فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

آویز زیور آلات طرح گوزن

توضیحات

آویز زیور آلات طرح گوزن

سازمان دهی و نظم دادن به جواهرات و زیورآلات

فوق العاده شیک و مدرن


جنس پلاستیک درجه یک

قیمت : 20000 تومان



آویز زیور آلات طرح گوزن یک وسیله بسیار کاربردی برای آویز کردن جواهرات یا دیگر لوازم است که علاوه بر کاربردش به عنوان وسایل دکوراتیو منزل نیز می توانید از آن استفاده نمایید. شاخ های طراحی شده برای این گوزن به شکل درخت و زیاد هستند تا بتوانید با خیال راحت تمامی جواهرات خود را یا به شاخه ها آویزان کنید و یا درون سینی پایه آن قرار دهید. جنس این محصول از پلاستیک درجه یک و با کیفیت می باشد بنابراین نگرانی بابت افتادن یا شکستن آن نخواهید داشت. آویز جواهرات گوزن تنها برای خانم ها نبوده و آقایان نیز می توانند برای نگهداری ساعت، انگشتر، کیف پول، کلید و ... از این محصول استفاده نمایند.

قیمت : 20000 تومان

ویژگی های آویز زیور آلات طرح گوزن :
- مناسب برای آویز انگشتر ، جواهرات و جاکلیدی

- قرارگیری راحت بر روی میز و میز توالت

- ابعاد: 13 × 25 × 22 سانتی متر

- هدیه ای ایده آل برای دوستان

- جنس‏:‏ پلاستیک درجه یک




روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20000 تومان



لینک منبع :آویز زیور آلات طرح گوزن

Images for آویز زیور آلات طرح گوزن مشخصات، قیمت و خرید آویز زیور آلات مدل شاخ گوزن | دیجی‌کالا - Digikala https://www.digikala.com/product/.../آویز-زیور-آلات-مدل-شاخ-گوزن‎Cached Rating: 2,6 - 32 reviews «آویز زیورآلات طرح شاخ گوزن یک وسیله ابتکاری است که علاوه بر کاربردی بودن جنبه‌ی تزیینی هم دارد. با استفاده از این آویز می‌توانید به زیورآلات خود نظم داده و علاوه ... آویز جواهرات طرح گوزن - فروشگاه تی وی مارکت tvmarket| خرید ... www.etvmarket.ir/product/745/آویز-جواهرات-طرح-گوزن/‎Cachedخرید اینترنتی یا قیمت استثنایی آویز جواهرات طرح گوزن،آویز مخصوص جواهرات و زیورآلات. آویز زیور آلات طرح گوزن | تک فال - سرگرمی و تفریحی https://takfal.net/15224/آویز-زیور-آلات-طرح-گوزن‎Cachedآویز زیورآلات ، نگهدارنده جواهرات ، آویز زیور آلات طرح گوزن یک وسیله بسیار کاربردی برای آویز کردن جواهرات یا دیگر لوازم است که علاوه بر کاربردش به عنوان وسایل ... آویز جواهرات طرح گوزن - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/home/decorative/stand-deer‎Cachedآویز جواهرات طرح گوزن یک استند زیبا و شیک برای نگهداری انواع زیورآلات می باشد که امکان آویزان گردن گردنبند ، دستبند ، انگشتر ، ساعت و . . . را بر روی شاخ گوزن ... آویز زیور آلات مدل شاخ گوزن https://www.arzankadeh.net/product/.../deer-antler-jewelry-hanger‎Cachedآویز زیور الات طرح شاخ گوزن وسیله ای بسیار زیبا و کاربردی است که به منظور نظم دادن و در عین حال زیباسازی فضای اتاق مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به شما ... آویز زیور آلات طرح گوزن https://callshoptv.com/آویز-زیور-آلات-طرح-گوزن آویز زیور آلات طرح گوزن فروشگاه اینترنتی کال شاپ تی وی. فروش ویژه آویز زیور آلات طرح گوزن - خرید اینترنتی www.farsstore.loxblog.com/.../خرید%20اینترنتی%20زیورآلات%20طرح%20گوزن/...‎Cachedآویز زیور آلات طرح گوزن یک وسیله بسیار کاربردی برای آویز کردن جواهرات یا دیگر لوازم است که علاوه بر کاربردش به عنوان وسایل دکوراتیو منزل نیز می توانید از آن ... فروش ویژه آویز زیور آلات طرح گوزن - فروشگاه اینترنتی مد استور www.modstore.loxblog.com/post/63‎Cachedآویز زیور آلات طرح گوزن یک وسیله بسیار کاربردی برای آویز کردن جواهرات یا دیگر لوازم است که علاوه بر کاربردش به عنوان وسایل دکوراتیو منزل نیز می توانید از آن ... آویز زیور آلات طرح گوزن - شیپور https://www.sheypoor.com/آویز-زیور-آلات-طرح-گوزن-56061266.html‎Cachedآویز زیور آلات طرح گوزن. ۲ هفته پیش، مازندران، نور 20,000 تومان. - مناسب برای آویز انگشتر ، جواهرات و جاکلیدی - قرارگیری راحت بر روی میز و میز توالت - ابعاد: 13 ...