فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

چراغ خواب رنگین کمان

توضیحات

چراغ خواب رنگین کمان

RainBow In My Room

آسمانی رویایی را در اتاق خواب خود و یا کودکان دلبندتان ایجاد کنید

ایجاد آرامش و خوابی عمیق تر

طراحی زیبا و متفاوت

قابل استفاده در اتاق خواب بزرگسالان و کودکان


قیمت : 29000 تومان

یکی از مدل های برتر و زیبای چراغ خواب که به تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده است و توانسته در مدت اندکی طرفداران بسیاری را جذب کند چراغ خواب مدل رنگین کمان است. چراغ خواب زیبا و تزیینی رنگین کمان با طیف هفت رنگ بر روی دیوار آرامشی صد چندان به هنگام خواب شبانه برای شما به ارمغان می آورد. طیف زیبای رنگین کمان در این چراغ خواب قابل تنظیم بوده و شما می توانید با برنامه ریزی جالب این دستگاه هر نوری را با فواصل زمانی مشخص بر روی دیوار انعکاس دهید و از آن لذت ببرید.

قیمت : 29000 تومان



ویژگی های چراغ خواب رنگین کمان:
- اندازه محصول : 9 * 14 * 23 سانتی متر
- دارای 5 ال ای دی نورانی برای ایجاد رنگین کمان
- کارکرد با چهار باتری نیم قلمی
- بسیار زیبا و شکیل با طراحی منحصر به فرد
- قابلیت تعویض طیف رنگ در دو حالت مختلف
- زیبایی نوری خیره کننده بر روی ریوار
- هدیه ای بسیار عالی برای کسی که دوستش دارید
- بسته بندی زیبا و شیک


قیمت : 29000 تومان



رنگین کمان زیبا را به اتاق خواب خود بیاورید

لذت خوابی شیرین با چراغ خواب رنگین کمان

ایجاد آرامش و خوابی عمیق تر

طراحی زیبا و متفاوت
هدیه ای بسیار عالی برای کسی که دوستش دارید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 29000 تومان



لینک منبع :چراغ خواب رنگین کمان

Images for چراغ خواب رنگین کمان مشخصات، قیمت و خرید چراغ خواب رنگین کمانی کودک مدل Lucky ... https://www.digikala.com/.../چراغ-خواب-رنگین-کمانی-کودک-مدل-lucky-rainbow‎Cached Rating: 2,5 - 9 reviews تا حالا شده رنگین کمانو توی شب ببینین ؟اچراغ خواب رنگین کمان Lucky Rainbow این امکان رو واستون فراهم میکنه که ازبهترین و پرطرفدارترین چراغ خواب های اتاق ... نمایندگی توزیع چراغ خواب رنگین کمان rainbow.4w4.ir/‎Cached Similarچراغ خواب رنگین کمان. چراغ خواب زیبای رنگین کمان دارای گارانتی تعویض هفت روزه . با خرید چراغ خواب رنگین کمان آرامش و زیبایی را به اتاق خوابتان هدیه کنید. چراغ خواب رنگین کمان - جمعه بازار https://jomeebazar.ir/product/چراغ-خواب-رنگین-کمان/‎Cached20 ا کتبر 2018 ... جنس این چراغ خواب رنگین کمان از پلاستیک است و دارای 5 ال ای دی نورانی برای ایجاد رنگین کمان می باشد.ابعاد این چراغ خواب رنگین کمان 9×14×23 ... چراغ خواب رنگین کمانی Lucky Rainbow | گجت شخصی - گلدتگ https://goldtag.net/deal/.../چراغ+خواب+رنگین+کمانی+Lucky+Rainbow‎Cachedگلدتگ امروز چراغ خواب رنگین کمانی Lucky Rainbow رو به شما دوستان معرفی میکنه . با چراغ خواب فوق العاده زیبا و تزیینی رنگین کمان با طیف هفت رنگی که روی ... چراغ خواب رنگین کمان Lucky Rainbow - فروشگاه بیواسطه https://bvaseteh.com/.../94-چراغ-خواب-رنگین-کمان-lucky-rainbow.html‎Cachedطیف زیبای رنگین کمان در این چراغ خواب قابل تنظیم بوده و شما میتوانید با برنامه ریزی جالب این دستگاه، هر نوری را با فواصل زمانی مشخص بر روی دیوار انعکاس دهید و ... چراغ خواب رنگین کمان Lucky Rainbow tehran-meshop.com/چراغ-خواب-رنگین-کمان-lucky-rainbow‎Cachedچراغ خواب زیبا و تزیینی رنگین کمان Lucky Rainbow با طیف هفت رنگ بر روی دیوار آرامشی صد چندان به هنگام خواب شبانه برای شما به ارمغان می آورد. چراغ خواب رنگین کمان - آپارات https://www.aparat.com/v/IugZy/چراغ_خواب_رنگین_کمان‎Cachedشما می توانید این محصول را از سایت:shopnovin.ir با قیمت 39000 تومان خریداری کنید . 72 ساعت گارانتی تست. تخفیف... با خرید چراغ خواب رنگین کمان آرامش و زیبایی را به اتاق ... https://www.takhfifbartar.com/تخفیف-چراغ-خواب-رنگین-کمان‎Cachedتخفیف با خرید چراغ خواب رنگین کمان آرامش و زیبایی را به اتاق خوابتان هدیه کنید در فروشگاه آنلاین تخفیف برتر. چراغ خواب رنگین کمان - آپارات https://www.aparat.com/v/Z8XHt/چراغ_خواب_رنگین_کمان‎Cachedدر آپارات وارد شوید تا ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر اساس سلیقه شما پیشنهاد شود وارد شوید · آپارات در موبایل Windows ,Android ,IOS ...