فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

هولدر سیلیکونی لاک

توضیحات

هولدر سیلیکونی لاک

 ابتکاری نو برای استفاده آسان از لاک ناخن

ارئه شده در رنگ های مختلف

قابل استفاده برای انواع سایز شیشه های لاک


قیمت : 12000 تومان

همواره هنگام لاک زدن بایستی شیشه لاک را نگه دارید و تمام تمرکز خود را از ناخن های خود از دست می دهید. هولدر سیلیکونی لاک به شما کمک می کند تا تمام تمرکز خود را به طراحی و زدن لاک بر روی ناخن های خود بخشیده و از بابت نگه داشتن شیشه لاک هیچ نگرانی نداشته باشید. این محصول با جنس سیلیکون درجه یک عرضه شده است و برای انواع سایز شیشه های لاک قابل استفاده می باشد.

قیمت : 12000 تومان

ویژگی های هولدر سیلیکونی لاک:
-
جنس سیلیکونی درجه یک
- ارئه شده در رنگ های مختلف
- ابتکاری نو برای استفاده آسان از لاک ناخن
- قابل استفاده برای انواع سایز شیشه های لاک



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 12000 تومان



لینک منبع :هولدر سیلیکونی لاک

Images for هولدر سیلیکونی لاک تخفیف هولدر سیلیکونی لاک | تخفیف برتر https://www.takhfifbartar.com/تخفیف-هولدر-سیلیکونی-لاک‎Cachedتخفیف ویژه هولدر سیلیکونی لاک ، بهترین وسیله برای نگهداشتن لاک روی انگشت ، با کیفیت اصل در رنگ بندی متنوع. هولدر سیلیکونی لاک | تک فال - سرگرمی و تفریحی https://takfal.net/13023/هولدر-سیلیکونی-لاک‎Cachedهمواره هنگام لاک زدن بایستی شیشه لاک را نگه دارید و تمام تمرکز خود را از ناخن های خود از دست می دهید. هولدر سیلیکونی لاک به شما کمک می کند تا تمام تمرکز خود را به ... خرید هولدر سیلیکونی لاک اصل 09389626633 - آپارات ► 0:38https://www.aparat.com/v/52hNz/خرید_هولدر_سیلیکونی_لاک_اصل_09389626633 20 May 2017 - 38 sec خرید اینترنتی هولدر سیلیکونی لاک اصل درجه یک در رنگ بندی متنوع و زیبا با تخفیف ویژه فقط 10 تومن - ارسال به سراسر کشور با پست و ارسال با پیک ... هولدر سیلیکونی لاک - سایت تخفیف گروهی نسکالو https://neskaloo.com/product/هولدر-سیلیکونی-لاک/‎Cachedنسکالو براتون هولدر سیلیکونی لاک جدید با رفع ایرادات قبلی رو با 65% تخفیف واقعی آورده در ضمن این هولدر ساده ولی کاربردی، مناسب انواع سایز لاک می باشد. خرید عمده هولدر لاک ناخن سیلیکونی - بازار عمده فروشی صالح آباد https://salehabad.org/product/خرید-عمده-هولدر-لاک-ناخن-سیلیکونی/‎Cachedخرید عمده هولدر لاک ناخن سیلیکونی _ بسیار سبک با انعطاف پذیری بالا در رنگ های متنوع _ طراحی شده به شکل انگشتر مناسب برای نگهداری انواع لاک با سایزهای مختلف . هولدر سیلیکونی لاک | روماکو | دایرکتوری سایت های ایرانی https://roomaco.com/shop/هولدر-سیلیکونی-لاک/‎Cachedهولدر سیلیکونی لاک به شما کمک می کند تا تمام تمرکز خود را به طراحی و زدن لاک بر روی ناخن های خود بخشیده و از بابت نگه داشتن شیشه لاک هیچ نگرانی نداشته باشید. نگهدارنده لاک ناخن ( هولدر سیلیکونی لاک) - نازناخن naznakhon.ir/nail-polish-holder/‎Cachedهولدر سیلیکونی لاک ناخن برای نگهداری شیشه لاک روی دست است و به شما کمک می‌کند تا تمام تمرکز خود را به طراحی و زدن لاک بر روی ناخن‌های خود معطوف کنید. هولدر سیلیکونی لاک | Titokala Rasht titokala.ir/product/هولدر-سیلیکونی-لاک/‎Cachedهولدر لاک; جنس: سیلیکونی; طراحی نو و جدید برای استفاده آسان از لاک ناخن; قابل استفاده برای انواع سایز شیشه های لاک; ساده و کاربردی; استفاده راحت و آسان; ارسال رنگ ... هولدر سیلیکونی نگهدارنده لاک Tweexy با ۵۰% تخفیف و پرداخت ۵۰۰۰ ... https://takhfifbazan.com/Coupon.../هولدر-سیلیکونی...لاک.../i/7451‎Cachedویژگی ها. نام محصول : هولدر سیلیکونی نگهدارنده لاک tweexy. از جنس سیلیکون با کیفیت و غیر سمی. قابل استفاده برای نگهداری انواع شیشه لاک. قرار گیری بر رو ...