فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

بند عینک مرواریدی دخترانه

توضیحات

بند عینک مرواریدی دخترانه

جنس: پلاستیک مرغوب و سنگ

قابلیت ست با انواع لباس

بسیار سبک و ظریف


قیمت : 20000 تومان

بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد. شما به وسیله ی این محصول میتوانید عینک خود را به گردنتان آویزان کنید و برای افرادی که مدام عینک خود را از چشمشان بر میدارند و دوباره آن را مقابل چشمانشان قرار میدهند بسیار مفید است و زیبایی محصول باعث می شود که هم راحتی استفاده را داشته باشید و هم گردنبندی زیبا بر گردنتان باشد. قابل ذکر است با توجه به طرح های متعدد و مختلف این محصول ارسال طرح به صورت رندوم انجام خواهد شد.


قیمت : 20000 تومان

ویژگی های بند عینک مرواریدی دخترانه :
- قابل استفاده در تمامی عینک ها
- جنس: پلاستیک و سنگ
- مناسب برای خانوم ها
- فانتزی ، ظریف و زیبا

- بسیار سبک


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20000 تومان
 



لینک منبع :بند عینک مرواریدی دخترانه

Images for بند عینک مرواریدی دخترانه بند عینک فانتزی و دخترانه بسازید + آموزش - نمناک namnak.com/بند-عینک-فانتزی.p59942‎Cachedبند عینک فانتزی و بند عینک دخترانه و مدل بند عینک جدید و ساخت بند عینک و آموزش ساخت بند عینک و ساخت بند عینک دخترانه در نمناک. بند عینک فانتزی - زیبامون https://www.zibamoon.com/Detail/15111/بند-عینک-فانتزی‎Cached9 ا کتبر 2017 ... اگر از شکل ساده و همیشگی بند عینک خود خسته شده‌اید می‌توانید با استفاده از این ... بند عینک فانتزی با مروارید و فیروزه ... عینک آفتابی بچه گانه. آموزش تصویری ساخت بند عینک فانتزی با مهره و نخ - آی آر میکس https://www.irmix.ir/2018/.../آموزش-ساخت-بند-عینک-فانتزی-نخ-مهره/‎Cached28 سپتامبر 2018 ... Make a Pretty Beaded Eyeglass Holder For Girls. گوناگون ... الگوی ساخت بند عینک دخترانه و پسرانه با نخ و مروارید در خانه. Make a Pretty ... آموزش ساخت بند عینک فانتزی خاص و زیبا | ستاره https://setare.com/fa/.../آموزش-ساخت-بند-عینک-فانتزی-خاص-و-زیبا‎Cached10 فوریه 2019 ... وسایل مورد نیاز برای ساخت بند عینک بسیار متنوع از مهره‌های رنگی تا نخ، کش، سیم و . ... هنرنمایی خانمانه برای داشتن یک بند عینک فانتزی دخترانه جدید است. ... مروارید هم که نیاز به معرفی ندارد و همیشه یک مهره پرطرفدار بوده است. بندعینک و زیورآلات مروارید خاص (@morvarid_khass) | Instagram ... https://www.pictame.com/user/morvarid_khass/9531166972‎CachedYou can see بندعینک و زیورآلات مروارید خاص's instagram entire profile ... ⭕ دستبند دخترانه جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت به دایرکت مراجعه فرمایید #دستبد ... آموزش ساخت بند عینک مرواریدی | یادبگیر، بساز، بفروش https://besazobefrosh.com/آموزش-ساخت-بند-عینک-مرواریدی/‎Cached21 فوریه 1998 ... بدلیجات – ساخت بند عینک مرواریدی با اینکه بسیار آسان است اما نتیجه کار شما بسیار شیک و خاص می شود و ... عکس بند عینک مرواریدی دخترانه. مشخصات، قیمت و خرید بند عینک آف ناز طرح مروارید و زنجیر | دیجی‌کالا https://www.digikala.com/.../بند-عینک-آف-ناز-طرح-مروارید-و-زنجیر‎Cached Rating: 3,8 - 6 reviews خرید اینترنتی بند عینک آف ناز طرح مروارید و زنجیر و قیمت انواع عینک و لوازم جانبی زنانه و مردانه آف ناز از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های عینک و لوازم ... لیست قیمت بند عینک - ایمالز https://emalls.ir/لیست-قیمت_بند-عینک~Category~31610‎Cachedآخرین قیمت ، خرید و فروش انواع بند عینک کریستال کلاسیک. بند عینک مرواریدی دخترانه - آپارات https://www.aparat.com/v/gZ9Y6/بند_عینک_مرواریدی_دخترانه‎Cachedبند عینک مرواریدی دخترانه ||| ارسال به صورت پستی به سراسر کشور. ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و ...