فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5 بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5 

برند : foxconn

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5

 

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 37900 تومان

از مهم ترین لوازم جانبی تلفن همراه ، کابل شارژر و شارژر دیواری (آداپتور) می باشد که باعث روشن ماندن و شارژ شدن موبایل شما و همچنین انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و موبایل می باشد. کمپانی فاکسکان از به روز ترین و قدیمی ترین شرکت های تهیه و توزیع محصولات مرتبط با کابل لایتنینگ می باشد که علاوه بر کابل شارژر با کیفیت و مقاوم ، شارژر دیواری (آداپتور) استاندارد هم تولید می کند. ما در این پکیج ، نیاز شما را به طور کامل براورده کرده ایم، یک عدد کابل شارژ فاکسکان به همراه یک شارژر دیواری با خروجی استاندارد به همراه مبدل برق نارکن ! همگی در یک سفارش در اختیار شما قرار می گیرد.

تصاویر بیشتر
کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5
کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5

 



لینک منبع :فروش ویژه کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5 بهترین قیمت

کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری ... https://www.digikala.com/.../کابل-تبدیل-usb-به-لایتنینگ-فاکسکان-همراه-با-شارژر-دیواری-فاکسکان-و-مبدل-برق-نارکن-مدل-nk-605k5‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۴ - ۲۲ نقد جدیدترین مدل‌های کابل و مبدل فاکسکان با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5 . تصاویر برای فروش ویژه کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5 بهترین قیمت لیست قیمت کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر ... torob.com/.../کابل-تبدیل-usb-به-لایتنینگ-فاکسکان-همراه-با-شارژر-دیواری-فاکسکان-و-مبدل-برق-نارکن-مدل-nk-605k5/‏ - ذخیره شده خرید کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5 ، لیست قیمت کابل تبدیل USB به لایتنینگ ... کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری ... - ایمالز https://emalls.ir/مشخصات_کابل-تبدیل-USB-به-لایتنینگ-فاکسکان-همراه-با-شارژر-دیواری-فاکسکان-و-مبدل-برق-نارکن-مدل-NK-605k5~i...‏ - ذخیره شده کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5 سرویس ویژه دیجی کالا: ۷ روز تضمین تعویض کالا وضعیت: ... کابل تبدیل USB به لایتنینگ اورجینال فاکسکان مدل ... - آریزون https://www.arizoon.com/کابل-تبدیل-usb-به-لایتنینگ-فاکسکان-مدل-f0v50‏ - ذخیره شده کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان مدل F0V50 White Side ... شارژر دیواری اپل مدل Apple USB Power Adapter ... کابل های فاکسکان با قابلیت انتقال دیتا و شارژ ، از بهترین نمونه های لایتنینگ موجود در بازار می باشد. توصیه می کنیم که همراه این کابل ، حتما از مبدل های اصلی استفاده کنید و این کابل را به آداپتور های غیر ... کابل تبدیل USB به لایتنینگ تسکو مدل TC i51 طول 1 متر – msi-iran https://msi-iran.com/.../کابل-تبدیل-usb-به-لایتنینگ-تسکو-مدل-tc-i51-طول-1-م/‏ - ذخیره شده شناسه محصول: نامعلوم دسته: کابل و مبدل برچسب: Charging Cable TC i51, TSCO, TSCO TC ... کابل تبدیل USB به Lightning برند تسکو مدل TC i51 یک متر طول دارد و مناسب برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو درگاه USB و لایتنینگ است. ... همچنین کانکتور USB در آن با کامپیوتر، لپ‌تاپ، شارژرهای دیواری، پاور بانک و دیگر دستگاه‌های ... هندزفری فاکسکان مدل ip6 - فروشگاه ستاره starmarket.blogsky.com/1398/03/01/post-2304/‏ - ذخیره شده کابل تبدیل USB به لایتنینگ فاکسکان مدل FOQ7 به طول 1 متر. ... شارژر دیواری فاکسکان مدل ip6 به همراه مبدل برق آیوا. ... 3,6 - 26 reviews جدیدترین مدل‌های هندزفری هوآوی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... فاکسکان همراه با شارژر دیواری فاکسکان و مبدل برق نارکن مدل NK 605k5. .... خرید ست تاپ و شلوارک مدل FAXON (قیمت ویژه).