فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 

برند : Xiaomi

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2

 

نقد و بررسی تخصصی

روزمرگی و یکنواختی ما را تا جایی پیش برده که "سلامتی" را به یکی از کم‌اهمیت‌ترین دل‌مشغولی‌هایمان تبدیل کرده است. این بی‌اهمیتی تا حدی است که اصلا نمی‌دانیم در روز چند دقیقه ورزش می‌کنیم، چند قدم راه می‌رویم، چقدر کالری جذب می‌کنیم یا می‌سوزانیم، ضربان قلب و فشارمان چه وضعیتی دارد یا حتی چند کیلوگرم وزن داریم.

این روزمرگی‌ها باعث شده‌اند تا شرکت‌های مختلف به فکر ساده‌کردن اندازه‌گیری فعالیت‌های روزانه باشند. ساعت‌های هوشمند، ترازوی‌های دیجیتال، گجت‌های سلامتی و حتی گوشی‌های موبایل شما را تا جایی پیش می‌برند که نگران سلامتی خودتان شوید. چند سالی می‌شود که شیائومی در زمینه‌ی ساخت ابزار سلامتی فعالیت دارد. دست‌بند‌های هوشمند این شرکت با نام Mi Band با اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند، تمام اطلاعات موردنیاز برای مطلع‌ساختن شما از وضعیت سلامتی‌تان را در اختیار می‌گذارند.

دست‌بند هوشمند «شیائومی می‌بند 2» (Xiaomi Mi Band 2) نسخه ی دوم از دست‌بند‌های کاربردی و موفق Mi Band است که علاوه‌بر قابلیت شمارش قدم‌ها، می‌تواند ضربان قلبتان را هم بسنجد، ساعت را اعلام کند و حتی شما را از اعلان‌های مهم آگاه کند.

طراحی و ساخت

طراحی قسمت لاستیکی (بندMi band 2) شباهت زیادی به نسل اول این محصول دارد. بند از جنس سیلیکون است؛ اما کمی نرم‌تر ساخته شده تا بهتر روی مچ‌ قرار گیرد. البته باید گفت در سری جدید قسمت قفل از نو طراحی شده و دیگر به رنگ نقره‌ای نیست و مشکی رنگ است. راحت‌تر از نسل قبلی باز و بسته می‌شود و به‌آسانی قفل آن باز نمی‌شود. اما برخلاف نسل اول، رنگ این قسمت با استفاده‌ی مکرر از بین می‌رود. شاید زمانی برسد که رنگ مشکی کلا از بین برود و فلز استفاده‌شده در این قسمت نمایان شود. گفتنی است تعداد حفره‌های روی بند Mi Band 2 از نسخه‌ی قبلی بیشتر شده‌ است. این تغییر کمک می‌کند، دست‌بند هوشمند راحت‌تر روی مچ قرار گیرد و سفت شود.

اما قسمت اصلی که از بند سیلیکونی جدا می‌شود، در جهت کارایی مناسب، تغییرات زیادی به خود دیده است. در ساخت این قسمت، دیگر خبری از فلز و ال‌ای‌دی‌های سفیدرنگ نیست؛ بلکه روی آن را شیشه‌ای‌ پوشانده که انتهایش کلید‌ی لمسی قرار داده شده و شمایلی دقیقا شبیه به قفل قرارگرفته روی بند سیلیکونی دارد. زیر شیشه‌ هم نمایشگر کوچکی قرار داده شده تا کمترین مصرف ممکن را داشته باشد. نمایشگر به طرز ماهرانه‌ای زیر این شیشه‌‌ی سیاه‌رنگ مخفی شده تا نهایت زیبایی را در نگاه کاربران داشته باشد.

طراحی کلی Mi Band 2 در جهت افزایش کارایی و البته زیبایی‌ پیشرفت چشمگیری داشته است؛ اما اگر مچ کوچکی دارید، نمی‌توانید این دست‌بند هوشمند را به‌راحتی روی مچتان ببندید؛ چراکه طول قسمت اصلی در مقایسه با نسل قبلی بیشتر شده است. این افزایش طول باعث می‌شود هنگام استفاده از حفره‌ی انتهایی برای سفت‌کردن  Mi Band ، شکل قرارگیری Mi Band 2 روی دستتان زیبا و مناسب نباشد.

کاربرد و کارایی

اگر با نسل قبلی فقط می‌توانستید قدم‌هایتان را بشمارید و از زنگ‌خوردن گوشی‌تان آگاه شوید، نسل جدید Mi Band می‌تواند ساعت دقیق را به شما نشان دهد، از مسافت طی‌شده و مقدار کالری سوزانده‌‌شده آگاهتان‌ کند، تعداد ضربان قلبتان را اندازه‌گیری کند و مقدار شارژ باقی‌مانده را نمایش دهد؛ همچنین اعلان‌های مهم را از طریق ویبره به شما اطلاع ‌دهد.

کارکردن با Mi Band 2 ساده است. تمام اعمالی که می‌خواهید انجام دهید، با همان کلید لمسی زیر نمایشگر امکان‌پذیرند. درواقع با هر بار لمس این کلید مواردی که از قبل در نرم‌افزار مخصوص بند انتخاب کرده‌اید، به ترتیب روی نمایشگر نقش می‌بندند. زمان، تعداد قدم، فاصله، مقدار کالری، ضربان قلب و مقدار باتری باقی‌مانده مواردی هستند که امکان نمایش آن‌ها در نمایشگر بند جدید وجود دارد. امکان تغییر حالت نمایش ساعت، مشخص‌کردن اینکه Mi Band روی کدام مچ‌ بسته می‌شود و امکانی برای یافتن بند گم‌شده، از دیگر امکانات برنامه‌‌ی اختصاصی شیائومی است.

دیتابیس ضربان قلب، تعداد قدم‌ها و مسافت طی‌شده از موارد دیگری هستند که در برنامه نگهداری می‌شوند؛ هر زمانی که نیاز داشته باشید، می‌توانید از آن‌ها باخبر شوید. البته اطلاعات خواب شما هم در برنامه نگهداری می‌شوند؛ اطلاعاتی که کیفیت خواب شما را کنترل می‌کنند و با استناد به آن‌ها می‌توانید از اینکه خواب آسوده و عمیقی داشته‌اید، اطمینان حاصل کنید.

تجربه‌ی کاربری

بعد از دو هفته استفاده‌ی روزانه از Mi Band 2 خواهید دید که هنوز نیمی از شارژ آن باقی مانده است. بند در هر حالتی سعی می‌کند، خود را با گوشی در اتصال نگه دارد. روی این موضوع که Mi Band 2 نهایت بازدهی مفید را داشته باشد، تاکید خاصی شده است. این تاکید را می‌توان در پاسخگویی مطلوب بند به نیاز‌های کاربر مشاهده کرد. یکی از ویژگی‌هایی که جالب به ‌نظر می‌رسد، امکان تنظیم Mi Band 2 برای خبردادن اعلان‌های مهم است. به غیر از زنگ هشدار و اعلان تماس ورودی، بند جدید می‌تواند شما را از اعلان‌ برنامه‌های دیگر یا حتی پیامک آگاه کند؛ امکانی که در نسخه‌ی قدیمی Mi Band وجود نداشت. اما همین اعلان‌ها گاهی اوقات به درستی عمل نمی‌کنند و این مشکل ذهنتان را مشغول خواهد کرد.

اما بقیه‌ی امکانات، مثل سنجش ضربان قلب، اطلاع از تماس‌های ورودی و شمارش تعداد قدم‌ها کاملا عالی هستند و می‌توانید به تعداد و اطلاعات دقیق آن‌ها اعتماد کنید. همچنین لاستیکی که به‌عنوان بند Mi Band 2 استفاده می‌شود بسیار باکیفیت است. این بند دستتان را آزار نخواهد داد و حساسیت هم ایجاد نمی‌کند. درمجموع می‌توان گفت تجربه‌ی استفاده از نسخه‌ی جدید با نسخه‌ی قدیمی قابل مقایسه نیست.

جمع‌بندی

اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، رژیم غذایی جدیدی را شروع کرده‌اید یا حتی می‌خواهید از فعالیت‌های ورزشی یا روزمره‌ی خود با خبر شوید، Mi Band 2 یکی از گجت‌هایی است که شما را در این راه حمایت می‌کند.

شمارش تعداد قدم‌ها، محاسبه‌ی مسافت طی‌شده، سنجش ضربان قلب و آگاهی از اعلان‌های مهم، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نسخه از Mi Band هستند. باتری با ظرفیت زیاد، نمایش ساعت، دیتابیس کامل از میزان فعالیت‌های روزانه و ضربان قلب در کنار طراحی زیبا، سبک و جمع‌و‌جور از دیگر مزایای این بند هستند که تصمیم به خرید آن‌ را پررنگ‌تر می‌کنند.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 323000 تومان

شرکت نام‌آشنای «شیائومی» (Xiaomi) با تولید گام‌شمار کاربردی و ارزان «Mi Band» توانست بخش بزرگی از بازار این گجت‌های پوشیدنی را از آن خود کند. این برند هم‌اکنون در راستای ادامه‌ی مسیر موفقیت خود در این حوزه، نسخه‌ی دوم مچ‌بندهایش را تحت‌عنوان «Mi Band 2» تولید و روانه‌ی بازار کرده است. Mi Band 2 برخلاف نسخه‌ی اول خود صاحب صفحه‌نمایشی OLED شده است تا نظر بخش بیشتری از دوستداران این گجت‌ها را جلب کند. در نسخه‌ی اول، اعلان‌های گوشی مانند تماس و پیامک دریافتی فقط از طریق ویبره اطلاع‌رسانی می‌شد؛ اما در Mi Band 2 می‌توان آن‌ها را روی صفحه‌نمایش 0.42 اینچی نیز مشاهده کرد. روی این صفحه دکمه‌ای لمسی قرار دارد که با فشردن پی‌درپی آن، اطلاعات مختلفی روی صفحه نشان داده می‌شود. تعداد قدم‌های برداشته‌شده، مسافت طی‌شده، کالری سوزانده‌شده، تعداد ضربان قلب و مدت‌زمان خواب سبک و عمیق اطلاعاتی هستند که روی صفحه ‌نمایش نشان داده می‌شوند. برای انتقال اطلاعات مچ‌بند به گوشی باید اپلیکیشن «Mi Fit» روی گوشی نصب باشد. این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل‌های اندروید 4.3 به بالا و iOS 8.0 به بالا قابل‌نصب است. هنگامی که مچ‌بند و گوشی با هم در ارتباط هستند، اعلان‌های تلفن همراه مانند تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی و اعلان بعضی برنامه‌ها توسط آیکون‌های مختلف روی صفحه نشان داده می‌شوند. از ویژگی‌های دیگر Mi Band 2 باید به هشدار نداشتن فعالیت بدنی، قابلیت تعیین اهداف تمرینی، روشن‌شدن صفحه با چرخش مچ و نمایش درصد باتری باقی‌مانده اشاره کرد. Mi Band 2 دارای گواهینامه‌ی IP67 بوده و دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است؛ بنابراین می‌توان در شرایط آب‌وهوایی مختلف از مچ‌بند استفاده کرد و حتی زیر دوش هم آن را از خود جدا نکرد. البته میزان مقاومت مچ‌بند دربرابر آب برای استفاده در استخر مناسب نیست. از ویژگی‌های ظاهری Mi Band 2 باید به بدنه‌ی ارگونومیک آن اشاره کرد و صفحه‌ی آن که تا حد مطلوبی در برابر خط‌وخش مقاوم بوده و اثرانگشت روی آن باقی نمی‌ماند. بند مچ‌بند از سیلیکون ساخته شده و ضدحساسیت است. هسته‌ی مرکزی به‌راحتی از بند جدا می‌شود و می‌توان از بندهایی با رنگ‌های متنوع استفاده کرد. باتری Mi Band 2 ظرفیتی برابر 70 میلی‌آمپر ساعت دارد و با استفاده‌ی معمولی تا 20 روز، احتیاجی به شارژ مجدد ندارد. برای شارژ مچ‌بند باید هسته‌ی مرکزی را از بند جدا کرده و توسط کابل مخصوص شارژ به شارژر یا کامپیوتر شخصی وصل کرد. به‌طورکلی Mi Band 2 نسبت به نسخه‌ی قبلی خود سنسور ضربان قلب و شتاب‌سنج دقیق‌تری دارد، شارژدهی باتری افزایش یافته و ارتباط بلوتوث آن هم قوی‌تر شده است.

 

تصاویر بیشتر
مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2
مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2

 


خرید از دیجی کالا

 



لینک منبع :فروش ویژه مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 بهترین قیمت

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 - Digikala https://www.digikala.com/.../مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-mi-band-2‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۱٬۷۱۱ نقد خرید اینترنتی مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 و قیمت انواع مچ بند هوشمند شیائومی از ... جدیدترین مدل‌های مچ بند هوشمند شیائومی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. مشخصات، قیمت و خرید مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 | دیجی‌کالا https://www.digikala.com/.../مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-mi-band-3‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۸۸۱ نقد خرید اینترنتی مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 و قیمت انواع مچ بند هوشمند شیائومی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های مچ بند هوشمند شیائومی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... سرویس ویژه دیجی کالا: ۷ روز تضمین بازگشت کالا. ۲۹۹,۰۰۰ تومان .... مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 به همراه بند سیلیکونی و گلس کد 3. قیمت خرید و فروش دستبند هوشمند شیائومی‌-Xiaomi Mi Band 2 ... https://digionline.ir/Product/Mi-Band-2/60644‏ - ذخیره شده قیمت روز فروشندگان دستبند هوشمند شیائومی‌-Xiaomi Mi Band 2 برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین ... مچ بند هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Mi Band 2. دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band ۲ - شیائومی شاپ https://www.xiaomishop.ir/.../xiaomi-mi-band-2-smart-wristband-bracelet/‏ Xiaomi Mi Band 2 Smart Wristband Bracelet. دستبند هوشمند شیائومی می بند ۲ یکی از پر طرفدارترین و پر فروشترین محصولات شیائومی است، که قادر است به عنوان ... مشخصات ، قیمت و خرید مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 | دیجی‌ بست dgbest.ir/.../148-مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-mi-band-3.html‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 با گارانتی رسمی و قیمت ... این مچ بند هوشمند نسخه به‌روزشده نسخه 2 است که در 31 ماه می سال 2018 معرفی شد و ... در اختیار شما قرار می‌دهد که با کمک آنها می‌توان بهترین زمان برای خواب را تعیین ... با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه ... مشخصات، قیمت و خرید مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 | آتی‌کالا ... https://www.atikalamarket.com/.../مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-mi-band-3/‏ - ذخیره شده 21 آوریل 2019 ... نقاط قوت: قیمت مناسب طراحی زیبا و منحصر به فرد نسبت به نسخه قبلی ... فروش ویژه ... مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 Xiaomi Mi Band 3 SmartBand ... سلامتی Xiaomi Mi Band 3 نسبت به نمونه قبلی خود یعنی Mi Band 2 ... شیائومی - بزرگترین فروشگاه محصولات شیائومی xiaomi در ایران https://hixiaomi.ir/‏ - ذخیره شده تضمین بهترین قیمت. محصولات ویژه ... مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 می بند 3 ... پاور بانک فست شارژ شیائومی نسخه 2 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت ... تصاویر برای فروش ویژه مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 بهترین قیمت می دیجی یک انتخاب ویژه همیشگی |بند رنگی سیلیکونی ساعت و ... https://midigi.ir/بند-رنگی-ساعت-هوشمند-و-دستبند-سلامتی-می-بند-۲-می-شیاومی-شیائومی--Xiaomi-Mi-Band-۲-Strap-For-Version‏ - ذخیره شده خرید می بند 2,بند دستبند mi band 2,بند ارتشی mi band 2,خرید بند فلزی mi band 2 ... مدل mi band 2,دستبند هوشمند شیائومی,بند مچ بند هوشمند شیائومی,بند رنگی mi ... شیائومی,بند رنگی شیائومی,میدیجی,یک,انتخاب,ویژه,همیشگی,بهترین ... شیائومی,قیمت ساعت شیائومی دیجی کالا,دستبند شیائومی دیجی کالا,مچ بند هوشمند ارزان,. بند می بند2 (Mi Band 2) - فروشگاه موبوتل https://mobotel.ir/product/مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-mi-band-2/‏ - ذخیره شده دسته: گجت برچسب: بنچمارک Xiaomi Mi Band 2, بهترین قیمت Xiaomi Mi Band 2, ... مچ بند هوشمند شیائومی می بند ۲ می تواند اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، زمان، ... مج بند هوشمند شیائومی مدل Mi band 3 فروشندگان و قیمت ساعت هوشمند https://emalls.ir/مشخصات_مج-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-Mi-band-3-~id~637208‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۹ - ۴۷ رأی - ‎ریال ۲٬۷۱۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۶٬۰۳۸٬۵۰۰ دستبند سلامتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Band 3 پک گلوبال 12 ماه گارانتی تعویض ... می بند ۳ – مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 ۱۸ ماه گارانتی می هوم. قیمت بند مچ بند مدل mi band3 siliconi مناسب برای مچ بند شیائومی 3 ... starmarket.blogsky.com/1398/03/12/post-12001/‏ - ذخیره شده جدیدترین مدل‌های بند ساعت و مچ‌ بند متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... شگفت‌انگیزها ... مشخصات، قیمت و خرید مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 | دیجی‌کالا ... فروش ویژه انواع لوازم جانبی دستبند سلامت شیائومی Mi Band 2 # لوازم_جانبی . راهنمای خرید مچ بند هوشمند و پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند در ایران ... https://bestreview.ir/خرید-مچ-بند-هوشمند/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - بازبینی توسط کاربران بست رویو 9 مارس 2018 ... چند سالی است که افراد به خرید مچ بند هوشمند تمایل دارند و این محصول به ... به سهم رو به افزایش گجت های هوشمند پوشیدنی به ویژه ساعت و مچ بند در ... خرید مچ بند هوشمند بپردازیم و بعد بهترین مدل ها برای خرید مچ بند هوشمند را .... قیمت مچ بند هوشمند ... این مدل مچ بند شیائومی در مقایسه با مدل MI BAND2 از همه لحاظ پیشرفت ... دستبند هوشمند سلامتی شیائومی می بند Xiaomi Mi Band 2 - جانبی https://janebi.com/product/health-bracelet-xiaomi-mi-band-2‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۳٫۷ - ۱۲۳ رأی دستبند می بند 2 دستبند سلامتی هوشمند شیائومی پر فروش ترین ساعت هوشمند جهان همراه با ... 2 می بند2 خرید ساعت میبند 2 xiaomi mi band ،فروش می بند 2 بهترین قیمت mi band 2. ... بند اضافه دستبند شیائومی مدل Mi Band 2، ساخته شده از مواد اولیه ABS با ... برای انتقال اطلاعات مچ‌بند به گوشی باید از اپلیکیشن اختصاصی Mi Fit ... مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 - خرید Xiaomi Mi Band 3 ... - به فی https://behfee.com/shop/مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-mi-band-3/‏ - ذخیره شده 24 فوریه 2019 ... Xiaomi Mi Band 3 SmartBand - قیمت مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 خرید آسان و سریع با گارانتی اصلی با بهترین قیمت در به فی ... Mi Band 3 مشابه بند به کار رفته در Mi band 2 است همچنین مانند بند نسخه 2 .... همچنین علاوه بر اینکه خود کالاها قیمت مناسبی دارند، تخفیف و پیشنهاد های ویژه ای برای برخی از ... مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 - فروشگاه اینترنتی دیجیران شاپ https://digiranshop.ir/shop/مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-mi-band-2/‏ - ذخیره شده جستجو. جستجو برای : 0 · خانهفروشگاهمچ بند و ساعت هوشمندمچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 ... ارسال از طریق سیستم های ویژه ارسال. 0 تومان. در انبار موجود نمی ... مچ بند هوشمند مدل Mi Band 3 شیائومی - Xiaomi Mi Band 3 SmartBand https://smartwatchstore.ir/product/xiaomi-mi-band-3-smartband/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - نقد 4 ژوئن 2019 ... مچ بند هوشمند مدل Mi Band 3 کمپانی شیائومی یک مچ بند حرفه ای با قابلیت های زیاد و قیمت پایین می باشد که در بدو ورود به بازار جهانی و البته ایران ... قیمت خرید مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 | فارس مارک https://farsmark.com/.../xiaomi-mi-band-3-smartband-xmsh05hm/‏ - ذخیره شده قیمت خرید مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 مدل XMSH05HM با گارانتی 18 ماهه می ... پیشنهاد ویژه ... نماد اعتماد الکترونیکی; ۷ روز ضمانت بازگشت; ضمانت اصل بودن کالا; تحویل اکسپرس; تضمین بهترین قیمت ... پیش از هر چیز این نوید را می شود داد که دستبند سلامتی Xiaomi Mi Band 3 نسبت به نمونه قبلی خود یعنی Mi Band 2 ... خرید مچ بند هوشمند مدل میبند Mi band 3 | موبایل سناتور فروش گوشی ... https://www.mobilesenator.com/.../خرید-مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-mi-band-2-xiaomi-۲‏ - ذخیره شده خرید مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 Xiaomi ۲ دستبند شیائومی می بند ۲ ، خرید می بند ۲ برند ... برند : شیائومی; نوع کاربری : به صورت روزمره و ورزشی می باشد; جنس مچ بند : ... قیمت : 150,000 تومان 130,000 تومان ... ⬅️قابلیت های ویژه: ... خود را در زمینه قیمت ، خرید و فروش گوشی طرح اصلی و گوشی های طرح اصلی از بهترین جنس ... مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 نسخه گلوبال - واجار https://vaajaar.com/.../مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-mi-band-3/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۶ نقد مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 جدیدترین دستبند سلامتی شیائومی است که در ... فروش. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 - می بند 3. برای بزرگنمایی کلیک کنید ... آن یعنی دستبند سلامتی Mi band 2 در بسیاری از بخش ها بهبود پیدا کرده است. ... و قیمت مناسب می تواند یک انتخاب ویژه برای کشانی باشد که قصد خرید یک مچ ... خرید مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 2 - قیمت mi ... - مسترکالا https://masterkala.com/دستبند-هوشمند-شیائومی-مدل-Mi-Band-2‏ - ذخیره شده قیمت خرید می بند 2 شیائومی Mi Band 2 فقط 223500 تومان,بهترین قیمت mi band 2,خرید دستبند سلامتی شیائومی,مچ بند ورزشی mi band 2,فروش می بند 2 شیائومی قیمت ارزان. ... دستبند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 ... اطلاع از ویژه شدن محصول. خرید و مشخصات دستبند هوشمند می بند 2 شیائومی مدل XMSH04HM ... https://www.parsismobile.com/.../Xiaomi-Mi-Band2-XMSH04HM-دستبند-هوشمند-می-بند2-شیائومی‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۱ - بازبینی توسط 23 رای 17 سپتامبر 2018 ... خرید دستبند هوشمند می بند 2 شیائومی " Xiaomi Mi Band 2 " با مناسب ترین ... هم اکنون می توانید این دستبند هوشمند را با بهترین قیمت از پارسیس ... شیائومی - تنها نمایندگی رسمی شیائومی با گارانتی 18 ماهه https://mihamrah.com/‏ - ذخیره شده شیائومی و تنها نمایندگی شیائومی ، قیمت گوشی شیائومی، پاور بانک شیائومی، می بند 4 و لوازم جانبی به همراه ... دستبند سلامتی هوشمند شیائومی می بند 3 Mi Band 3. بهترین قیمت مچ بند هوشمند - Smartband - نگین خاورمیانه www.menegin.com/مچ-بند-هوشمند-smartband‏ - ذخیره شده - مشابه خرید اینترنتی انواع مچ بند هوشمند به بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی نگین ... مچ بند هوشمند شیائومی - Xiaomi Mi Band 2 SmartBand. 313,000 تومان. توقف تولید . لیست مورد علاقه. مقایسه. مچ بند سامسونگ مدل گیر فیت - Samsung Gear Fit R350 ... شرکت نگین خاورمیانه با هدف واردات و فروش کامپیوتر ، موبایل و لوازم جانبی ... فروشگاه شیائومی - ایران می شاپ - نمایندگی رسمی شیائومی | پاوربانک ... https://iranmishop.com/‏ - ذخیره شده 2 فوریه 2018 ... شیائومی - فروش محصولات شیائومی با بهترین قیمت همراه گارانتی - نمایندگی شیائومی ... داک شارژر اصلی دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 2. لیست قیمت روز ساعت و مچ بند هوشمند smart watch | ترب https://torob.com/browse/282/ساعت-و-مچ-بند-هوشمند-smart-watch/‏ - ذخیره شده لیست قیمت خرید انواع ساعت و مچ بند هوشمند به همراه تخفیف ها در سایت ترب ، مقایسه قیمت و نمودار تاریخچه قیمت فروش. ... کمترین قیمت. بیشترین قیمت. مچ بند هوشمند شیائومی مدل می بند ۴ | Xiaomi Mi Band 4 Smart Wristband Bracelet ... Xiaomi Mi Band 2 Smart Wristband Bracelet | Xiaomi Mi Band 2 Smart Wristband Bracelet ... مچ بند هوشمند Xiaomi مدل | شهر فافا https://fafait.net/product/smart.../xiaomi-mi-band-2-smart-wrist‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۵ - ۷۶ رأی دستبند هوشمند Xiaomi مدل MI BAND 2. ... با توجه به قیمت این محصول، نسخه ۲ دستبند سلامتی شیائومی ویژگی‌های بسیاری را ارائه می‌کند. با این حال برخی از ... مچ بند هوشمند - مبیت https://www.mobit.ir/products/product-category?...id%5D=65‏ - ذخیره شده فروش ویژه. Xiaomi Mi Band 3 new package 2019 SmartBand · مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 با پکیج جدید. ضد آب. 3,250,000. 3,100,000ریال. 5 %. مقایسه. بند سیلیکونی رنگی مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 https://www.fenjoon.com/بند-سیلیکونی-رنگی-مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-Mi-Band-3‏ - ذخیره شده بند سیلیکونی رنگی مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 ... تضمین بهترین قیمت ... کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim Region 2 کد CUH-2216A ظرفیت ... Xiaomi Mi Band 3 - سایمان دیجیتال https://saymandigital.com/product/شیائومی-می-بند-۳/‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۶ - ۱۹ نقد شیائومی می بند 3 |قیمت مچ بند شیائومی می بند 3 |خرید مچ بند مچ بند شیائومی می بند 3 | مشخصات ... بند فلزی مدل Milanese دستبند شیائومی mi band 3 ... ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 46 میلی متر ... دستبند سلامتی شیائومی می بند 3 که نسخه پیشرفته شیائومی Mi Band 2 می باشد از امکانات بسیار جالبی برخوردار می باشد.