فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت 

برند : Nokia

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت

 

نقد و بررسی تخصصی

بازگشت نوکیا به عرصه‌ی تولید گوشی برای طرفداران این برند خبر بسیار خوبی بود؛ اما شاید انتظار داشتند این برند که زمانی پرچم‌دار بازار بود، مانند اپل، سیستم‌عامل مخصوص خود را روی گوشی‌های جدیدش پیاده کند. این خبر که نوکیا با ‌عرضه‌ی چندین گوشی‌ اندرویدی قرار است به بازار رقابت برگردد، خط بطلانی بود بر تمام رویاهای این دسته از طرفداران. یکی از این گوشی‌ها «نوکیا ۱» (Nokia 1) بود. این گوشی تا حد زیادی شبیه به گوشی‌های اچ‌تی‌سی طراحی شده و از لحاظ ظاهر بسیار شبیه به این برند تولید شده است. ازطرفی طراحی مدرنی دارد که آن را شبیه به سری گوشی‌های جدید بازار کرده است. همچنین سخت‌افزار نوکیا ۱، جدا از طراحی، جدید و امروزی بودن آن را تائید می‌کند و می‌تواند رقیبی جدی برای گوشی‌های هم‌رده و هم‌قیمت اما از برندهای دیگر باشد. با نقدوبررسی این محصول جدید با دیجی‌کالا همراه باشید.

طراحی و ساخت؛ ماندگار و باکیفیت

تمام گوشی از پلاستیک ساخته شده است. روی قاب پشت و جلوی آن، پستی و بلندی قابل‌توجهی دیده نمی‌شود. با توجه به نمایشگر ۴.۵اینچی ابعاد آن کاملا مناسب است و حتی اگر دست‌های کوچکی داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی و با یک دست نوکیا ۱ را کنترل کنید. قاب پشتی و جلویی در لبه‌ها انحنای کمی دارند تا در کنترل گوشی به شما کمک کنند. از طرفی قاب پشتی هم هیچ پستی و بلندی محسوسی ندارد تا قرارگرفتن گوشی روی سطوح صاف را با مشکل مواجه نکند. قاب اصلی گوشی هم انحنای قابل توجهی دارد و به‌خوبی با قاب‌‌های پشتی و جلویی هماهنگ شده‌اند تا فاصله‌ی آن‌ها با هم احساس نشود.

طراحی گوشی تا جای ممکن ساده و منطقی به نظر می‌رسد و نوکیا را باید به خاطر این طراحی ساده و زیبا ستود.

قاب جلویی تا جای ممکن ساده طراحی شده و کلید‌های کنترلی داخل نمایشگر به خدمت گرفته شده‌اند و با این‌حال حاشیه‌ی صفحه‌نمایش بسیار زیاد است. روی قاب پشتی فقط دوربین ۵ مگاپیکسلی و در پایین آن فلش قرار گرفته و تمام قاب پشتی با قوس نسبتا زیادی خالی است. کلید‌های کنترل صدا و روشن/خاموش کردن دستگاه هم روی لبه‌ی سمت راست قرار داده شده‌اند و روی لبه‌ی روبرو هیچ شیار یا درگاهی دیده نمی‌شود. زیر قاب پشتی که به صورت دستی باز می‌شود، شیارهای سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی جانبی دیده می‌شود. روی قاب اصلی گوشی نوار‌های آنتن دیده نمی‌شود. نوارهای آنتن به بالا و پایین گوشی منتقل شده است. با این تغییر، قاب پشتی گوشی کاملا صاف و صیقلی است و به زیبایی طراحی شده است و نمی‌توان به آن ایرادی گرفت. این گوشی دارای گواهینامه‌ی IP52 است و با توجه به این گواهینامه، بدنه روکشی از جنس نانو دارد و دافع قطرات آب است. توجه داشته باشید که دارابودن گواهینامه‌ی IP52 به معنی ضد‌آب بودن نیست و فقط دافع قطرات آب و مایعات است.

صفحه‌نمایش؛ روشن و آماده به خدمت

نمایشگری ۴.۵اینچی که رزولوشن 854x480 دارد، برای نوکیا ۱ در نظر گرفته شده است. این نمایشگر پنل LCD دارد و از فناوری IPS بهره می‌برد تا کاربران با خیال راحت در هر شرایطی بتوانند جزئیات در حال نمایش را با بالاترین وضوح ممکن ببینند. در هر اینچ از این نمایشگر چیزی در حدود ۲۱۸ پیکسل جای داده شده که برای یک گوشی پایین‌رده عدد قابل‌توجهی به نظر می‌رسد.

به لطف فناوری IPS برای پنل LCD، شفافیت و وضوح تصویر بسیار خوب و تحسین برانگیز است. هم‌چنین روشنایی نمایشگر بسیار زیاد است و یکی از محاسن این صفحه‌نمایش و در این رده‌ی کاربری به حساب می‌آید.

سخت‌افزار، کارایی و سیستم‌عامل؛ متعادل و روان

یکی از مواردی که نوکیا ۱ را حتی در این رده‌ی کاربری خواستنی می‌کند، عرضه‌ی آن همراه با جدیدترین نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی اندروید یعنی اوریو ۸.۱ است. استفاده از نسخه‌های جدید اندروید باعث می‌شود تا حافظه‌ی داخلی بیشتری در اختیار کاربر باشد؛ همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از نسخه‌های جدید نرم‌افزارها و بازی‌ها استفاده کنید. نسخه‌های جدید اندروید، دیگر مشکلات نسخه‌های قدیمی و نصب‌نشدن یکسری از بازی‌ها و برنامه‌ها را از بین برده‌اند. برخلاف خانواده‌ی ایکس نوکیا، در این گوشی دیگر خبری از رابط کاربری مترو نیست و نوکیا سعی کرده تا رابط کاربری اختصاصی خود را تا جای ممکن شبیه به اندروید خالص بسازد.

پردازنده‌ی مرکزی نوکیا ۱، تراشه‌ای ساخت مدیاتک با مدل Mediatek MT6737M است. این پردازنده چهارهسته‌ای است و از معماری Cortex-A53 در ساخت آن استفاده شده است. نوع این پردازنده ۶۴ بیت و فرکانس کاری آن ۱.۱ گیگاهرتز است. پردازنده‌ی گرافیکی این تراشه هم Mali-T720 است که جمع تمام این موارد در کنار یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی؛ باعث شده‌اند تا نوکیا ۱ در انجام امور روزمره و سبک عملکرد روانی داشته باشد. از آنجایی که ۸ گیگابایت حداقل حافظه‌ی استفاده شده در گوشی‌های امروزی است و عملا فضای بسیار کمی دارد، باید از یک کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کنید تا این فضا را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا بدهید.

 

یکی از مهم‌ترین و بهترین قسمت‌های نوکیا ۱، باتری پرقدرت و پردوام آن است که بار دیگر ثابت کرده نام نوکیا را یدک می‌کشد. برای این گوشی از یک باتری  ۲۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده و تا ۳۶۰ ساعت در حالت آماده‌به‌کار و ۹ ساعت در حالت مکالمه، شارژدهی دستگاه را تامین می‌کند. این میزان شارژدهی یعنی لازم نیست هرروز گوشی‌تان را شارژ کنید و همین باعث می‌شود طول عمر گوشی و باتری بالا برود و مدت زمان بیشتری را برای خدمت‌کردن به شما داشته باشد. 

دوربین؛ هیچ صحنه‌ای رو از دست نده!

زمانی سری N نوکیا، نماینده‌ی گوشی‌هایی بود که بهترین دوربین‌های زمان خود را داشتند. دوربین‌هایی که بهترین تصاویر ممکن را در زمان خود و در مقایسه با گوشی‌های هم‌رده ثبت می‌کردند؛ اما حالا نوکیا ۱ از دو سنسور ۵ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده که در دوربین‌های سلفی و اصلی استفاده شده‌اند. در هر دو دوربین تصاویر ثبت‌شده نور مناسبی دارند. دوربین سلفی عکس‌های نسبتا شفاف و خوبی می‌گیرد و با وجود امکان ذخیره‌ی عکس‌ها در Google Photos دیگر نگران کمبود فضای ذخیره‌سازی و گم‌شدن عکس‌ها نباشید و هیچ صحنه و سوژه‌ای را از دست ندهید. همچنین حسگر هر دو دوربین پیکسل‌های بزرگ‌تر در مقایسه با دوربین‌های معمولی ثبت می‌کنند تا کیفیت تصاویر آن‌ها در مقایسه با چیزی که در دوربین گوشی‌های معمول بازار می‌بینیم، بهتر باشد.

تصاویر عمومی ثبت‌شده با این گوشی‌ها قابل قبول است؛ اما در نور کم بازده‌ی قابل‌قبولی ندارد. جدا از این، تصاویر ثبت‌شده با هر دو دوربین برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی نسبتا مناسب هستند.

جمع‌بندی؛ میان‌رده اما نوکیا

گوشی نوکیا ۱ یکی از پایین‌رده‌های خوب بازار است که پس از مدت‌ها کم‌کاری و با شروع به کار مجدد نوکیا به بازار عرضه شده است. گوشی اندرویدی که از یک پردازنده‌ی چهار‌هسته‌ای، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین‌های خوب ۵ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. این گوشی برای کسانی مناسب است که صرفا می‌خواهند کارهای روزمره و سبک خود مثل دریافت و ارسال پیام، برقراری و دریافت تماس، تماشای ویدیو و عکاسی ساده را انجام دهند. این گوشی با بدنه‌ای از جنس پلاستیک و روکشی از جنس نانو که دافع قطرات آب است، ترکیبی جدید است که کیفیت و دوام را تضمین می‌کند. نوکیا با تولید گوشی‌های حرفه‌ای و پرچم‌داری همچون ۸ و پایین‌رده‌ی خوبی مثل نوکیا ۱ نشان داد که بار دیگر می‌تواند نام و آوازه‌ی نوکیا را در بازار محصولات دیجیتال زنده کند.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 869000 تومان

«نوکیا ۱»، یکی از گوشی‌های اندرویدی این شرکت فنلاندی است که در آوریل ۲۰۱۸ عرضه شد. این گوشی بدنه‌ای کاملا پلاستیکی دارد که دارای کواهینامه‌ی IP52 است و این یعنی بدنه محافظی از جنس نانو دارد و دافع مایعات است. برای این محصول صفحه‌نمایشی ۴.۵‌اینچی با دقت‌ FWVGA (معادل 480×854 پیکسل) در نظر گرفته شده است. درباره‌ی روکش محافظ روی صفحه‌نمایش این گوشی چیزی گفته نشده، پس بهتر است هنگام کارکردن با آن احتیاط کنید. قاب پشت گوشی به‌صورت یک‌دست طراحی شده و نوارهای مربوط به آنتن‌دهی گوشی، در قاب پشتی دیده نمی‌شوند. نوکیا ۱ از تراشه‌ی‌ MT6737M ساخت شرکت مدیاتک، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند؛ بنابراین یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود. این گوشی به‌طور پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی ۸٫۱ برخوردار است که از رابط کاربری استاندارد اندروید، بدون هیچ تغییر یا برنامه‌ی اضافی استفاده می‌کند. دوربین اصلی نوکیا 1 از حسگری پنج مگاپیکسلی‌ استفاده می‌کند که به فلش LED مجهز شده است. دوربین جلویی هم که حسگری دو مگاپیکسلی دارد. تمام این سخت‌افزار توسط یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2150 میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به بلوتوث 4.2 و پشتیبانی از کارت‌حافظه‌ی‌ MicroSD‌ تا ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد. نوکیا ۱ در دو رنگ آبی تیره و قرمز ساخته شده است.

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت
گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت

 



لینک منبع :فروش ویژه گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت بهترین قیمت

مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت | دیجی‌کالا https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-نوکیا-مدل-1-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۸ - ۳۶۰ نقد خرید اینترنتی گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت و قیمت انواع گوشی موبایل نوکیا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل نوکیا با بهترین ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل نوکیا مدل 150 دو سیم‌ کارت ... https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-نوکیا-مدل-150-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۳۲۷ نقد خرید اینترنتی گوشی موبایل نوکیا مدل 150 دو سیم‌ کارت و قیمت انواع گوشی موبایل نوکیا از ... جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل نوکیا با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. Nokia 1 Dual SIM 8GB فروشندگان و قیمت گوشی موبایل - ایمالز https://emalls.ir/مشخصات_Nokia-1-Dual-SIM-8GB~id~1282892‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۲ - ۴۱ رأی - ‎ریال ۷٬۱۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۹٬۹۹۰٬۰۰۰ Nokia 1 Dual SIM 8GB گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت ... لطفا در صورت مشاهده اختلاف میان قیمت فروشندگان در ایمالز و خرید از سایت فروشنده وهمچنین درصورت ... گوشی‌ شاپ | مرجع تخصصی گوشی موبایل، تبلت و گجت https://www.gooshishop.com/‏ - ذخیره شده گوشی شاپ، اولین و معتبرترین فروشگاه آنلاین گوشی های موبایل، تبلت، گجت و لوازم جانبی آنها است. بررسی مشخصات فنی، مقایسه و لذت خرید با بهترین قیمت ممکن را در گوشی شاپ تجربه کنید. ... سامسونگ گلکسی نوت 9 - 128 گیگابایت - دو سیم کارت. 8,399,000 تومان ... تلویزیون 82 اینچ ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 82NU8900 ... مشخصات فنی، فروش و قیمت گوشی های نوکیا - فروشگاه اینترنتی ... https://kalatik.com/33-nokia‏ - ذخیره شده بررسی تخصصی مشخصات فنی و فروش اینترنتی گوشی های جدید نوکیا با مناسب ... گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 3.1 Plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت. فروشگاه اینترنتی کالاتیک | موبایل، تبلت، لپ تاپ، لوازم جانبی https://kalatik.com/‏ - ذخیره شده کالاتیک | کالا تیک | فروشگاه اینترنتی موبایل، قیمت گوشی، خرید گوشی موبایل ، تبلت، لوازم ... فروش ویژه. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 8 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت .... گوشی، آشنایی با بهترین گوشی بازار، خرید تبلت، آگاهی از قیمت تبلت، مشخصات تبلت، خرید .... گوشی موبایل نوکیا · گوشی موبایل نوکیا مدل 1. گوشی موبایل نوکیا مدل 2.1 Dual Sim - بانه پاساژ banehpasaj.ir/product/nokia-2-1-dualsim/‏ - ذخیره شده گوشی موبایل نوکیا مدل 2.1 Dual Sim-گوشی نوکیا 2 سیمکارت مدل 2.1-گوشی نوکیا 2.1-قیمت و مشخصات گوشی موبایل نوکیا2.1-گوشی نوکیا مدل 2.1-گوشی موبایل ... قیمت گوشی موبایل نوکیا | mobile.ir - مرجع موبایل ایران https://www.mobile.ir/phones/prices-brand-1-nokia.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه قیمت روز گوشی موبایل نوکیا در فروشگاه های مختلف در سایت مرجع موبایل ایران. گوشی دو سیم کارت - فروشگاه اینترنتی دیجی دو | موبایل ، تبلت ، لپ ... https://digido.ir/140-گوشی-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده نمایش 1 - 24 از 487 آیتم ... گوشی موبایل نوکیا مدل N105 2017 دو سیم‌کارت ... گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی آ 50 دو سیم کارت با ظرفیت 128 ... پیشنهاد ویژه محدود ..... دیجی دو با پایبندی به 4 اصل تضمین بهترین قیمت ، تضمین اصالت کالا ... تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت بهترین قیمت نوکیا - خرید گوشی نوکیا با پایین ترین قیمت - مشخصات گوشی های ... https://saymandigital.com/محصولات/گوشی/نوکیا/‏ - ذخیره شده محصولات نوکیا را می توان در دسته های گوشی سامسونگ، ساعت هوشمند و. ... و نرم‌افزارهای نقشه و ناوبری معطوف می‌باشد، با لقب های غول موبایل جهان، بزرگترین نوآور و قدیمی ترین شرکت موبایل جهان شناخته می شود. ... Nokia 1 Plus Dual SIM 8GB TA-1130. گوشی نوکیا وان پلاس دوسیم کارت ظرفیت 8 گیگابایت ... نوکیا 106 مدل 2018. قیمت خرید و فروش گوشی موبایل نوکیا-Nokia 1 - فروشندگان https://digionline.ir/Product/1/79113‏ - ذخیره شده قیمت روز فروشندگان گوشی موبایل نوکیا-Nokia 1 برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت. ... گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دوسیم کارت Nokia 1 Dualsim. بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (خرداد و تیر 1398) https://www.shahrsakhtafzar.com/.../3651-best-mobiles-smartphones-to-buy-with-price‏ - ذخیره شده 12 ژوئن 2019 ... بهترین گوشی های موبایل موجود در بازار ایران در قیمت های مختلف به همراه مشاوره رایگان خرید گوشی. ... ازدیاد مدل‌های رنگارنگ در بازار هم گزینه‌های خرید شما را بیشتر می‌کند و هم دشواری .... 1 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی مدیا پردازش .... با دو اسلات سیم کارت و اسلات کارت حافظه جداگانه بدون شک یک گوشی مدرن و خوش ... بهترین قیمت گوشی موبایل - نگین خاورمیانه www.menegin.com/موبایل-mobile‏ - ذخیره شده - مشابه خرید اینترنتی انواع گوشی های موبایل به بهترین قیمت و گارانتی معتبر در فروشگاه ... گوشی نوکیا 8.1 مدل 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم دو سیم کارت - Nokia 8.1 ... قیمت خرید گوشی موبایل نوکیا مدل 3.1 دو سیم کارت Nokia 3.1 Dual ... https://edbazar.com/electronic/.../Nokia-3-1-Dual-SIM-16GB‏ - ذخیره شده رتبه: ۱۰۰% - ۱۲۴ رأی خرید اینترنتی و قیمت روز فروش و ارزان ترین قیمت Nokia 3.1 Dual SIM 16GB به همراه ... Nokia 3.1 Dual SIM 16GB گوشی موبایل نوکیا مدل 3.1 دو سیم کارت .... باتری گوشی توان شارژدهی مطلوبی دارد و تقریباٌ در حالت عادی می‌تواند تا 1 روز انرژی مورد .... سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد. فروشگاه آراد موبایل | گوشی ، تبلت ، لوازم خانگی و تجهیزات صوتی خودرو https://aradmobile.com/‏ - ذخیره شده آراد موبایل ؛ فروش گوشی موبایل ، مشخصات فنی گوشی های جدید ، قابلیت های گوشی موبایل ، تبلت و انواع گجت های هوشمند ، فروش گوشی موبایل اقتصادی و به صرفه. گوشی موبایل نوکیا مدل ۶ دو سیم کارت - ظرفیت 32 گیگابایت ... https://www.technolife.ir/.../گوشی-موبایل-نوکیا-مدل-۶-دو-سیم-کارت--ظرفیت-32-گیگابایت‏ - ذخیره شده Nokia 6 | گوشی نوکیا 6، مدل دو سیم کارت متعلقات - گوشی Nokia 6 به همراه : هندزفری ... فروش بخش موبایل نوکیا به ماکروسافت و تغییر نام گوشی ها از برند نوکیا به ... دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی که بهترین تصاویر سلفی را به ثبت میرساند و ... سیستم عامل, Google™ Android™ 7.1.1 - Nougat - این نسخه برای زمانی است که این ... فروشگاه دیجی نمونه اولین فروشگاه رسمی در شمال غرب کشور https://diginemoneh.com/‏ - ذخیره شده گوشی موبایل اچ تی سی مدل One M9 ظرفیت ۳۲ گیگابایت. تعداد سیم کارت: تک سیم کارت حافظه داخلی: 32 گیگابایت دوربین اصلی: 20 مگاپیکسل دوربین سلفی: ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت ... gooshimobile.com/mobile-phone.../3633-nokia-1-dual-sim-mobile-phone.html‏ - ذخیره شده بررسی مشخصات، آخرین قیمت روز و خرید Nokia 1 Dual SIM Mobile Phone گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت Your browser does not support the video tag. خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی نوکیا 3 دو سیم کارت | Nokia 3 ... https://sari-tech.com/product/nokia-3-dual-sim/‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۸ - ۴ نقد تخفیف ویژه. ... نوکیا 3 دو سیم کارت یکی دیگر از گوشی هایی که در کنگره جهانی 2017 توسط شرکت نوکیا ... این گوشی از نظر ظاهری واقعا زیبا و همیشه در رده های پر فروش و پر طرفدار ترین گوشی ها قرار ... در شبکه ی LTE یا همان 4G در فرکانس LTE band 1(2100)، 3(1800)، 5(850)، 7(2600)، ... گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی J7 . فروش اقساطی موبایل - قسطی کلاب https://www.ghesticlub.com/subcategory/Digital.../mobile/‏ - ذخیره شده فروش اقساطی موبایل هوآوی مدل Mate 10 lite RNE-L21 دو سیم‌ کارت ... قیمت نقدی | 2,650,000 تومان ... فروش اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8 Plus ظرفیت 64 گیگابایت ..... فروش اقساطی گوشی موبایل نوکیا مدل ۳۳۱۰ (۲۰۱۷) دو سیم کارت ... با مراجعه به سایت قسطی کلاب از شرایط ویژه فروش اقساطی موبایل برخوردار شده و گوشی مورد ... بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان - خاص باکس https://www.khasbox.com/.../بهترین-گوشی-موبایل-تا-2-میلیون-تومان‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۱۴ نقد 19 مارس 2019 ... فروش ویژه .... باتری این مدل گوشی لیتیوم یون با ظرفیت 2600میلی‌آمپر ساعت بوده ... شیائومیRedmi S3 قابلیت استفاده از دو سیم کارت در اندازه‌‌های میکرو و .... دو گوشی نوکیا 3 و نوکیا 6 مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 7.1.1 ... در ابتدای مقاله بهترین گوشی‌های زیر 2 میلیون تومان، یک گوشی میان‌رده ارزان قیمت از ... فروشگاه اینترنتی موبیلیکس https://mobilix.ir/‏ - ذخیره شده موبیلیکس، فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه کالای دیجیتال (موبایل و تبلت) ... فروش ویژه. گوشی موبایل موتورولا Moto Z2 Force XT1789-06 دو سیم کارت 64 ... گوشی موبایل نوکیا مدل 105 (2017) دو سیم‌ کارت - فروشگاه اینترنتی ... https://zagmob.ir/.../گوشی-موبایل-نوکیا-مدل-105-2017-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده گوشی موبایل کلاسیک «نوکیا 105 مدل 2017 دو سیم‌کارت» برای کاربرانی ... این افراد از تلفن همراهشان، برقراری تماس و فرستادن پیامک به بهترین شکل ممکن است. گوشی تا 4 میلیون تومان | راهنمای خرید (خردادماه 98) | تکنوبلاگ https://www.technoblog.ir/بهترین-گوشی-تا-4-میلیون/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۳۷ رأی 5 ژانویه 2019 ... به خوبی پیداست که تنوع گوشی‌های موبایل در رنج قیمت 4 میلیون بالاست. ... تعداد سیم کارت / نوع سیم کارت, دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال (هیبرید). قیمت روز خرید گوشی موبایل نوکیا 6 دو سیم کارت | فروشگاه ... https://tabletphone.ir/buy/.../گوشی-موبایل-نوکیا-6-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۱۱ رأی قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل Nokia 6 Dual SIM - خرید گوشی موبایل رجیسترشده ... Phone-Nokia-6-Dual-SIM-Buy-Price-3 Phone-Nokia-6-Dual-SIM- Buy-Price-1 ... گوشی موبایل نوکیا 6 دو سیم کارت رجیستر شده و دارای کد فعال‌سازی می‌باشد، ... حافظه رم 4 گیگابایتی می‌تواند به بهترین شکل ممکن از پس پردازش‌های معمول بر ... گوشی طرح https://www.gooshitarh.com/‏ - ذخیره شده فروش ویژه. محصولات زیر بهترین و جدیدترین محصولات فروشگاه هستند. سایر محصولات ... امکان استفاده از دو سیمکارت - باطری لیتیوم 25000 میلی آمپر دارای بهترین ... خرید گوشی موبایل نوکیا دو سیم کارت Nokia 3.1 Dual SIM - بانه دات کام https://www.baneh.com/nokia-3-1-dual-sim-mobile-phone‏ رتبه: ۸۳% - ۳ رأی گوشی موبایل Nokia 3.1 با پشتیبانی از دو سیمکارت همزمان و دوربین اصلی 13mp با سیستم عامل اندروید 8.0 و یک پردازنده 8 هسته ای می باشد. لیست قیمت انواع ... معرفی بهترین گوشی های دو سیم کارت زیر 1 میلیون تومان - سخت افزار https://www.sakhtafzarmag.com/.../معرفی-گوشی-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۷ - ۲۷ رأی 23 آگوست 2015 ... در این بخش مشخصات 10 مدل گوشی دو سیم کارت از برند های متنوع موجود در ... به گران ترین مدل در محدوده قیمت کمتر از 1 میلیون تومان خواهیم پرداخت. گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 6.1 Plus دو سیم‌کارت ظرفیت 64 ... https://arasdigital.ir/.../گوشی-موبایل-نوکیا-مدل-nokia-6-1-plus-دو-سیم‌کارت-ظ/‏ - ذخیره شده گوشی موبایل نوکیا مدل Nokia 6.1 Plus دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت ... پرداخت درب منزل(ویژه استان). تضمین کیفیت کالا. یک ماه ضمانت بازگشت. ضمانت قیمت کالا ... Nokia 6.1 Plus 64GB Mobile Phone ( ضمانت رجیستر شبکه مخابراتی ایران .... درسال 91 با شناسه 2078 در زمینه پخش و فروش کالاهای دیجیتال و هوشمند شروع به ...