فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت 

برند : HTC

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت

 

نقد و بررسی تخصصی

بازار رقابت گوشی‌های مختلف با آیفون آن‌قدر داغ شده که دیگر تولیدکنندگان سعی می‌کنند علاوه بر مشخصات فنی، ظاهر گوشی‌های خود را هم شبیه آیفون طراحی کنند؛ حتی مدیران این شرکت‌ها به این کپی‌برداری‌ها افتخار کرده و اعلام می‌کنند که گوشی‌شان برای رقابت با آیفون به بازار عرضه‌ شده است. گوشی «اچ‌تی‌سی وان A9 نسخه‌ی 32 گیگابایتی» (HTC One A9) با ظاهری که شباهت زیادی به آیفون دارد، به‌طور اختصاصی برای رقابت با آیفون 6 ساخته ‌شده است. در کنار این طراحی زیبا، گوشی جدید HTC به سخت‌افزاری مناسب برای انجام هر نوع عملیات، حسگر اثرانگشت برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران، دوربین‌های باکیفیت و نمایشگری کم‌مصرف با فناوری متفاوت از چیزی که قبلا در گوشی‌های HTC دیده بودیم مجهز شده است. HTC امیدوار است تا با این گوشی بتواند رقابت خوبی با گوشی آیفون 6 داشته باشد.

طراحی و ساخت

 

 

 

اهمیتی ندارد که چقدر با موبایل آشنایی داشته باشید. اولین چیزی که هنگام دردست‌گرفتن A9 توجه‌تان را جلب خواهد کرد، شباهت خیلی زیاد این گوشی به آیفون 6 است. HTC در اقدامی عجیب، گوشی جدیدش را آن‌قدر شبیه آیفون ساخته که شما را یاد گوشی‌های با برند متفرقه می‌اندازد که شبیه آیفون هستند. این گوشی فقط کمی کشیده‌تر از آیفون است و طولش به 146 میلی‌متر می‌رسد. در ضخامت هم شبیه به آیفون 6s است و همان 7.3 میلی‌متر ضخامت دارد.

اگر از شباهت این گوشی به آیفون فاکتور بگیریم، به نتیجه‌ی‌ جذابی می‌رسیم. گوشی HTC One A9 با یک طراحی بی‌نظیر و کم‌نقص می‌تواند یکی از بهترین‌های بازار باشد. جنس فلز استفاده‌شده برای ساختن قاب پشتی، مرغوب است و نوارهای باریک آنتن‌دهی روی این قاب با ظرافتی خاص و به‌صورت کاملا حرفه‌ای جاسازی شده‌اند. رنگ طلایی A9 واقعا شبیه به طلا و براق است و با چیزی که در رنگ طلایی آیفون 6 دیده بودیم، کاملا متفاوت است. لبه‌های گوشی گرد طراحی شده‌اند. قاب پشت و نمایشگر گوشی به شکلی ماهرانه‌ و بدون پستی‌وبلندی به هم متصل شده‌اند.

یکی از مواردی که در طراحی گوشی جلب‌توجه می‌کند، قسمت پلاستیکی روی لبه‌ی بالایی است که هیچ‌گونه دلیل منطقی برای حضورش روی این لبه‌ی فلزی وجود ندارد و شاید تنها برای آنتن‌‌دهی بهتر گوشی به این صورت ساخته شده باشد. دومین مورد را می‌توان هماهنگی‌نداشتن رابط کاربری و کلید فیزیکی خانه دانست که در هر حالتی دو کلید خانه برای کاربر وجود دارد. کلید‌های روشن/خاموش و کنترل صدا هم در جای خوبی قرار داده شده‌اند. نکته‌ی قابل‌توجه اینکه کلید روشن/خاموش با شیار‌هایی مشخص شده و کاربران را در تشخیص بهترش یاری می‌کند. دیگر از اسپیکر‌های استریوی معروف HTC خبری نیست و تنها اسپیکر گوشی در کنار جک 3.5 میلی‌متری صدا روی لبه‌ی پایینی قرار داده شده است.

قاب پشتی گوشی هم  کاملا صاف است و تنها برآمدگی آن مربوط به دوربین می‌شود که در حدود یک میلی‌متر است. قاب پشتی، کیفیت ساخت بالایی دارد. این قاب و قاب دور گوشی که به‌صورت یکپارچه ساخته شده‌اند، حس یکپارچه‌بودن را به کاربر القا می‌کند.

در مجموع

طراحی این گوشی 143 گرمی، زیبا و چشم‌نواز بوده و به لطف وزن سبک، دردست‌گرفتنش بسیار ساده است و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد.

صفحه نمایش

جدا از اینکه طراحی قاب پشتی و ظاهر کلی گوشی شبیه به آیفون است؛ باید گفت طراحی قاب جلویی هم شباهت زیادی به گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ دارد. کلید خانه و حالت و مکان قرارگیری آن شباهت زیادی به گلگسی A8 دارد. نکته اینکه این گوشی از پنل‌های اولد ساخت سامسونگ استفاده می‌کند. این پنل‌ علاوه بر اینکه مصرف کمی دارد، رنگ‌ها را با غلظت متفاوتی نمایش می‌دهد که برای دیدن فیلم و عکس مناسب به نظر می‌رسد. تنظیماتی برای تغییر نوع نمایش رنگ‌ها در تنظیمات نمایشگر وجود دارد؛ البته این پنل به‌اندازه‌ی کافی رنگ‌ها را گرم‌تر از واقعیت نشان می‌دهد و تم رنگ زرد در آن به چشم می‌خورد. تنظیمات تغییر نوع نمایش رنگ‌ها کمکی در این مورد نمی‌کند و حتی رنگ‌ها را کمی زردتر به نمایش می‌گذارد.

نمایشگر 5 اینچی A9، تراکم 441 پیکسل بر اینچ دارد. این نمایشگر با آخرین نسخه از محافظ‌های گوریلاگلس پوشانده شده است. البته روشنایی این نمایشگر هم به خاطر فناوری امولد کمتر از حد انتظار است و نمی‌تواند آن‌طور که بایدوشاید زیر منابع نوری مستقیم یا نور شدید، بازده مناسبی داشته باشد. باید گفت که نمایشگر A9 تقریبا بی‌نقص و باکیفیت به نظر می‌رسد و می‌تواند از عهده‌ی هر وظیفه‌ای مثل مطالعه، بازی‌کردن و فیلم‌دیدن برآید.

تنظیمات نمایشگر

در قسمت تنظیمات نمایشگر، گزینه‌هایی مثل قابلیت استفاده هنگامی که دستکش به دست دارید، دو بار تپ برای روشن و خاموش کردن نمایشگر در حالت لاک اسکرین و همچنین اندازه‌ی فونت وجود دارند که گاهی اوقات به کار می‌آیند.

سخت‌افزار، سیستم‌عامل و کارآیی

استفاده از تراشه‌ی جدید و بهبودیافته‌ی اسنپدراگون 617 در گوشی A9 نشان می‌دهد که این گوشی تا چه حد برای HTC ارزش داشته است. در این تراشه از یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز بهره برده شده؛ همچنین آدرنو 405 به عنوان پردازنده‌ی گرافیکی این تراشه انتخاب شده است. این گوشی در دو نسخه با رم‌های 2 و 3 گیگابایتی عرضه شده است. این تنها اختلاف نیست؛ بلکه این دو نسخه در مقدار حافظه‌ی داخلی هم متفاوت هستند و با دو مقدار 16 و 32 گیگابایتی روانه‌ی بازار شده‌اند. کاربر با اتکا به این پردازنده، می‌تواند از انجام تمامی عملیات ممکن با گوشی، خیال راحتی داشته باشد. بازده این تراشه در مقایسه با تراشه‌ی اسنپدراگون 615 پیشرفت چشمگیری داشته است؛ درحالی‌که تراشه‌ی استفاده‌شده در A9 از مصرف پایینی برخوردار بوده و علاوه بر پیشرفت در بخش پردازنده، در بخش شبکه‌های ارتباطی هم پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری، امکاناتی مثل NFC، قطب‌نما، Wi-Fi، رادیو و بلوتوث هم برای این گوشی در نظر گرفته ‌شده تا بتواند طیف بیشتری از نیاز‌های کاربران را پوشش دهد.

آزمون

با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید برنامه‌ی AnTuTu دیگر امکان انجام آزمون پایداری وجود ندارد. بازده کلی این سخت‌افزار در نسخه‌ی 16 گیگابایتی که فقط 2 گیگابایت رم دارد، نمره‌ی عالی 65396 بود. این نمره برای چنین سخت‌افزاری، بسیار عالی به نظر می‌رسد و می‌توان اطمینان داشت که کاربران با سخت‌افزار این گوشی به مشکلی برنخواهند خورد.

 

 

 

از طرفی، HTC برای سیستم‌عامل این گوشی هم سنگ‌تمام گذاشته است. A9 بعد از نکسوس‌های گوگل اولین گوشی است که با اندروید مارشمالو وارد بازار می‌شود. از طرفی HTC می‌توانست برای رابط کاربری «سنس» (Sense) هم ویژگی‌های جدیدی در نظر بگیرد و این گوشی را با نسخه‌ی جدید و بازسازی‌شده‌ی سنس ارایه کند؛ اما این گوشی در رابط کاربری پیشرفتی نداشته و با همان سنس نسخه‌ی هفتم روانه‌ی بازار شده است. شاید بتوان به این مورد امیدوار بود که برای این گوشی به‌روزرسانی‌هایی عرضه شود تا نسخه‌ی سنس هم در کنار نسخه‌ی اندروید ارتقا پیدا کند.

 

 

قراردادن حسگر اثرانگشت در کلید خانه‌ی این گوشی، امنیت مطلوبی را برای کاربران فراهم کرده است. این حسگر در مقایسه با چیزی که در گوشی HTC M9+ دیده بودیم، پیشرفت مطلوبی داشته و می‌تواند به‌راحتی انگشتان صاحب گوشی را شناسایی کند. این کلید با اینکه امکان فشرده‌شدن ندارد؛ اما می‌تواند با لمسش به‌عنوان کلید خانه هم مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که نمایشگر گوشی خاموش است و گوشی در حالت قفل قرار دارد، با لمس این کلید، نمایشگر گوشی روشن می‌شود و البته اگر انگشتتان شناسایی شود، حتما قفل گوشی هم برایتان گشوده خواهد شد.

عملیات شناساندن انگشت در بخش تنظیمات One A9 کمی بیشتر از آن چیزی که انتظار داشتیم به طول انجامید؛ اما گوشی هنگام شناسایی انگشت، عملکرد بی‌نقصی دارد. این سنسور به‌صورت 360 درجه است و می‌تواند نهایتا تا 5 انگشت شما را شناسایی کند.

 

 

 

انرژی لازم این گوشی را یک باتری غیرقابل‌تعویض 2150 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. این باتری با توجه به نمایشگر و تراشه‌ی کم‌مصرف A9 می‌تواند تا 17 روز، گوشی را در حال آماده‌به‌کار نگه‌دارد؛ همچنین به لطف تراشه‌ی اسنپدراگون 617 و با فناوری شارژ سریع، باتری A9 در مدت 30 دقیقه تا 60 درصد شارژ می‌شود.

دوربین

برای دوربین اصلی One A9 هم مثل اکثر گوشی‌های لوکس بازار از سنسور‌های شرکت سونی استفاده‌ شده تا نهایت کیفیت در تصاویر ثبت‌شده وجود داشته باشد. این سنسور با شماره مدل IMX241 Exmor RS می‌تواند تصاویری با رزولوشن 13 مگاپیکسل ثبت کند. قبل‌تر از سنسور‌هایی با این رزولوشن در گوشی‌های One E9s و One M8s استفاده ‌شده بود؛ اما این سنسور که از نوع CMOS است و دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 دارد، تصاویر شفاف‌تر و باکیفیت‌تری را در مقایسه با دو گوشی قبلی  HTCثبت می‌کند. رنگ‌پریدگی در این تصاویر دیده نمی‌شود؛ اما کیفیت تصاویر نسبت مستقیمی با نور محیط دارد. عملکرد فلش LED با نور دوگانه هم در نوع خودش جالب است و می‌تواند تراز سفیدی تصاویر را به‌خوبی کنترل کند. برای این دوربین، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر هم در نظر گرفته ‌شده و این کمک می‌کند تا تصاویر ثبت‌شده بدون لرزش باشند. امکاناتی مثل عکاسی پی‌در‌پی، HDR، پاناروما، تشخیص چهره و ذخیره‌ی تصاویر با فرمت RAW هم برای دوربین One A9 در نظر گرفته‌ شده است.

رابط کاربری دوربین ساده است، کلید‌های مجازی عکاسی و فیلم‌برداری کنار هم قرار گرفته‌اند. حالت‌های زیادی برای عکاسی و فیلم‌برداری برای این گوشی در نظر گرفته نشده‌اند. حالت‌ عکاسی «پیشرفته» (Pro) تمام تنظیمات دستی مثل تنظیم تراز سفیدی، تنظیم زمان بازبودن دیافراگم، تنظیم فوکوس، میزان جذب نور و تنظیم میزان ISO را برای ثبت بهترین تصاویر در اختیار کاربران قرار داده است.

 

در حالت فیلم‌برداری A9 هم امکان ضبط ویدیوهایی با رزولوشن fullHD و سرعت 30 فریم در ثانیه وجود دارد. در کنار این ویدیوها امکان ضبط ویدیو به‌صورت «صحنه آهسته» (Slow motion) با سرعت 120 فریم بر ثانیه و همچنین «سرعت‌بالا» (HyperLapse) وجود دارد.

دوربین سلفی A9 سنسوری 4 مگاپیکسلی و دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 دارد. برای این دوربین امکانات مناسبی مثل افکت زیبایی و حالت HDR در نظر گرفته ‌شده‌اند. HTC برای این دوربین هم امکان ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 1920 در 1080 را در نظر گرفته است.

جمع‌بندی

این روز‌ها خرید گوشی با ظاهر زیبا و چشم‌نواز، ابعاد مناسب و وزنی معقول به نیاز کسانی تبدیل‌ شده که به زیبایی گوشی‌شان اهمیت می‌‌دهند. البته وقتی گوشی شما در کنار ظاهری خوب، سخت‌افزاری بر پایه تراشه‌ی جدید، کم‌مصرف و پرقدرت اسنپدراگون 617، نمایشگر کم‌مصرف و خوش‌رنگ‌ولعاب با فناوری امولد، امکان اتصال به شبکه‌های 4G، امنیت بالا با داشتن حسگر اثرانگشت دقیق و سریع داشته باشد، حتما رغبتتان برای خریدش بیشتر هم خواهد شد.

سخن آخر

گوشی اچ‌تی‌سی One A9 با قابی تمام‌فلزی و باتری 2150 میلی‌آمپرساعتی در کنار وزنی مطلوب و ظاهری زیبا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین گوشی‌های HTC باشد.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 1955000 تومان

تولید گوشی با بدنه‌ی فلزی، هرروز بین تولید‌کننده‌ها محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند؛ اما در این میان، شرکت‌هایی هستند که سعی دارند طراحی تولیدات خود را هرچه‌بیشتر به نمونه‌های محبوب‌تر نزدیک کنند. گوشی «اچ‌تی‌سی One A9 نسخه‌ی 16 گیگابایتی » (HTC One A9 -16GB) از جمله گوشی‌هایی به شمار می‌رود که طراحی نزدیکی به آیفون 6 شرکت اپل دارد. در کنار این طراحی زیبا، One A9 به حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر، سخت‌افزاری مناسب برای انجام بازی، نمایشگری باکیفیت و چشم‌نواز و دوربین‌هایی برای گرفتن عکس‌های مطلوب، مجهز شده است. از امکانات دیگری که این گوشی را محبوب می‌کند، مجهزشدن به اندروید مارشمالو نسخه‌ی 6.0 است. طراحی ظاهری، گوشی‌ها را از هم متمایز می‌کند. طراحی زیبا، آن‌هم از جنس فلز می‌تواند اقبال خرید گوشی‌ها را بیشتر کند. این گوشی فلزی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سری گوشی‌های آیفون دارد تاجایی‌که مدیر HTC اعلام کرده این گوشی را برای رقابت با آیفون اپل تولید کرده است. با این طراحی فلزی و زیبا، One A9 در حدود 143 گرم وزن و 7.3 میلی‌متر ضخامت دارد. این گوشی از شبکه‌ی 4G و تنها یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ البته امکان اتصال به اینترنت بی‌سیم با استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم در این گوشی وجود دارد. HTC سعی کرده این گوشی را مطابق با آخرین استاندارد‌های روز روانه‌ی بازار کند و استفاده از حسگر اثرانگشت و تراشه‌ی جدید اسنپ‌دراگون 617 می‌تواند گواهی بر این موضوع باشد. این گوشی در دو نسخه‌ی 16 و 32 گیگابایتی و با رم دو یا سه گیگابایتی عرضه ‌شده است. وجود مقدار دو/سه گیگابایت رم در این گوشی، خیال کاربران را از نرمی رابط کاربری و برنامه‌های در حال اجرا راحت می‌کند. One A9 با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری به‌راحتی از پس‌کارهای روزمره برمی‌آید و کاربر می‌تواند بازی‌های نسبتا سنگین را به‌راحتی با آن انجام دهد. برای اولین بار در گوشی‌های HTC، One A9 به پنلی از نوع اولد مجهز شده است. این نمایشگر با فناوری امولد و با اندازه‌ی 5.0 اینچ برای مطالعه، وب‌گردی و بازی مناسب است. نمایشگر One A9 می‌تواند تراکم 441 پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد؛ همچنین رزولوشن fullHD دارد و با بهره‌گیری از نسخه‌ی چهارم محافظ‌های گوریلا گلس، محافظت می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی‌اش اشاره کرد. باید به همه‌ی این قابلیت‌ها، اندروید مارشمالو نسخه‌ی 6.0 به همراه رابط‌ کاربری سنس را اضافه کرد؛ همچنین در این گوشی یک باتری 2150 میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که می‌تواند تا 16 ساعت، انرژی لازم را برای مکالمه فراهم کند. نمایشگر 5.0 اینچی با فناوری امولد، مقدار دو گیگابایت رم، سخت‌افزاری بر پایه‌ی اسنپ‌دراگون 617، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و اندروید مارشمالو نسخه‌ی 6.0 می‌توانند از عوامل تعیین‌کننده در خرید گوشی جدید HTC با نام One A9 باشند. طراحی ظاهری این گوشی شبیه آیفون بوده و از جنس فلز ساخته شده که این موضوع در محبوبیت آن موثر است.

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت
گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت

 



لینک منبع :فروش ویژه گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت بهترین قیمت

مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 ... https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-one-a9-ظرفیت-16-گیگابایت‏ - ذخیره شده رتبه: ۱٫۵ - ۲ نقد خرید اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت و قیمت انواع گوشی ... جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل اچ تی سی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 32 ... https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-one-a9-ظرفیت-32-گیگابایت‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۱ - ۹۵ نقد جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل اچ تی سی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... گوشی موبایل بلو مدل Vivo one plus دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت. گوشی موبایل بلو ... گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 تک سیم کارت ظرفیت 16 ... https://kalatik.com/.../108-گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-one-a9-تک-سیم-کارت-ظرفیت-16-گیگابایت.html‏ - ذخیره شده گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 دارای نمایشگر 5 اینچی کم مصرف و با کیفیت، حسگر اثر انگشت، حافظه داخلی 16 گیگابایت و باتری لیتیوم یون 2150 میلی ... قیمت روز خرید گوشی موبایل اچ تی سی وان A9 | فروشگاه اینترنتی ... https://tabletphone.ir/buy/...one-a9/.../گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-وان-a9‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - ۲۷ رأی قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل HTC One A9 - خرید گوشی موبایل رجیسترشده با ... گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 اولین محصول در دنیای اسمارت‌فون‌ها می‌باشد که از چیپست ... 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت‌های microSD از ... مدل پردازنده ‌ی مرکزی ... با ظرفیت 2150 میلی‌آمپر ساعت .... پیشنهاد ویژه. HTC One A9 16GB فروشندگان و قیمت گوشی موبایل - ایمالز https://emalls.ir/مشخصات_HTC-One-A9--16GB~id~230459‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۴٫۱ - ۷۲ رأی - ‎ریال ۱۹٬۷۹۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۲۰٬۸۹۰٬۰۰۰ گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت HTC One A9 16GB ... گوشی موبایل اچ تی سی وان 16GB A9 سرویس ویژه آترا- 10 روز تضمین تعویض کالا ... گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت ۳۲ گیگابایت - فروشگاه ... https://mobo1714.com/.../گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-one-a9-ظرفیت-32-گیگابا/‏ - ذخیره شده خدمات پس از فروش دانه طلایی ... گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 32 گیگابایت; گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ... شناسه محصول: 5380 دسته: اچ تی سی, گوشی موبایل برچسب: HTC One A9 32GB Mobile ... سی, بررسی گوشی موبایل اچ تی سیOne A9 ظرفیت 32 گیگابایت, بهترین گوشی اچ تی سی, ... 16 میلیون رنگ. گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 – ظرفیت 32 گیگابایت ... https://www.jahansc.ir/.../گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-one-a9-ظرفیت-32-گیگابا‏ - ذخیره شده برچسب: HTC, htc mobile, htc one a9, انواع مدل گوشی اچ تی سی, خرید گوشی, خرید گوشی htc one a9, خرید گوشی اچ تی سی وان ای9 دو سیم کارته, راسل, زیفا, ... قیمت خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی-HTC One A9-32GB ... https://digionline.ir/Product/One-A9-32GB/47709‏ - ذخیره شده قیمت روز فروشندگان گوشی موبایل اچ تی سی-HTC One A9-32GB برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین ... گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 32 گیگابایت. قیمت گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 32 گیگابایت https://www.amoyadegar.com/.../گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-one-a9-ظرفیت-32-گیگابایت‏ - ذخیره شده مشخصات گوشی اچ تی سی مدل One A9 دارای تک سیم کارت ، حافظه داخلی 32 گیگابایت ... حداکثر ظرفیت کارت حافظه : 200 گیگابایت ... تعداد رنگ : 16 میلیون رنگ. خرید گوشی موبایل اچ تی سی(HTC)|بهترین قیمت به همراه گارانتی ... https://www.offerbama.com/GP-mobile/SUB-mobile/htc-mob‏ - ذخیره شده موبایل اچ تی سی مدل HTC One A9 ظرفیت 32 گیگابایت. تماس بگیرید ... موبایل اچ تی سی مدل Desire 728 دو سیم کار ت ظرفیت 16 گیگابایت. توقف تولید. HTC One A9 - 16GB Mobile Phone - دیجی دو https://digido.ir/mobile/263-گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-one-a9-ظرفیت-16-گیگابایت.html‏ - ذخیره شده گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 - ظرفیت 16 گیگابایت. تولید گوشی با بدنه‌ی فلزی، هرروز بین تولید‌کننده‌ها محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند؛ اما در این میان، ... تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت بهترین قیمت بهترین قیمت انواع گوشی موبایل اچ تی سی HTC - نگین خاورمیانه www.menegin.com/گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-htc-mobile‏ - ذخیره شده - مشابه بهترین قیمت خرید و فروش گوشی های موبایل اچ تی سی - HTC در فروشگاه ... مانیتور · فروش ویژه % · کالای کارکرده تایید شده Pre-Owned ... ظرفیت حافظه داخلی ... 16 گیگابایت ... گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 826 مدل 32 گیگابایت - HTC Desire 826 32GB ... گوشی موبایل اچ تی سی وان آ 9 تک سیم کارت - HTC One A9 - 32GB. کالای دیجیتال | فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا www.digikala-marketing.ml/.../category-electronic-devices/?...‏ - ذخیره شده گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت. HTC One ... فروشنده: ایران پشتیبان. فروش ویژه · کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim کد Region 2 ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل نوکیا مدل 106 | تاپارام https://taparam.com/.../گوشی%20موبایل%20نوکیا%20مدل%20106‏ - ذخیره شده نزدیکترین فروشگاه و بهترین قیمت را پیدا کنید ... گوشی موبایل هوآوی مدل Honor 5A AL00 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت ... محافظ صفحه نمایش گوشی مدل Normal مناسب برای گوشی موبایل اچ تی سی A9 ... به واقع گوشی‌های ساده و ارزان قیمت کمپانی نوکیا نزد مردم ایران جایگاه ویژه و محبوبیت خاصی دارند چرا که این شرکت ... ۱/۵ % پولِ‌تو گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت https://takhfifan.com/.../گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-One-A9-ظرفیت-16-گیگابایت/638873‏ - ذخیره شده صفحه اصلیپولِ‌توموبایلگوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت. %۱/۵ پولِ‌تو. گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت. برند:. اچ تی سی - فروشگاه اینترنتی موبایل ، تبلت ، سیم کارت و لوازم جانبی www.hmobile.ir/84-HTC?...price&n...orderby=price...desc&n...‏ برای آگاهی از تخفیفات ویژه کلیک کنید. جستجوی پیشرفته ... گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت - تک سیم کارت. 1,210,000 تومان. گوشی موبایل سامسونگ A9 2018 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت https://etmall.ir/.../موبایل/موبایل.../Galaxy-A9-2018-ظرفیت-۱۲۸-گیگابایت‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۵ - ۳ نقد - رایگان 18 فوریه 2019 ... گوشی موبایل سامسونگ A9 2018، همان‌طور که گفته شد دارای ۴ دوربین بوده ... گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9 2018 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در یک نظر ... چیپست پردازنده Qualcomm مدل SDM660 Snapdragon 660 می‌باشد. ... نمودار قیمت ... نوع, AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ .... فروشگاه اینترنتی ای تی مال. 10 گوشی موبایل پرفروش اچ تی سی HTC در بازار موبایل | فایندز https://www.finds.ir/iran-news/phone...mobile-phones.../7161‏ - ذخیره شده 10 گوشی موبایل پرفروش اچ تی سی HTC در بازار موبایل ,phone-price , قیمت ... فروش خودرو photo gallery ... گوشی موبایل اچ تی سی مدل 10 ظرفیت 32 گیگابایت ... HTC One A9 - 16GB Mobile Phone ... گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل Desire 820G Plus دو سیم کارت ... قیمت جدید گوشی های شرکت اَپل (iPhone) در بازار (ویژه تیر ماه) . گوشی موبایل اچ تی سی وان آ 9 - Mobile HTC One A9 | 17975 | کیمیا ... https://kimiaonline.com/.../mobile...one-a9/گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-وان-آ-9‏ - ذخیره شده Mobile HTC One A9 ، گوشی موبایل اچ تی سی وان آ 9 ، کیمیا آنلاین ، Kimia ... One A9 ، بهترین قیمت خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی وان آ 9 ، Mobile ... Memory 32GB ، سری One A9 مدل جدید تلفن های همراه شرکت اچ تی سی می باشد و از ... پشتیبانی از کارت حافظه جانبی, تا ظرفیت 200 گیگابایت ... میزان شارژ مکالمه, 16 ساعت. گوشی موبایل اچ تی سی مدل One M8 EYE - آپارات https://www.aparat.com/.../گوشی_موبایل_اچ_تی_سی_مدل_One_M8_EYE‏ گوشی موبایل اچ تی سی مدل One M8 EYE - ظرفیت 16 گیگابایت · آریامارکت. 371 بازدید ... بهترین مدل گوشی موبایل هواوی · ویدیوبانک ... گوشی موبایل سامسونگ مدل ( A9 (2018 · پارسیس موبایل ... فروش ویژه گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime · بلوطَک - Balotak ... قیمت و تعویض تاچ ال سی دی گوشی موبایل آیفون Apple iphone 7. گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 32 گیگابایت market5050.com/index.aspx?...گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-One-A9-ظرفیت...گیگابایت‏ گوشی «اچ‌تی‌سی One A9 نسخه‌ی 16 گیگابایتی » (HTC One A9 -16GB) از جمله گوشی‌هایی به شمار می‌رود که طراحی نزدیکی به آیفون 6 شرکت اپل دارد. در کنار این ... گوشی موبایل اچ تی سی مدل ۱۰ – برگه 3 – یوفون https://youphone.ir/product/گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-۱۰/3/‏ - ذخیره شده فروش به یوفون ... شناسه محصول: 454544 دسته: اچ تی سی برچسب: HTC 10 Mobile, موبایل اچ تی ... گوشی موبایل اچ تی سی مدل ۱۰ ظرفیت ۳۲ گیگابایت ... 530 تصویر را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت برای نمایش مهیا می‌سازد. ... سرعت و دقت این حسگر درست مانند حسگر به‌کاررفته در دیگر گوشی اچ‌تی‌سی یعنی One A9 است. فروشگاه ها stores.blogsky.com/1398/04/17/post-2907/‏ - ذخیره شده معرفی بهترین محصولات از بهترین فروشگاه ها,فروشگاه ها. ... محافظ صفحه نمایش نیکسو مدل FG مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M10 ... ✳خرید گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 ظرفیت 16 گیگابایت ( با قیمت ویژه )(بهترین قیمت کالاها ... گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفیت 128 گیگابایت ... www.digibarq.com/.../گوشی-موبایل-اپل-مدل-iphone-6s-plus-ظرفیت-128-گیگابایت-2/‏ - ذخیره شده پیشنهادهای ویژه ... گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus – ظرفیت 128 گیگابایت ... از دیگر قابلیت‌های جدید که اپل تاکید زیادی روی آن دارد، استفاده از تراشه‌ی قدرتمند A9 در آیفون 6s است. .... ارزش خرید در مقابل قیمت، می‌تواند سوال مهم کسانی باشد که می‌خواهند گوشی‌ آیفونشان را به مدل ... گوشی موبایل اچ تی سی مدل One X9 دو سیم کارت. بررسی گوشی وان ای 9 اچ‌تی‌سی (HTC One A9) - زومیت https://www.zoomit.ir/2015/11/30/26328/htc-one-a9-review/‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2015 ... وان A9 توسط دفتر اچ‌تی‌سی در ایران در اختیار زومیت قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این گوشی هوشمندبپردازیم. ... این شرکت در طراحی وان ای ۹ به تمامی جزئیات توجه ویژه داشته است که شاید نماد آن .... وان ای ۹ را بتوان بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند ساخت اچ‌تی‌سی دانست اما .... قیمت گوشی. قیمت گوشی اچ تی سی وان A9 در بازار ایران | گجت نیوز https://gadgetnews.net/.../قیمت-گوشی-اچ-تی-سی-وان-a9-در-بازار-ایران/‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2015 ... مشخصات فنی گوشی اچ تی سی وان ای ۹ ( HTC One A9 ) : ... به بازار می‌آید که در حال حاضر مدل ۳۲ گیگابایتی خاکستری و نقره‌ای آن با قیمتی حدود ۱ ... HTC One A9 _ 32GB - گوشی موبایل اچ تی سی وان A9 www.asrdigital.ir/گوشی-موبایل.../511-گوشی-موبایل-اچ-تی-سی-مدل-one-a9-با-حافظه-32-گیگابایت.html‏ - ذخیره شده گوشی موبایل اچ تی سی مدل One A9 با حافظه 32 گیگابایت ... قیمت بسیار گران، از لحاظ عملکرد و ویژگی ها با گوشی های میان رده ارزان تر قابل قیاس است گوشی One ... خرید و مشخصات اچ تی سی وان ای 9 16 گیگابایت - HTC One A9 16G https://www.parsismobile.com/.../HTC-One-A9-99HAHB030-00-اچ-تی-سی-وان-آ-9-‏ - ذخیره شده قیمت خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی وان آ 9 " htc one a9 " را از پارسیس موبایل ... نمایشگر 5 اینچی One A9 تراکم 441 پیکسل بر اینچ و رزولوشن fullHD دارد. .... ظرفیت و نوع, غیر قابل تعویض توسط کاربر ، یون لیتیوم 2150 میلی آمپر ساعت ..... تلفن: خط ویژه پارسیس موبایل : 62889 -021 / ساعت پاسخگویی : 10 الی 18 ... انرجایزر هم یک گوشی با نمایشگر تاشو به نمایش گذاشت | دیجی‌کالا مگ https://79.175.144.6/mag/گوشی-انرجایزر-با-نمایشگر-تاشو/‏ شرکت انرجایزر ابتدا در نمایشگاه موبایل بارسلون با گوشی با باتری 18 هزار ... فـــروش ویـــژه ... حالا این شرکت بار دیگر به خبرها آمده اما اینبار با یک گوشی با نمایشگر تاشو به ... پردازنده دستگاه اسنپدراگن ۸۵۵ خواهد بود و در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه رم و ... گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 Prime 2018 DRA-LX2 دو سیم کارت ظرفیت 16 ...