فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

دانگل بلوتوث AUX خودرو

توضیحات

دانگل بلوتوث AUX خودرو

جایگزین مناسب هندزفری در داخل اتومبیل

پخش موزیک انواع گوشی و تبلت از دستگاه پخش اتومبیل


قابلیت مکالمه صوتی در اتومبیل بدون در دست گرفتن موبایل

اتصال از طریق درگاه AUX

8 ساعت حفظ شارژ و قابلیت استفاده پیوسته از طریق کابل USB


قیمت : 49000 تومان

همواره به دنبال این هستید تا آهنگ های موجود در داخل موبایل و یا تبلت خود را با بلندگوی داخل اتومبیل پخش نموده و از جدید ترین آهنگ های خود در داخل اتومبیل لذت ببرید. دانگل بلوتوث AUX خودرو محصولی است که این رویا را بدون نیاز به هیچ سیمی و از طریق Bluetooth بر آورده می کند و تنها با اتصال آن به پورت AUX  پخش اتومبیل به راحتی قادر خواهید بود که آهنگ های خود را داخل اتومبیل پخش نمایید. صبر کنید این تنها کارایی این وسیله کوچک و کاربردی نیست! شما می توانید از این وسیله به عنوان هندزفری استفاده نموده و تماس های خود را داخل اتومبیل بدون نیاز به گوشی خود به آسانی پاسخ دهید. این وسیله حتی به تمامی پخش کننده های دیگر نیز که پورت AUX دارند وصل شده و گوشی موبایل و یا تبلت شما را به آن اتصال می دهد.

قیمت : 49000 تومان

ویژگی های دانگل بلوتوث AUX خودرو:
- اتصال دهنده موبایل به پخش اتومبیل بدون سیم و با استفاده از Bluetooth
- قابل استفاده برای اتصال انواع گوشی موبایل و تبلت به انواع پخـش کننده خانگی، انواع هدسـت و پخش اتومبیل
- شارژ شدن از طریق کابل USB و 8 ساعت حفظ شارژ
- قابلیت استفاده پیوسته از طریق کابل USB (جهت تامین انرژی و شارژ دانگل)

- جایگزین مناسب هندزفری در داخل اتومبیل
- اتصال از طریق درگاه AUX



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 49000 تومان



لینک منبع :دانگل بلوتوث AUX خودرو

Images for دانگل بلوتوث AUX خودرو دانگل بلوتوث AUX خودرو مکالمه تلفنی و پخش موسیقی بیسیم Car https://echista.ir/دانگل/288-بلوتوث-ماشین-aux.html‎Cachedفروش دانگل بلوتوث قیمت 18000 تومان- پخش موسیقی بی‌سیم موبایل تبلت و.. به AUX وپاسخ‌گویی و مکالمه تلفنی Call روی باند ماشین تبدیل به هندزفری برق با ... مشخصات، قیمت و خرید تبدیل AUX به بلوتوث ارلدام مدل M6 | دیجی‌کالا https://www.digikala.com/.../تبدیل-aux-به-بلوتوث-ارلدام-مدل-m6‎Cached Rating: 3,1 - 10 reviews خرید اینترنتی تبدیل AUX به بلوتوث ارلدام مدل M6 و قیمت انواع کابل و مبدل ارلدام از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کابل و مبدل ارلدام با بهترین قیمت ... ‎گیرنده وفرستنده بلوتوث و ... - ‎گیرنده بلوتوث صدا آکی مدل BR ...دانگل بلوتوث خودرو - Car Bluetooth Receiver https://ejanebi.com/car-player.../1691-aux-bluetooth-bt-reciver.html‎Cachedدانگل بلوتوث چیست ؟ دانگل aux بلوتوث ماشین ازطریق بلوتوث به ضبط خودرو شما وصل میشود. خرید دانگل بلوتوث برای هر خودرویی توصیه می شود. دانگل گیرنده بلوتوث به AUX مناسب برای ضبط ماشین و اسپیکر https://shop.aftabrayaneh.com/Bluetooth_Audio_Adapter_3_5MM_Biaota_A1__AFTAB.html‎Cached Rating: 4 - 21 reviews دانگل گیرنده بلوتوث به AUX مناسب برای ضبط ماشین و اسپیکر. ** باتری داخلی نیازمند شارژ اولیه می باشد**. This is a Bluetooth audio signal will be transmitted ... راهنمای خرید دانگل بلوتوث به AUX و USB ضبط خودرو و خانگی ... https://behtarkala.ir/دانگل-بلوتوث-aux-خودرو/‎Cached23 سپتامبر 2017 ... آموزش و راهنمای کامل و تصویری خرید بهترین دانگل بلوتوث به AUX و USB انواع ضبط خودرو ، ضبط، اسپیکر و سینمای خانگی بلوتوث‌دار کردن ... لیست قیمت دانگل بلوتوث به AUX ضبط خودرو | ترب https://torob.com/p/...cc21.../دانگل-بلوتوث-به-aux-ضبط-خودرو/‎Cachedدانگل بلوتوث فرستنده و گیرنده صوتی AUX. دانگل میکروفون دار و دریافت کننده صدا از طریق بلوتوث ورژن 4.1 - با کیفیت و کاربردی برای پخش ماشین -. از ۴۵٬۰۰۰ ... دانگل گیرنده بلوتوث خودرو Car Bluetooth - پرزر https://parzar.com/دانگل/186-دانگل-و-مبدل-بلوتوث-earldom-car-bluetooth-m6.html‎Cached Similarفیش نری AUX دانگل Car Bluetooth Music Receiver را به ورودی ای یو ایکس سینمای خانگی متصل کرده و سپس دستگاه را روشن کنید و اتصال بلوتوثی را از طریق ... دانگل بلوتوث AUX خودرو و سیستم صوتی خانگی - فروشگاه فروهر https://efarvahar.ir/دانگل/331-گیرنده-بلوتوث-به-aux.html‎Cachedفروش اینترنتی دانگل بلوتوث AUX، جهت پخش موسیقی بیسیم بلوتوثی از گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ روی انواع ضبط ماشین، اسپیکر، سینمای خانگی، آمپلی ... خرید دانگل بلوتوث فندکی AUX پیشرفته BT-450 مخصوص ماشین ... https://iranpatogh.ir/dangel-aux/‎Cached12 نوامبر 2018 ... را بدون سیم به وسایلی که دارای ورودی AUX مانند پخش خودرو، اسپیکر، هدفون و … متصل کرد. دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-۴۵۰ از برندهای معروف ...