم برندهایی مانند هوآوی و شیائومی هم‌زمانی برای کاربران گوشی‌های همراه، نوظهور بودند و رفته‌رفته بر طرفداران آن‌ها افزوده شد. کمپانی «بلو» (‌BLU) یکی از شرکت‌های نوپا در حوزه ساخت و طراحی گوشی همراه است. بلو شرکتی آمریکایی است که از سال 1995 تاکنون در صنعت تجهیزات تلفن همراه فعال بوده است. در سال 2010 بلو اولین گوشی خود را به بازار عرضه کرد تا با عرضه گوشی‌های متنوع برای کاربران مختلف طرفداران خاصی را هم به خود جذب کند. محصولات این شرکت کیفیت و طراحی رضایت‌بخشی دارند و به نظر می‌رسد آینده خوبی را برای این بلو رقم خواهند زد. گوشی موبایل «Grand M2» محصولی از بلوست که درواقع برادر بزرگ‌تر و نسخه ارزان‌تر « Grand M2 LTE» است. در این مطلب، به گوشی Grand M2 را به شکلی مختصر موردبررسی قرار خواهیم داد.

طراحی

همان‌طور که انتظار می‌رود، در نگاه اول به  Grand M2با یک طراحی کاملاً معمولی مواجه می‌شویم. مانند سایر میان‌رده‌های موجود در بازار، دوربین این گوشی هم درجای همیشگی قرار گرفته است و در آن از حسگر تشخیص اثرانگشت و چهره خبری نیست. اما نکته جالب در این گوشی این است که کاور گوشی آن به‌جای پلاستیک از فلز آلومینیوم ساخته شده است. ازلحاظ ابعاد، این گوشی هوشمند صفحه‌نمایش 5.2 اینچی استاندارد دارد. وضوح تصویر صفحه‌نمایش در Grand M2 برابر با 480 ×854 پیکسل است که حتی با توجه به محدوده قیمت این گوشی، چنگی به دل نمی‌زند. البته پنل به‌کاررفته در صفحه‌نمایش این گوشی IPS است که در بهبود کیفیت کلی تصویر نقش مثبتی دارد. به شرطی که زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگرفته باشید، زوایای دید مناسبی را هم با استفاده از این گوشی در اختیار کاربر خواهد داشت.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل

به نظر می‌رسد ترکیب پردازنده 4 هسته‌ای با چیپست Mediatek MT6580 ترکیب بسیار قوی نیست اما برای انجام کارهای روزمره مناسب است. علاوه‌براین، در نظر داشته باشید که شرکت سازنده فقط یک گیگابایت رم را برای این گوشی در نظر گرفته است که میزان بالایی نیست و نباید از آن انتظار انجام پردازش‌های بسیار سنگین را داشت؛ البته این گوشی همراه به رابط کاربری نوقا (Nougat) اندروید مجهز شده است. این نسخه از اندروید با کاهش استفاده از میزان رم در بهینه‌سازی عملکرد Grand M2 نقش بسیار پررنگی دارد. نکته جالب در گوشی Grand M2 وجود پردازشگر گرافیکی Mali-400MP2 است که درواقع نسخه بهینه پردازشگر Mali-400 است و به یاری Grand M2 آمده است تا این گوشی را در انجام پردازش‌های گرافیکی یاری کند. این پردازشگر گرافیکی را می‌توان از نقاطی دانست که شاید کم‌تر کسی انتظار دارد در گوشی با این رنج قیمتی به کار گرفته شود. شرکت سازنده روی این مدل از یک باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. گوشی‌های هم‌رده Grand M2 معمولاً از باتری‌های با ظرفیتی در حدود 2000 میلی آمپرساعت استفاده می‌کنند؛ بنابراین، به نظر می‌رسد باتری این دستگاه ظرفیت مطلوبی دارد و با توجه به سخت‌افزارش به‌راحتی می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف کند. نکته دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کرد این است که این مدل توانایی اتصال به شبکه‌های ارتباطی نسل چهارم یا همان 4G را ندارد. گفتنی است این محصول دارای 2 شیار برای اضافه کردن سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه است.

دوربین

دوربین‌های گوشی Grand M2 از دیگر نکاتی است که باید به آن‌ها توجه ویژه کرد. دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسوری 5 مگاپیکسلی است که قادر است ویدئوهایی با کیفیت1080p  بگیرد که میزان معمولی در این رده از تلفن‌های همراه است اما یک دوربین ثانویه در جلوی دستگاه به چشم می‌خورد که بازهم سنسور 5 مگاپیکسلی دارد. ازآنجاکه این محصول دارای فلش سلفی خاص خود است، این دوربین سلفی، عکس‌‍‌هایی رضایت‌بخشی را به کاربر هدیه می‌دهد.

جمع‌بندی

شرکت بلو از مشهورترین تولیدکنندگان تلفن‌های ارزان‌قیمت و باکیفیت مطلوب است. به نظر می‌رسد گوشی Grand M2 علی‌رغم قیمت پایین خود ترکیبی از ویژگی‌های محصولات میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه است که درنهایت آن را برای قشری خاص از کاربران مناسب کرده است. به نظر می‌رسد در قسمت طراحی کلی و بدنه دستگاه، بلو توانسته است گوشی مطلوبی را به بازار ارائه دهد؛ باتری این محصول هم‌ظرفیت مناسبی دارد و رابط کاربری نوقای اندروید هم توانسته است عملکرد این گوشی را تا حد زیادی بهبود بخشد. از سوی دیگر این گوشی با برخوردار نبودن از امکاناتی همچون شبکه ارتباطی 4G و استفاده از فقط 1 گیگابایت حافظه رم، برای آن دسته از کاربران مناسب است که از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده زیادی نمی‌کنند و نمی‌خواهند روی گوشی موبایلشان بازی‌ها و برنامه‌های سنگین داشته باشند.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 739000 تومان

گوشی موبایل مدل «Grand M2» گوشی میان‌رده با امکانات مطلوب است که با برند «بلو» (BLU) به بازار عرضه شده است. شرکت بلو به‌تازگی راه به بازار گوشی‌های همراه باز کرده و با تولید محصولات جدید و متنوع می‌تواند آینده‌ی خوبی پیش رو داشته باشد. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری گوشی Grand M2، این محصول در دسته‌ی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد. گوشی Grand M2 سخت‌افزار متوسطی دارد و برای کسانی مناسب است که کاربری روزانه دارند. این گوشی از پردازنده‌ی مدیاتک مدل MT6580 برای پردازش محاسبات استفاده می‌کند و 1 گیگابایت رم، این پردازنده‌ی 4 هسته‌ای را همراهی می‌کند که در مجموع عملکرد مناسبی را فراهم می‌کند. حافظه‌ی داخلی آن 8  گیگابایت است و با اینکه فضای مناسبی برای ذخیره‌سازی است، می‌توان با کارت حافظه‌ی جانبی هم این مقدار را ارتقا داد و تا ۶۴ گیگابایت، یعنی درمجموع 72 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشید. این گوشی از شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند و دو درگاه سیم‌کارت دارد. البته باید به این نکته توجه کنید که اگر می‌خواهید از شیار دوم برای کارت حافظه استفاده کنید، باید قید سیم‌کارت دوم را بزنید؛ چون شیار دوم یا برای سیم‌کارت استفاده می‌شود یا کارت حافظه و شیار مستقلی برای کارت حافظه در نظر گرفته نشده است. قسمت بعدی که به آن می‌پردازیم، دوربین این موبایل است که در قاب پشتی از یک دوربین با سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و در قاب جلو هم از یک سنسور 5 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده شده است که درمجموع کیفیت مطلوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. ویژگی‌های مختلفی ازجمله عکاسی HDR، قابلیت  قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) و قابلیت عکاسی پانوراما تعدادی از ویژگی‌های این دوربین است. نمایشگر Grand M2 از نوع LCD با فناوری IPS و اندازه‌ی ۵.2 اینچ است. رزولوشن این صفحه‌نمایش معادل 480 × 854 پیکسل است که روشنایی و وضوح بسیار خوبی دارد و برای بازی و تماشای فیلم مناسب است. باتری این دستگاه از نوع لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر ساعت است که زمان آماده به کار و مکالمه‌ی بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می‌کند و با استفاده از درگاه microUSB این محصول می‌توان آن را شارژ کرد. این گوشی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند یک موبایل جدید با امکانات مطلوب داشته باشند ولی هزینه‌ی زیادی هم برای آن نپردازند. برند بلو نامی جدید در صنعت گوشی‌های همراه است و باید دید تا چه حد در رقابت بازار گوشی‌های میان‌رده و در میان برندهای موفق دیگر مثل هوآوی، شیائومی و دیگر شرکت‌ها موفق خواهد بود.

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت
گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت

 



لینک منبع :فروش ویژه گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت بهترین قیمت

مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت ... https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-بلو-مدل-grand-m2-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۲ - ۸ نقد خرید اینترنتی گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل بلو از ... جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل بلو با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... دوربین‌های گوشی Grand M2 از دیگر نکاتی است که باید به آن‌ها توجه ویژه کرد. گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت ظرفیت 8 گیگابایت https://kalatik.com/.../877-گوشی-موبایل-بلو-مدل-grand-m2-دو-سیم-کارت-ظرفیت-8-گیگابایت.html‏ - ذخیره شده گوشی Blu Grand M2، دارای مشخصات فنی نمایشگر 5.2 اینچ، باتری 2600 میلی آمپر ساعت، قابلیت فوکوس با اشاره بر سوژه و قابلیت تشخیص چهره موجود در ... گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت - ظرفیت 8 گیگابایت ... https://www.technolife.ir/.../گوشی-موبایل-بلو-مدل-grand-m2-دو-سیم-کارت--ظرفیت-8-گیگابایت‏ - ذخیره شده BLU Grand M2 Dual sim | گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت در حال ... و یکی از ویژگی های بارز آنان، بهره بردن از امکانات خوب در کنار قیمت مناسب است. BLU Grand M2 Dual Sim-8GB فروشندگان و قیمت گوشی موبایل - ایمالز https://emalls.ir/مشخصات_BLU-Grand-M2-Dual-Sim-8GB~id~1705385‏ - ذخیره شده رتبه: ۱ - ۱ رأی - ‎ریال ۷٬۳۶۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۷٬۳۹۰٬۰۰۰ لطفا در صورت مشاهده اختلاف میان قیمت فروشندگان در ایمالز و خرید از سایت فروشنده ... مرتب سازی: ویژه; قیمت; گارانتی. 739,000 تومان. گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت BLU Grand M2 Dual SIM Mobile Phone لیست ... از سبد هدایای پارسیس ) + 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش انفورماتیک گستر وضعیت: نا موجود . etmashop | گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت black - اتما https://etma.ir/.../952998-BLU-Grand-M2-Dual-SIM-Mobile-Phone‏ - ذخیره شده بهترین گوشی های هوشمند سال 2018: گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت. 1,030,000 تومان. کد : 952998. برند : بلو. موجود. امتیاز : 0. شرایط فروش اقساطی : .... Grand M2 برابر با 480 ×854 پیکسل است که حتی با توجه به محدوده قیمت این گوشی، ... دوربین‌های گوشی Grand M2 از دیگر نکاتی است که باید به آن‌ها توجه ویژه کرد. قیمت خرید و فروش گوشی موبایل بلو-BLU Grand M2 - فروشندگان https://digionline.ir/Product/Grand-M2/92521‏ - ذخیره شده قیمت روز فروشندگان گوشی موبایل بلو-BLU Grand M2 برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت. قیمت روز گوشی های شرکت بلو (Blu) در بازار تهران | فایندز https://www.finds.ir/iran-news/phone...Mobile-Phone.../20162‏ - ذخیره شده قیمت : 354,000 تومان. more info اطلاعات بیشتر درباره گوشی موبایل بلو مدل Tank Xtreme 2.4 دو سیم کارت ... گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت. گوشی ... تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت بهترین قیمت ۱/۵ % پولِ‌تو گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت - تخفیفان https://takhfifan.com/.../گوشی-موبایل-بلو-مدل-Grand-M2-دو-سیم-کارت/486993‏ - ذخیره شده صوتی و تصویری · شستشو و نظافت · باغبانی · ابزار برقی · دکوراتیو · لوازم خانگی برقی · صفحه اصلیپولِ‌توموبایلگوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت. گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت - آنالیز مارکت analizmarket.ir/fa/.../BLU-Grand-M2-Dual-SIM-Mobile-Phone‏ - ذخیره شده گوشی موبایل مدل «Grand M2» گوشی میان‌رده با امکانات مطلوب است که با برند «بلو » (BLU) به ... میانگین قیمت فروش :999,000 تومان ... انتخاب کالای مناسب; بررسی و آنالیز; مقایسه با کالاهای مشابه; انتخاب بهترین فروشگاه; خرید آنلاین از سایت مرجع. فروشندگان گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت. شرح کالا. فروشنده. قیمت ... موبایل قیمت و خرید آنلاین گوشی فروش اینترنتی گوشی موبایل https://shoprooz.com/price/buy-mobile?sort=popular&page=2‏ - ذخیره شده خرید گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت. قیمت بازار مشهد: ۱,۰۹۸,۹۰۰ تومان. فروشنده: شاپ روز. خرید اینترنتی گوشی موبایل بلو مدل Studio J8 Lte دو سیم ... گوشی موبایل بلو ویوو BLU VIVO 6 - digi2030 https://www.digi2030.com/.../908-گوشی-موبایل-بلو-ویوو-blu-vivo-6.html‏ - ذخیره شده دو سیم کارته; پشتیبانی از شبکه 4G; صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS; پردازنده هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتز; حافظه رم 4 گیگابایت; دوربین 13 مگاپیکسل ... گوشی موبایل بلو مدل Studio J8 LTE دو سیم کارت | . cmdez.ir/گوشی-موبایل-بلو-مدل-studio-j8-lte-دو-سیم-کارت/‏ - ذخیره شده خانه » دسته‌بندی نشده » گوشی موبایل بلو مدل Studio J8 LTE دو سیم کارت ... ارزش خرید به نسبت قیمت امکانات و قابلیت ها سهولت استفاده طراحی و ظاهر حسگر ... 267 پیکسل بر هر اینچ روبرو هستیم که در بهترین حالت در رده متوسط قرار می‌گیرد. .... گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم ... بهترین قیمت کیف و کاور گوشی موبایل - نگین خاورمیانه www.menegin.com/کیف-و-کاور-گوشی-موبایل-mobile-cover‏ - ذخیره شده - مشابه بهترین قیمت خرید و فروش اینترنتی کیف و کاور موبایل در فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه دارای نماد اعتماد الکترونیک 2 ... مناسب برای گوشی (مدل گوشی). شهر سخت‌افزار https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/sitemap‏ قیمت کارت‌های گرافیک سری AMD Radeon RX 5700 رسماً کاهش پیدا کرد ... بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (خرداد و تیر 1398) ... 105 Dual - آل دیجیتال https://www.alldigitall.ir/index.php?route=product/.../Mobile...‏ - ذخیره شده سیم کارت, دو سیم کارت .... این مدل دوسیم هستش؟ ... بررسی برای مدل نوکیا 105 Dual SIM (2015): متاسفانه تو تنظیماتش نور صفحه نمایش نداره و نور بالای اون چشمو آزار می ده ( ب ویژه در شب و تاریکی. ... شارژرش USB هست و مانند قدیمی ها سوزنی ریز نیست و با شارژر دیگر گوشی ها می شه شارژش کرد ... با سلام این مدل تک سیم کارت هست؟ گوشی موبایل ال جی L40 دو سیم کارت D170(دیجی کالا)-قیمت گوشی ... chi-chand.ir/گوشی-موبایل-ال-جی-L40-دو-سیم-کارت-D170(دیجی-کالا)‏ پس از موفقیت‌های روز افزون کمپانی ال‌جی در زمینه‌ی فروش گوشی‌های میان رده در بازار جهانی، این بار ... گوشی موبایل ال‌جی مدل G4 H818P دو سیم‌کارت ظرفیت 32 گیگابایت با قاب پشتی چرمی ..... Alcatel OneTouch Idol X Plus 6043D Dual 32GB Dark Blue .... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Grand Prime SM-531H/DS دو سیم کارت. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل اپل مدل iPhone XS Max LLA تک ... proxy.rating-resource.co.uk/index.php/?...1536773%2Fگوشی-موبایل...مدل...سیم-کارت...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل اپل مدل iPhone XS Max LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و ... جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل اپل با بهترین قیمت در دیجی‌کالا . Asus Zenfone 3 ZE520KL Dual SIM 32GB - سایمان دیجیتال https://saymandigital.com/.../asus-zenfone-3-ze520kl-dual-sim-32gb/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۱۶ نقد گوشی ایسوس Asus Zenfone 3 | قیمت خرید Asus Zenfone 3| مشخصات Asus ... پیشنهاد ویژه ... گوشی ایسوس مدل Zenfone 3 ZE520KL دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت .... و روشنایی ۵۰۰ cd/m2 است که برنامه‌ها، ویدیوها و بازی‌ها را بهترین حالت ممکن نمایش .... دوست عزیز، برای دریافت پاسخ خود با واحد فروش سایمان دیجیتال تماس حاصل ... معرفی ویدیویی گوشی موبایل نوکیا Nokia 108 https://tv.baneh.com/video-group/detail/video-nokia.../view/‏ - ذخیره شده گوشی نوکیا 108 دارای شکل ظاهری ساه و قابلیت پشتیانی از دو سیم کارت را برای کاربرانی که در طول روز با گوشی سرو کار دارند بسیار مناسب است. ... ،در رده ی مدل های ساده و قیمت مناسب بازار قرار دارد و همانند یک گوشی خوب که دارای کارایی و قابلیت مناسب است را با بهترین شکل لازم انجام میدهد و دارا بودن دو سیم کارت از مزیت های بسیار ... گوشی موبایل نوکیا اکس ال NOKIA Xl Mobile Phone - بانه دات کام https://www.baneh.com/nokia-xl-mobile-phone‏ رتبه: ۹۰% - ۱ رأی قیمت گوشی نوکیا اکس ال در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام.نقد و بررسی گوشی های ... پشتیبانی از دو سیم‌کارت ... گوشی موبایل نوکیا دو سیم کارته NOKIA 108. گوشی موبایل سونی اکسپریا ام 2 دوال - Mobile Sony Xperia M2 Dual ... https://kimiaonline.com/.../mobile...m2.../گوشی-موبایل-سونی-اکسپریا-ام-2-دوال‏ - ذخیره شده ضمانت اصل بودن کالا; بهترین قیمت روزانه بازار; 7 روز ضمانت تعویض کالای معیوب ... Mobile Sony Xperia M2 Dual - گوشی موبایل سونی اکسپریا ام 2 دوال مدل جدید ... این گوشی که در رده گوشی های ساده می باشد در سال 2014 معرفی شد و از دو سیم کارت ..... هواوی پی 6 و گلگسی گرند یک هم بدتر البته تو تاریکی ولی تو روشنایی خوبه . فروش با تخفیف گوشی موبایل B200 سه سیم کارت 3simcardb200.parsiblog.com/.../فروش+با+تخفیف+گوشی+موبایل+B200+سه+سیم+کارت/‏ 15 نوامبر 2018 ... باطری مدل : bl-4c ... گوشی موبایل نوکیا NOKIA B200 سه سیم کارت همزمان فعال با 30 % ... بهترین 3 سیم کارت ، NOKIA B200 ، طرح اصلی - istgah.com - گوشی . ... فروش گوشی mobiado grand 350 · فروش جدیدترین موبایل 3 سیم کارت · فروش . ... فروش ویژه,فروشگاه,فروشگاه موبایل و تبلت,فروش موبایل با قیمت ... | Mobile Phone | فروشگاه اینترنتی ایسرا https://www.esara.ir/Search/.../Mobile/Mobile-Phone/~/C11.../PageNo-21/‏ بر اساس قیمت ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Grand Prime Pro SM J250F دو سیم‌ کارت ظرفیت 16 گیگابایت .... گوشی موبایل بلو مدل Grand M2 دو سیم کارت. #قیمت_موبایل hashtag instagram posts, photos - Instagram Post ... https://loadingram.com/en/tags/قیمت_موبایل‏ - ذخیره شده چاپ طرح سفارشی روی قاب موبایل با بیش از 140 مدل سه بعدی . ... #ورق_بزن معرفی میکنم قسمت جدید سورنا فون به نام قیمت موبایل برای تهیه این ..... خرید و فروش گوشی های دست دوم با بهترین قیمت تعمیرات تخصصی و فوری نرم افزار و سخت افزار . ... سیم کارت و دو سیم کارت (سیم کارت نانو) دوربین : 12 مگاپیکسل ابعاد گوشی ... شرایط خرید و گارانتی محصولات سامسونگ - سامسونگ سنتر www.samsungcenter.ir/شرایط-خرید-و-گارانتی-محصولات-سامسونگ?...‏ - ذخیره شده - مشابه گوشی سامسونگ ، تبلت سامسونگ .... بزرگترین مدل گلکسی S10 با دوربین 16 مگاپیکسل و زاویه دید گسترده · گلکسی ON6 سامسونگ ... کارت microSD 32GB Evo Select · خرید دو سیم کارت Galaxy Note 8 از طریق eBay باز کنید ...... گارانتی ویژه : تمامی کمپرسورهای اینورتر نصب شده روی یخچال ها و کولرگازی های سامسونگ ، دارای ... فروشگاه اینترنتی ارزان مارکت سنتر - مطالب علی ... - گوشی - آراز بلاگ digicall.arazblog.ir/post/author/1325448/page/14‏ 15 ژوئن 2015 ... افزایش بازدید و بهبود رنک و رتبه الکساranking2.com/رنکینگ دو با استفاده از 5 روش ...... انواع موتور سیکلت و لوازم یدکی آن با بهترین قیمت به صورت نقد و اقساط با حداقل ..... شرکت همراه البرز اوستا - بزرگترین مرکز فروش سیم کارت اقساطی / وام به . ...... دیجی کالا - گوشی موبایل سامسونگ گلکسی گرند پرایم مدل ... شهریور ۱۳۹۵ - خبرینگ2 tridagrblk2016.blogfa.com/1395/06‏ - ذخیره شده خبرینگ2 آخرینگ خبرینگ2 گوشی موبایل و ساعت. ... در زیر بهترین برند های (مارک) ساعت را در جهان می بینید که به ترتیب ... ۲٫ Swatch، شروع قیمت از $۴۵۰ .... مدل پیشنهادی: « Shinola Brakeman Blue Face With Date» ...... Honor 5x با دو سیم کارت و پشتیبانی از LTE و باتری 3000 میلی آمپری انتخابی ...... Sony Xperia M2 Aqua. پر فروش ترین گوشی های تلفن همراه در بازار [بایگانی] - صفحه 3 ... www.ir-tci.org/forum/archive/index.php/t-17531-p-3.html‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2010 ... **نوکیا فروشندگان گوشی های نوکیا دو مدل 6500 SLIDE و N73 موزیک ... کارآمدی گوشی های موبایل از نگاه مشترکان همچنان مربوط به دوربین، قیمت .... طرفداران برند نوکیا همچنان به مدل 6700 اسلاید این برند علاقه مندند و فروش ویژه این مدل ... نمایش 2.2 اینچی است و حافظه آن قابل ارتقا با کارت حافظه M2 است. ...... ال جی ال بلو Home 6 - فروشگاه اینترنتی تل کالا - تبلت و لوازم جانبی موبایل ... bevis.ir/home-6/‏ ... SonyUBattery; SonyUCH20; sonyultra; SonyUSBChargerUCH20; sonyX; SonyXA; SonyXAUltra; SonyXCompact; SonyXperia; SonyXperia E5; SonyXperia M2 ...