فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت 

برند : Samsung

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت

 

نقد و بررسی تخصصی

گوشی‌هایی هستند که تجربه‌ای عالی تبدیل شده‌اند و فروش بالای آن‌ها، باعث شده تا هر سال با مشخصات جدید و پیشرفت‌های که روند به‌روز شدن‌شان را نشان می‌دهد، باز تولید شوند. این باز تولید برای گوشی‌های سامسونگ خیلی اتفاق می‌افتد که پیشرفت روز‌به‌روز تکنولوژی به آن‌ها هم سرایت کند و هر سال سری جدید گوشی‌های پرطرف‌دار سامسونگ با همان اسامی گذشته همراه با سخت‌افزاری قدرتمند‌تر، دوربین‌های بهتر، کیفیت ساخت بالا و طراحی چشم‌نواز راهی بازار شوند. گوشی «سامسونگ گلکسی ای5 نسخه‌ی 2017» (Samsung Galaxy A5 2017) یکی از اعضای جدید سری A سامسونگ است که انتظار می‌رود فروش بهتری در مقایسه با سال 2016 را در بازار تجربه کند.

طراحی و ساخت

ظاهر، تنها چیزی نیست که از یک گوشی  انتظار داریم؛ اما گوشی زیبا می‌تواند تا حد بسیار زیادی کاربران را به خریدش راضی کند. سامسونگ هم سعی کرده تا جای ممکن ایراد‌های A5 قبلی را در ساخت گوشی جدید رفع کند. ظاهر گوشی تا جای ممکن شبیه به گوشی S7 طراحی‌شده تا سامسونگ ثابت کند، کلیات طراحی پرچم‌دارش هیچ کمبودی نداشته و در هر قالب و ابعادی می‌توان از آن استفاده کند.

بر خلاف A5 قدیمی دیگر دوربین به همراه فلش از قاب پشتی بیرون نزده است. درست است گوشی ضخیم‌تر شده؛ اما این ضخامت به چشم نمی‌آید و هنگام در دست گرفت گوشی آزارتان نخواهد داد. البته این نکته را فراموش نکنیم که حالا A5 نسخه‌ی 2017 ضدآب است و می‌توانید در عمق 1.5 متری با دوربین‌ آن عکاسی کنید. وزن گوشی هم در مقایسه با نسل قبلی تفاوتی نکرده و همان حدود 155 گرم باقی‌مانده است. در مقابل طراحی کلی گوشی دست‌خوش تغییرات جزئی اما زیادی شده است. در سری جدید اسپیکر اصلی از لبه‌ی پایینی به لبه‌ی سمت راست دقیقا بالای کلید روشن/خاموش انتقال پیداکرده است؛ این مورد باعث می‌شود هنگامی‌که با گوشی بازی می‌کنید تجربه‌ای بهتری در شنیدن صدا داشته باشید. همچنین لبه‌های قاب پشت گوشی تا جای ممکن منحنی طراحی‌شده‌اند تا به کنترل ساده‌تر گوشی کمک کنند. این مورد نه‌تنها به کنترل ساده‌ی گوشی کمک کرده است؛ بلکه زیبایی چشم‌نوازی را هم با خود به همراه آورده است. قاب جلویی همان ترکیب سنتی سامسونگ را دارد و هیچ مورد اضافی یا تغییر کلی در آن به چشم نمی‌خورد که بتوان از آن به‌عنوان تفاوت با نسل‌های گذشته بزرگ یاد کرد.

بار اولی که گوشی را به دست می‌گیرید به‌طور حتم یکپارچگی و کیفیت ساخت آن شما را جذب خواهد کرد و اصلا حس به دست‌ گرفتن گوشی میان‌رده را نخواهید داشت.

سایر جزئیات طراحی A5 همان‌هایی هستند که در گوشی S7 دیده بودیم. باید جرئت سامسونگ در استفاده از طراحی گوشی لوکس‌اش را در میان‌رده‌ها تحسین کرد.

سخت‌افزار، سیستم‌عامل و کارایی

استفاده از تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ، A5 را تا حد زیادی به معیار‌های که برای خرید موردتوجه کاربران است، نزدیک کرده است. این تراشه‌ یک پله ضعیف‌تر از تراشه‌ی S7 است در عوض به A5 قدرتی برای نمایش باشکوه هر عملیاتی که مدنظر شما باشد را ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای به همراه سه گیگابایت رم، همه‌ی برنامه‌ها و بازی‌های موجود در فروشگاه را به‌راحتی اجرا می‌کند. شاید نهایتا با این گوشی کمی لگ در اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا داشته باشید.

در کنار این هسته‌ی سخت‌افزاری قدرتمند، امکان استفاده از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای کاربران این گوشی در نظر گرفته‌شده است. البته این امکان وجود دارد تا حافظه‌ی داخلی را به کمک کارت حافظه‌ی جانبی تا 256 گیگابایت دیگر افزایش دهید. این تمام ماجرا نیست؛ A5 در مقایسه با S7 پیشرفت‌هایی هم داشته است و به درگاه USB Type C مجهز شده تا هم بتوان با سرعت بیشتری شارژ شود و هم هماهنگی بیشتری با دستگاه‌هایی داشته باشد که این روز‌ها با این پورت سازگاری دارند. تفاوت دیگر در مقایسه با S7، مجهز بودن A5 به رادیو در کنار Wi-Fi، بلوتوث و NFC است؛ اما خبری از OTG نیست.

با اینکه ضخامت گوشی در مقایسه با نسل قبل کمی بیشتر شده است، اما ظرفیت باتری فقط در حدود 100 میلی‌آمپرساعت افزایش پیداکرده است. باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی A5 با توجه به تراشه‌ی 14 نانومتری و صفحه‌نمایش کم‌مصرف این گوشی، مدت زمانی در حدود یک روز و نیم استفاده‌ی ترکیبی را دوام می‌آورد.

شبیه به نسل قبلی A5، این گوشی هم از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان در کنار امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی پشتیبانی می‌کند؛ این یعنی محدودیتی لازم نیست در این گوشی از بین سیم‌کارت دوم و کارت حافظه‌ی جانبی یکی را انتخاب کنید.

متاسفانه A5 با اندروید نوقا عرضه نشده است و سامسونگ به استفاده از همان اندروید مارشمالو بسنده کرده است. این در حالی است که بسیاری از گوشی‌هایی که در اوایل سال 2017 معرفی شده‌اند از نوقا استفاده می‌کنند. رابط کاربری هم تغییر عمده‌ای با نسخه‌های قبلی نداشته است و تنها موردی که می‌تواند از آن به‌عنوان تغییر یاد کرد، اضافه شدن یک سری موزیک و زنگ هشدار جدید است که جذاب به نظر می‌رسند.

صفحه‌نمایش

نمایشگر می‌تواند تنها بخشی از گوشی باشد که در مقایسه با نسل قبلی هیچ تفاوتی نکرده است. همان اندازه‌ی 5.2اینچی، تراکم 424 پیکسل بر اینچ و پنل امولد مشخصاتی هستند که A5 نسل قبلی سراغ داریم. مصرف کم باتری و نمایش رنگ‌ها با غلظت بالاتر از چیزی که در طبیعت با آن‌ها روبرو هستیم از ویژگی‌های مثبت پنل‌های امولد هستند. در عوض روشنایی نه‌چندان زیاد در مقایسه با پنل‌های LCD نقطه‌ضعف آن به‌حساب می‌آید.

دوربین

دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده، اما خبری از فوکوس لیزری یا تکنولوژی Dual Pixel نیست. پس انتظار نداشته باشید تا A5 بتواند به‌سرعت روی سوژه‌های شما فوکوس کند یا تصاویری در حد و اندازه‌های S7 یا حتی S6 ثبت کند. البته دریچه‌ی دیافراگم f1/9 این دوربین باید در ثبت تصاویر روشن و شفاف کمک بزرگی باشد؛ اما کیفیت تصاویر ثبت‌شده با این دوربین آن‌چنان چنگی به دل نمی‌زنند، تراز سفیدی مطلوبی ندارند و رنگ‌ها رو به سفیدی متمایل هستند. متاسفانه آن رنگ‌و‌لعابی که باید داشته باشند را ندارند و از طرفی عمق رنگ مشکی هم در تصاویر جالب نیست.

بر خلاف نمایشگر، دوربین‌ها را می‌توان بزرگ‌ترین تغییر A5 نسل جدید در مقایسه با نسل قبلی دانست. استفاده از دو سنسور 16 مگاپیکسلی در A5 جدید را می‌توان جذاب‌ترین تغییر این گوشی دانست.

برای دوربین سلفی، سنسوری 16 مگاپیکسلی انتخاب‌شده است. این اولین گوشی سامسونگ است که با چنین سنسوری برای دوربین جلو عرضه می‌شود. با حضور چنین سنسوری؛ عدم وجود فوکوس اتوماتیک خود را بیشتر از همیشه نشان می‌دهد. دوربین سلفی تصاویر خوب و شفافی ثبت می‌کند؛ اما فوکوس خوبی روی سوژه‌ها ندارد.

بر خلاف گوشی‌های دیگر، کیفیت و شفافیت تصاویر هنگامی‌که در نور کم با A5 عکاسی می‌کنید بهتر از شرایطی است که نور کافی در محیط وجود دارد و شاید ضعف‌های این دوربین با به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل شود.

جمع‌بندی

این روزها گوشی‌های میان‌رده آن‌قدر پیشرفت شده‌اند که تفاوت‌های آن‌ها از پرچم‌داران آن‌چنان زیاد نیست، از طرفی تنوع این رده از محصولات به حدی زیاد است که انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیاز‌هایمان دشوار شده است. گوشی‌های سری A سامسونگ پاسخی قانع‌کننده به کسانی است که می‌خواهند با هزینه‌ای کم صاحب گوشی‌های با کیفیت و خوش‌ساخت شوند. در A5 جدید حسگر اثرانگشت، نمایشگر 5.2 اینچی با فناوری امولد، دو دوربین‌ 16 مگاپیکسلی و سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ اگزینوس 7880 به همراه 3 گیگابایت رم در بدنه‌ای تمام فلزی که در برابر آب مقاوم است جمع شده‌اند تا سامسونگ را در بازار میان‌رده‌ها بیش‌ازپیش روبه‌جلو حرکت دهد.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 2999000 تومان

گوشی‌های میان‌رده‌ی «سامسونگ» هرروز با نام‌ و پسوندهای جدید معرفی می‌شوند و فقط با چند تغییر کوچک در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرند. سامسونگ این بار از نسل جدید گلکسی A رونمایی کرده و قصد دارد به‌زودی آن‌ها را روانه‌ی بازارهای جهانی کند. گوشی موبایل سامسونگ «گلکسی A5 2017 دو سیم‌کارت» (Galaxy A5 2017 Dual SIM) از این سری، یک میان‌رده‌ی باکیفیت به‌ حساب می‌آید. این گوشی با وجود شباهت به نسل قبلی خود از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه بهره برده که آن را از همتای 2016 خود متمایز می‌کند. سخت‌افزاری که می‌تواند برای انجام بسیاری از امور مفید باشد، بدنه‌ای زیبا و چشم‌نواز، نمایشگری که کیفیتش چشم‌ها را خیره می‌کند، حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر و دوربینی که تصاویر فوق‌العاده ثبت می‌کند، از مشخصات این گوشی میان‌رده هستند. سامسونگ برای تجربه‌ی کاربری بهتر در گلکسی A5 2017، تراشه‌ی 64بیتی اگزینوس 7880 را در نظر گرفته که 8 هسته‌ی پردازنده‌ با معماری کورتکس A53 با قدرت پردازش 1.9 گیگاهرتز دارد؛ 3 گیگابایت رم در کنار این مجموعه سخت‌افزاری قرار دارد تا به هرچه روان‌ترشدن محصول کمک کند. گلکسی A5 2017 از حافظه‌ی داخلی 32گیگابایتی بهره برده و می‌تواند کارت حافظه‌ی جانبی تا 256 گیگابایت را پشتیبانی کند. طبق روال تمام گوشی‌های هوشمند، امکان استفاده از فناوری‌هایی مثل بلوتوث، Wi-Fiو NFC هم در این محصول وجود دارد که تجربه‌ی کاربری بهتری را برای کاربران A5 2017 به ارمغان خواهد آورد. نمایشگری با پنل OLED و فناوری Super AMOLED به‌اندازه‌ی 5.2 اینچ و رزولوشن FullHD  برای این گوشی عالی به نظر می‌رسد. این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراکم مناسب 424 پیکسل بر اینچ به تصویر بکشد. برای محافظت از آن هم از جدیدترین نسخه‌ی محافظ‌های گوریلاگلس استفاده شده است. این نمایشگر قابلیت دریافت تا 5 لمس هم‌زمان را دارد و برای بازی‌کردن و فیلم‌دیدن کاملا مناسب خواهد بود. برای پاسخ به نیاز علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل، سامسونگ دو سنسور 16مگاپیکسلی را در A5 2017 به خدمت گرفته که با داشتن امکانات فراوان برای یک میان‌رده عالی به نظر می‌رسد. دوربین اصلی که به فلشی از نوع LED مجهز شده است، می‌تواند در مکان‌هایی با نور کم هم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. دوربین سلفی گلکسی  A5 هم سنسوری 16مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم باز‌تر دارد که حالا می‌تواند نور بیشتری جذب و درنتیجه تصاویر بهتری هم ثبت می‌کند. گلکسی A5 از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و از دو سیم‌کارت در سایز نانو پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات ظاهری این گوشی می‌توان به ضخامت 7.9 میلی‌متری، طول 146.1 و عرض 71.4 میلی‌متری مناسبش با درنظرگرفتن نمایشگر 5.2اینچی‌ آن اشاره کرد. در نسل جدید گلکسی A5 اندروید مارشمالو ایفای نقش می‌کند و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی را بر عهده دارد. اگر شما از کاربران محصولات سامسونگ هستید، محصول جدید این شرکت با عنوان A5 2017 می‌تواند به‌عنوان یک میان‌رده‌ی قدرتمند بخش عمده‌ای از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد.

 

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت

 



لینک منبع :
فروش ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت بهترین قیمت

Samsung Galaxy A5 (2017) Dual SIM - 32GB فروشندگان و قیمت ... https://emalls.ir/مشخصات_Samsung-Galaxy-A5-(2017)-Dual-SIM--32GB~id~464180‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۳۰۰ رأی - ‎ریال ۲۸٬۳۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳۴٬۶۰۰٬۰۰۰ گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A5 2017 A520-FD · فروشگاه دیجی دو · 3.0 ... گوشی موبایل Samsung مدل Galaxy A5 2017 دو سیم کارت وضعیت: نا موجود. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت - Digikala https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-سامسونگ-مدل-galaxy-a5-2017-دو-سیمکارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۳۵۱ نقد جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل سامسونگ با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... فروش ویژه. اشتراک گذاری; به من اطلاع بده; نمودار قیمت; مقایسه. گوشی موبایل سامسونگ ... گوشی موبایل سامسونگ «گلکسی A5 2017 دو سیم‌کارت» (Galaxy A5 2017 Dual SIM) از ... Galaxy A5 2017) یکی از اعضای جدید سری A سامسونگ است که انتظار می‌رود فروش ... مشخصات، قیمت و خرید سامسونگ گلکسی آ 5 مدل 2017 - Samsung ... https://www.gooshishop.com/.../samsung-galaxy-a5-2017.../سامسونگ-گلکسی-آ-5-مدل-2017-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده مشخصات فنی -گوشی Samsung Galaxy A5 (2017) Duos را بررسی و مقایسه کنید و خرید اینترنتی خود را با بهترین قیمت روز، از فروشگاه آنلاین گوشی شاپ انجام دهید. ... سامسونگ گلکسی آ 5 مدل 2017 - دو سیم کارت. موجود ..... همان طور که اشاره شد Galaxy A5 (2017) از هر نظر گوشی موبایل مناسب و قابل توجهی بوده و می‌توان آن را یکی از ... قیمت روز خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A5 - 2017 | فروشگاه ... https://tabletphone.ir/.../samsung-galaxy-a5-2017/.../گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-a5-2017‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۴۰ رأی قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل Samsung Galaxy A5 – 2017 - خرید گوشی موبایل ... یا کارت گارانتی، دستگاه را از طریق شماره گیری #7777* برای سیم کارت خود فعال کنید اطلاعات بیشتر ... هر دو دوربین با گشایش لنز f/1.9 و رزولوشن فیلم‌برداری 1080p@30fps عملکرد خوبی در بخش‌های خود خواهند داشت. ... مدل پردازنده ‌ی مرکزی. گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 2017 دو سیمکارت Samsung Galaxy A5 ... www.allsamsung.ir/samsung-galaxy-a5-2017-sm-a520fd.html‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۹۴% - ۱۳ نقد بهترین ابزار برای بهترین ارتباط ... گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 2017 دو سیمکارت Samsung Galaxy A5 2017 SM-A520FD. 13 نظر | افزودن نظرتان · نام نویسی برای هشدار قیمت ... تماس با کارشناسان فروش محصولات سامسونگ: ... موبایل و تبلت: 42132 | لوازم خانگی: 8255 ..... نرخ جذب ویژه آمریکا, 0.88W/kg (head) 0.55 W /kg (body) ... Samsung Galaxy A5 2017 - فروشندگان و قیمت گوشی موبایل ... https://www.mobile.ir/phones/shops-38082-samsung-galaxy-a5-2017.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۶٫۸۱۰ - ۳٬۵۳۹ رأی سامسونگ Galaxy A5 2017 - قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 5 2017 در ایران و فهرست ... را دریافت نموده و دستگاه را از طریق #7777*، برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی نمایید. ... فروشگاه اینترنتی دیجی دو (تهران) صفحه اختصاصی فروشگاه ... های موبایل | قیمت گوشی ها | بررسی تخصصی | گوشی های فروشی | درج آگهی فروش گوشی ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم کارت | فروشگاه ... https://aradmobile.com/.../گوشی-موبایل-سامسونگ-مدل-galaxy-a5-2017-دو-سیم-کارت/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۲ نقد کاملترین مشخصات فنی ، بهترین قیمت ، نقد و بررسی تخصصی ، مقایسه و خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 5 ، 2017 ( Samsung Galaxy A5 2017 ) . قیمت خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ-Samsung Galaxy A5 2017 ... https://digionline.ir/Product/Galaxy-A5-2017-SM...SIM.../60826‏ - ذخیره شده قیمت روز فروشندگان گوشی موبایل سامسونگ-Samsung Galaxy A5 2017-SM- A520FD- Dual SIM sm برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت. بهترین قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ Samsung - نگین خاورمیانه www.menegin.com/گوشی-موبایل-سامسونگ-samsung-mobile-phones‏ - ذخیره شده - مشابه بهترین قیمت خرید و فروش گوشی های موبایل سامسونگ - Samsung در فروشگاه ... گوشی سامسونگ گلکسی A70 مدل 128 گیگابایت 6 گیگابایت رم دو سیم کارت ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت – فروشگاه ... https://takwall.com/.../گوشی-موبایل-سامسونگ-مدل-galaxy-a5-2017-دو-سیم‌کار/‏ - ذخیره شده قیمت : 1,500,000.000 تومان–1,650,000.000 تومان ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S8 G950FD دو سیم کارت ... Galaxy A5 2017) یکی از اعضای جدید سری A سامسونگ است که انتظار می‌رود فروش ... به حدی زیاد است که انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیاز‌هایمان دشوار شده است. .... جعبه هدیه; مجله اینترنتی; فروش ویژه; فروشگاه ... Galaxy A5 (2017) - Samsung https://www.samsung.com/.../smartphones/galaxy-a5-2017.../SM-A520FZKDTHR/‏ - ذخیره شده موبایل; جدیدترین ها ... بهترین در کار و بازی .... نمای جلو و کناری Galaxy A5 (2017) با تکیه بر طراحی یکپارچه آن .... کنید، ضمن اینکه عملکرد دو سیم‌کارت نیز در هنگام سفر آزادی عمل بیشتری برایتان ایجاد می‌سازد. ... کاور کتابی نئون مخصوص Galaxy A5 (2017) تنوع لوازم جانبی گوشی هوشمند; کاور ... پشتیبانی ویژه صفحه‌نمایش. بررسی گلکسی A5 / ای 5 مدل 2017 سامسونگ - زومیت https://www.zoomit.ir/2017/1/.../samsung-galaxy-a5-2017-review/‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... موبایل بررسی موبایل ... سامسونگ گلکسی A5 نسخه 2017 / samsung galaxy a5 2017 .... شیار سیم‌کارت دوم و کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی در کنار میکروفون حذف نویز محیط ... با این حال هنوز هم بهترین مکان برای تعبیه‌ی اسپیکر را می‌توان پنل .... برای فروش خوب گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ باید قیمت رقابتی برای گوشی خود ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 SM-A520F/DS دو سیم ... https://kalatik.com/samsung/9-گوشی-موبایل-سامسونگ-مدل-galaxy-a5-2017-sm-a520fds-دو-سیم-کارت-ظرفیت-32-گیگابایت.html‏ - ذخیره شده Samsung Galaxy A5 2017 SM-A520F/DS Dual SIM 32GB Mobile Phone. تعداد سیم کارت: دو سیم کارت; حافظه داخلی: 32 گیگابایت; شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، ... Samsung Galaxy A5 2017 SM-A520FD - سایمان دیجیتال https://saymandigital.com/product/samsung-galaxy-a5-2017-sm-a520fd/‏ - مشابه رتبه: ۴ - ۱۱۱ نقد Samsung Galaxy A5 2017 SM-A520FD | خرید گلگسی A5 2017 | خرید گوشی موبایل Galaxy A5 2017 | SM-A520FD | مرجع موبایل ایران | خرید گوشی موبایل. ... گوشی سامسونگ گلکسی A5 2017 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت ..... بهترین پیشنهادتون چیه… .... سلام با عرض پوزش مدل چین میفروشید یا ویتنام هست این قیمت ؟ گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت – فروشگاه ... https://bamokala.com/.../گوشی-موبایل-سامسونگ-مدل-galaxy-a5-2017-دو-سیم‌کار/‏ - ذخیره شده گوشی موبایل سامسونگ «گلکسی A5 2017 دو سیم‌کارت» (Galaxy A5 2017 Dual SIM) از این سری، یک میان‌رده‌ی باکیفیت به‌ حساب می‌آید. این گوشی با وجود شباهت به ... مشخصات و قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A5 ... https://kimiaonline.com/.../mobile-samsung-galaxy-a5-(2017)...sim/گوشی-موبایل-سامسونگ-galaxy-a5-(2017)-dual-sim‏ - ذخیره شده Mobile SAMSUNG Galaxy A5 (2017) Dual SIM، گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A5 ( .... این گوشی که در رده گوشی های ساده می باشد در سال 2017 معرفی شد و از دو سیم کارت ... همچنین مدل جدید سامسونگ از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با کیفیت خوبی نیز ... از بهترین و آخرین قیمت خرید و فروش گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A5 ( 2017) ... گوشی موبایل سامسونگ مدل (Galaxy A5 32 (2017 - فروشگاه اینترنتی ... https://mobo1714.com/product/گوشی-سامسونگ-a5-2017/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - نقد قیمت و خرید آنلاین گوشی موبایل سامسونگ مدل (Galaxy A5 32 (2017 از فروشگاه ... خدمات پس از فروش دانه طلایی ... تعداد سیم کارت: دو سیم کارت; حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت; شبکه های ارتباطی: ۲G ،۳G ،۴G; رزولوشن عکس: ۱۶٫۰ مگاپیکسل ... بررسی گوشی موبایل سامسونگGalaxy A5 2017 دو سیم‌کارت, بهترین گوشی میان رده سامسونگ, ... تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت بهترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A5 2017 Gold - خاص باکس https://www.khasbox.com/.../گوشی-موبایل-سامسونگ-galaxy-a5-2017-gold‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۲ نقد گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A5 2017 Gold گوشی سامسونگ مدل A5 2017 A520FD سامسونگ Galaxy A5 ... فروش ویژه. منو. موبایل و تبلت · سامسونگ · گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A5 2017 Gold ... سامسونگ Galaxy A5 2017 یکی دیگر از اعضای جدیدخانواده بزرگ سری A محسوب میشود که پیشرفت ... دو سیم کارت .... پیشنهاد ویژه. ۰. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 – فروشگاه اینترنتی بندربازار https://bandarbazar.com/.../گوشی-موبایل-سامسونگ-مدل-galaxy-a5/‏ - ذخیره شده ۲,۱۰۳,۵۹۳ تومانفروش ویژه ۲,۰۹۹,۸۹۶ تومان ... نقد و بررسی; حمل و نقل; مشخصات; دیدگاه ها; تغییرات قیمت; اطلاعات فروشنده; محصولات بیشتر; سایر فروشندگان این کالا. گوشی‌های میان‌رده‌ی «سامسونگ» هرروز با نام‌ و پسوندهای جدید معرفی می‌شوند و فقط با ... گوشی موبایل سامسونگ «گلکسی A5 2017 دو سیم‌کارت» (Galaxy A5 2017 Dual ... لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران - آی تی رسان https://itresan.com/.../لیست-قیمت-گوشی‌های-سامسونگ-در-بازار-ا/‏ - ذخیره شده در این مطلب لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران را شاهد هستید. ... پیشنهادات ویژه سامسونگ به خریداران گلکسی اس 10 در سالگرد 10 سالگی سری… ..... سلام از برند سامسونگ در این رنج شاید گلکسی A5 بهترین گزینه برای خرید ... Galaxy A7 2015 ... میخواستم از نظر کیفیت و سخت افزاری بین دو گوشی j7 مدل ۲۰۱۶ و j5prim مدل ... گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A5 2017 32GB 4G - Itbazar https://www.itbazar.com/p_38843.aspx‏ - ذخیره شده ... کارت لیست قیمت گوشی موبایل 32 گیگابایت فروش گوشی موبایل گلکسی A5 2017. ... لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A5 2017 32GB 4G Dual SIM ... گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A5 2017 از گوشی های دو سیم ‌کارت می باشد. ... برای دوربین جلو و دوربین سلفی استفاده‌ شده تا بهترین لحظه‌های شما را ثبت کند. گوشی سامسونگ a5 2017 دو سیم کارت بهترین قیمت ... - خانه موبایل ایران https://khanehmobile.com/سامسونگ/528-سامسونگ-galaxy-a5-2017-دو-سیم-کارت.html‏ - ذخیره شده سامسونگ گلکسی a5 2017 دو سیم کارت بهترین قیمت و مشخصات samsung galaxy a520 خانه موبایل ایران خرید و فروش گوشی عمده و همکاری گارانتی مایکروتل هماهنگ و ... گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 فول کپی - گوشی طرح اصلی https://www.hafte-bazar.com/product/گوشی-irana5-2018‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۵ رأی - ۱۴ دقیقه - کالری: 5 دسته: برند Samsung برچسب: حافظه گوشی a5 2017, خرید گوشی galaxy a5 2017, خرید ... ٧ روز ضمانت بازگشت; تضمین بهترین قیمت; ضمانت اصل بودن کالا; تحویل اکسپرس; پرداخت در محل ... گوشی «سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ دو سیم‌کارت» ( Samsung Galaxy A5 (2016) Dual ..... جعبه هدیه; مجله اینترنتی; فروش ویژه; فروشگاه. قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930FD دو ... https://taparam.com/.../گوشی%20موبایل%20سامسونگ%20مدل%20Galaxy%20S7%20S...‏ - ذخیره شده تاپارام - - گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930FD دو سیم کارت ظرفیت ... نزدیکترین فروشگاه و بهترین قیمت را پیدا کنید ... محافظ صفحه نمایش موکول مدل Full Cover 3D Curve مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A5 2017 .... علاوه بر گوشی سامسونگ گلکسی S7 و محتویات بسته‌اش، بسته‌ی هدیه لوازم جانبی ویژه ... قیمت خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت ... https://edbazar.com/.../Samsung-Galaxy-A5--2017--Dual-SIM‏ - ذخیره شده رتبه: ۹۲% - ۱۱۷ رأی قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2017 دو سیم‌کارت .... این مسئله به ویژه در شرایطی افزایش یافته و محسوس‌تر می‌شود که حافظه داخلی گوشی رو به پر ... علاقه دارید، گلکسی A5 2017 یکی از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان محسوب می‌شود. گوشی طرح https://www.gooshitarh.com/‏ - ذخیره شده گوشی طرح عرضه کننده گوشی طرح اصلی - انواع گوشیهای طرح اصلی آیفون و ... طرح اصلی آیفون و سامسونگ - گوشی چینی آیفون - گوشی چینی سامسونگ. ... فروش ویژه. محصولات زیر بهترین و جدیدترین محصولات فروشگاه هستند. ... امکان استفاده از دو سیمکارت - باطری لیتیوم 25000 میلی آمپر ..... SAMSUNG GALAXY J5 Pro 2017. لیست قیمت به‌روز گوشی موبایل و ساعت هوشمند + جدول عمر باتری ... https://www.sakhtafzarmag.com/لیست-قیمت/موبایل‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۴ - ۸۳۰ رأی پرسش و مشاوره · ویژه ... لیست قیمت روز گوشی موبایل و ساعت هوشمند (سامسونگ، ال جی، سونی، نوکیا، مایکروسافت، هواوی، ... سعی خواهیم کرد که تمام مدل های موجود در بازار کشورمان را پوشش دهیم تا شما را در خرید آسان یاری کنیم. ... با دو میلیون تومان چه گوشی می توان خرید؟ .... Galaxy A5 2017 ... Galaxy Grand Prime Pro Dual SIM 16GB. مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A5 2016 + معایب و مزایا و نظرات ... https://www.finds.ir/iran-news/.../Samsung-galaxy-A5.../6958‏ - ذخیره شده مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A5 2016 + معایب و مزایا و نظرات خریداران ... قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 2016 SM-A510FD دو سیم‌کارت : .... توجه به مقایسه امکانات و سخت افزار و همچنین قیمتی که الان در دیجی کالا به فروش میرسه ... از a7 خیلی خوش دستر از لحاظ دوربین و سخت افزاری بهترین سری گوشی سامسونگ . گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A7 2017 دو سیم‌کارت – فروشگاه ... https://www.kalamobi.com/.../samsung-galaxy-a7-2017-dual-sim-mobile-phone/‏ - ذخیره شده گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930FD دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت ... نقد و بررسی; مشخصات; دیدگاه ها; تغییرات قیمت; اطلاعات فروشنده ... گوشی موبایل «گلکسی A7 2017 دو سیم‌کارت» (Galaxy A7 2017 Dual SIM) از این ... A7 2017) یکی از اعضای جدید سری‌ A‌ سامسونگ است که انتظار می‌رود فروش بهتری را در ...