فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت 

برند : DOOGEE

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

 

معرفی

اگر شما اهل سفر هستید یا در محیط‌های صنعتی کار می‌کنید حتما یکی از دغدغه‌هایتان گوشی‌تان است. در این محیط‌ها، حمل گوشی‌هوشمند به دلیل احتمال افتادن گوشی، خطر دارد. برخی راه‌حل این مساله را تهیه گوشی دوم ساده می‌پندارند. اما گشی ساده که فقط به شما امکان تماس می‌دهد نیازتان را برطرف نمی‌کند. برند دووجی اقدام به طراحی گوشی‌های میان‌رده‌ با بدنه محکم کرده است. یکی از محصولات این برند چینی، گوشی موبایل دوجی مدل S40 است.

در نگاه اول چیزی که بیشتر توجه شما را به خود جلب می‌کند ظاهر این گوشی است. از ظاهر این مدل پیداست که شما با یک گوشی ضد ضربه مستحکم طرف هستید. گوشی موبایل دوجی مدل S40 موقف به کسب گواهی MIL-STD-810G شده است. این مدل در تست‌های انجام شده، در برابر 26 بار افتادن از ارتفاع 1.21 متر مقاوم بوده و این مقدار برای افرادی اهل سفرهای ماجراجویانه هستند یا در محیط کارشان احتمال آسیب به گوشی زیاد است مناسب است. در کنار این تست، این گوشی تست دما هم صورت گرفته است. گوشی موبایل دوجی مدل S40 در بازه دمای -25 تا 55 درجه سانتی‌گراد دوام آورده است. تمام این تست‌ا و ظاهر این مدل نشانگر مقاومت این گوشی در برابر ضربه و عوامل محیطی است.

طراحی

شاید در نگاه اول احساس کنید گوشی با بدنه قوی از نظر کارکردن شما را با مشکل روبه‌رو می‌کند. اما اینطور نیست.این مدل به خوبی در دست جای می‌گیرد اما استفاده از گوشی با یک دست برای افرادی که دستان کوچک دارند آسان نیست. با این حال بدنه گوشی به نحوی طراحی شده تا از دستتان لیز نخورد. این مدل ترکیبی از رنگ مشکی و نارنجی است. در سمت چپ این گوشی دو درگاه سیم‌کارت قرار گرفته علاوه بر این دکمه SOS این مدل در این قسمت قرار دارد.

 این درگاه‌ها با پوششی مطمئن کاملا بسته شده تا از نفوذ گرد و غبار جلوگیری کند. این امر باعث شده تا عمر این گوشی بالا برود. با تهیه این مدل دیگر نیازی نیست هر ساله به فکر تهیه گوشی جدیدی باشید. این مدل به صورتی طراحی شده تا سال‌ها برایتان به خوبی کار کند. در سمت راست این گوشی دکمه خاموش و روشن و دکمه کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته است. یکی از جزیات جالبی که به آن پرداخته شده، شیارهای زیر بر روی دکمه‌هاست که حس متفاوت‌تری با باقی بدنه ایجاد کرده. این طراحی برای زمانی که گوشی در جیبتان قرار گرفته و قصد دارید صدا را کم زیاد کنید کارایی دارد. نیازی به درآوردن گوشی نخواهید داشت و با کمک حس لامسه می‌توانید دکمه‌ها را به آسانی پیدا کنید.

استانداردها

گوشی موبایل دوجی مدل S40 موفق به کسب IP68 شده است. این استاندارد به این معت=نا است که این مدل تا عمق 1.5 متری ضد آب و تا 99 درصد مقاوم در برابر گرد و خاک است. در کنار این استاندارد، این مدل موفق به کسب IP69K شده استو این استاندارد به منظور مقاومت این گوشی در فشار آب 100 بار است. این استاندارد سبب شده تا برای افرادی که قصد دارند با گوشی در آب شنا کنند و گوشیشان همراهشان باشد، این مدل انتخاب مناسبی باشد. علاوه بر این این مدل استاندارد  MIL-STD-810G که گواه بر استقامت بی نظیر این مدل است را کسب کرده است.

صفحه نمایش

این محصول به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده است. شاید کم بودن زاویه دید در این نمایشگر از نقاط منفی این مدل محسوب شود. اما این با این حال این نمایشگر نیازتان را برطرف می‌کند. از نظر روشنایی این نمایشگر میزان مطلوبی دارد.  برای این نمایشگر محافظ  Corning Gorilla Glass 4 در نظر گرفته شده است. استفاده از این محافظ، از شکسته شدن LCD در اثر ضربه (بستگی به ارتفاع و سطح میزان متغیر است) جلوگیری می‌کند. می‌توان این محافظ برای LCD را مکملی بر بدنه قوی و مستحکم این گوشی دانست.

دوربین

برخلاف تصورات با این قیمت، این گوشی دو دوربین دارد. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسل و دوربین دوم آن 5 مگاپیکسل است. کیفیت تصاویر این دوربین با توه به قیمت گوشی مناسب است. شاید در بخش بزرگنمایی، نسبت به هم رده‌ههای خود مانند Alcatel 1X مقداری ضعیف‌تر عمل کرده باشد. این دوربین به قابلیت AutoFocus مجهز شده است. با استفاده از این قابلیت عکاسی آسان‌تری خواهید داشت. دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسل است. کیفیت تصاویر این دوربین مطلوب است. اختلاف عکس‌های عادی سلفی با عکس حالت Beauty Mode کاملا محسوس است و می‌توان گفت تا حد بسیاری اغراق در تصاویر حالت زیبایی آن دیده می‌شود. این گوشی از فلش LED بهره برده است. این فلش در عکاسی شب به کمکتان می‌آید.

امکانات

یکی از ویژگی‌های مثبت این مدل نرم‌افزار به روز آن است. این مدل اندروید نسخه Pai 9.0  دارد.این نسخه به شما امکان پشتیبانی از زبان فارسی را می‌دهد و اپلیکشن‌ها به روز برای این نسخه عرضه شده است. در کنار نرم‌افزار برای این مدل امکاناتی نظیر، قطب‌نما (Compass) , شتاب‌سنج (Accelerometer) , مجاورت (Proximity) , روشنایی (Light) , اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted) در نظر گرفته شده است. اثر انگشت این مدل در قاب پشتی این محصول پایین‌تر از دوربین قرار گرفته است. فاصله اثر انگشت و دوربین‌ها به میزان کافی است و پس از مدتی شما به آن عادت خواهید کرد و مشکلی هنگام استفاده از آن نخواهید داشت. گوشی موبایل دوجی مدل S40 از شبکه‌های 4G,3G,2G پشتیبانی می‌کند. از مهمترین ویژگی‌های این مدل دو سیم‌کارته بودن آن است. اگر شما هم دو خط دارید و قصد دارید یک گوشی همراه داشته باشید این مدل گزینه مناسبی برایتان است. برای این مدل نسخه بلوتوث 4 در نظر گرفته شده است.

DOOGEE

در ماه مارس سال 2013 شرکت «دوجی» (DOOGEE) کار خود را به در اسپانیا آغاز کرد. هدف این شرکت طراحی و ساخت گوشی‌های موبایل هوشمند با اتکا به خلاقیت‌های کوچک در طراحی و کاربرپسند کردن عملکرد است. شعار امروزی شرکت دوجی «زندگی‌ات را زندگی کن» است تا نشان دهد که بر لذت و راحتی زندگی تأکید دارد. یک سال پس از تأسیس این برند دوجی با باشگاه فوتبال ویارئال وارد همکاری مشترک شدند به نتایج مالی بهتری برسند و گوشی‌های هوشمند دوجی را در سراسر اسپانیا به‌عنوان برندی مطرح جا بیندازند. سال بعد شبکه فروش دوجی گسترده‌تر شد و کم‌کم به آسیا و آفریقا هم رسید. گوشی‌های این برند به‌عنوان محبوب‌ترین گوشی در میان خانم‌های تایلندی است. شرکت دوجی در الجزایر رشدی برابر با 20 درصد در طول مدت بیست ماه به‌طور مداوم را در 10000 فروشگاه خود  تجربه کرده است. نگاه روبه‌جلوی دوجی در تولیدات این شرکت مشهود است.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 2419000 تومان

کمپانی دوجی در سال ۲۰۱۹ برای کاربرانی که خواهان گوشی‌های هوشمند زیبا ، کارآمد و در عین حال مقاوم بودند، گوشی مدل S40 را به بازار عرضه کرد. این گوشی ضمن داشتن ظاهری زیبا و چشم نواز، قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که آن را به دستگاهی کارا و مطمئن تبدیل کرده است. این مدل گوشی برای مقاومت خود در برابر ضربه، آب و گرد و غبار گواهی های IP68 و IP69K و MIL-STD-810G را دارد. گوشی S30 دارای حسگر اثرانگشت بر روی قسمت پشتی است که با فشار دادن این دکمه توسط کاربر، قفل گوشی به سرعت در کمتر از 0.10 ثانیه باز خواهد شد. همچنین این گوشی از باتری با قدرت 4650 میلی آمپر ساعت برخوردار است و گوشی شما را تا مدت طولانی روشن نگه خواهد داشت و هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی خود در طول روز نخواهید داشت. صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی گوشی S40 از رزولوشنی برابر با 480*960 برخوردار است . این گوشی با پشتیبانی از شبکه 4G به شما این اجازه را می‌دهد که از اینترنت پرسرعت خود در سفر لذت ببرید و در هر زمان و مکانی به راحتی با دوستان خود در ارتباط باشید. گوشی S40 از فناوری دوربین دوگانه برخوردار است . دوربین‌ دوگانه 8 مگا پیکسلی، شما را قادر می سازد که عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید و همه جزییات عکس را با دقت بالا برای شما نمایش خواهد داد. درآخر می‌توان گفت گوشی هوشمند دوجیS40 ، یکی از بهترین و کاراترین انتخاب‌ها برای کاربرانی است که به دنبال گوشی باکیفیت، مقاوم و قیمت مناسب هستند. این گوشی می‌تواند کاربران را هم در شرایط عادی زندگی و هم در گشت و گذار و سفرهای پرهیجان همراهی کند.

تصاویر بیشتر
گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت
گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

 



لینک منبع :فروش ویژه گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت بهترین قیمت

تصاویر برای فروش ویژه گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت بهترین قیمت مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت ... https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-دوجی-مدل-s40-دو-سیم-کارت-ظرفیت-16-گیگابایت‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - بازبینی توسط محمد حسین فتاح زاده خرید اینترنتی گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت و قیمت انواع گوشی ... جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل دوجی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل دوجی مدل S90 دو سیم کارت ظرفیت ... https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-دوجی-مدل-s90-دو-سیم-کارت-ظرفیت-128-گیگابایت-همراه-با-ماژول-دوربین-دید-در-شب-و-پاور...‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۴ - بازبینی توسط محمد ناصری ... آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل دوجی با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت. گوشی موبایل ... فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی موبایل 7 | مرجع خرید گوشی ... https://mo7.ir/‏ - ذخیره شده خرید گوشی هوشمند همراه با قیمت دولتی گوشی و خرید دولتی گوشی فروشگاه اینترنتی گوشی و خرید تلفن هوشمند و لوازم جانبی با بهترین قیمت از جمله خرید ارزان. ... همه; ویژه; پر فروش ترین. بیشتر. بالاترین امتیاز; حراج. Slide1 ... photo_2019-01-16_20-26-17 ... هوآوی مدل P30 pro دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت. 15,580,000 ... فروشگاه اینترنتی کالاتیک | موبایل، تبلت، لپ تاپ، لوازم جانبی https://kalatik.com/‏ - ذخیره شده کالاتیک | کالا تیک | فروشگاه اینترنتی موبایل، قیمت گوشی، خرید گوشی موبایل ، تبلت، لوازم ... فروش ویژه. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 8 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت .... آشنایی با بهترین گوشی بازار، خرید تبلت، آگاهی از قیمت تبلت، مشخصات تبلت، خرید تبلت ارزان و .... Nokia 3 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت. فروشگاه اینترنتی ناب ترین https://www.nabtarin.com/‏ - ذخیره شده فروشگاه ناب ترین فروش آنلاین انواع برند های موبایل و تبلت و هندزفری ،پاوربانک، حافظه مموری ... سامسونگ مدل Galaxy M10 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت ... گوشی DOOGEE S40 | قیمت خرید گوشی دوجی اس 40 ... - بنگ گود https://banggood.ir/home/1500-گوشی-doogee-s40-نسخه-216.html‏ - ذخیره شده گوشی DOOGEE S40 ، دوجی اس 40 دارای سنسور اثر انگشت عقب ، باز کردن 0.1 ثانیه ... همراه است و دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که از TF کارت تا 32 گیگابایت ... گوشی دوجی اس 40 با یک باتری با ظرفیت 4650 میلی آمپر ساعت ( ساخته شده در ... این گوشی هوشمند از دو سیم کارت دوگانه آماده به کار (2 نانو سیم کارت یا 1 نانو ... گوشی موبایل ال جی کا 10 دو سیم - Mobile LG K10 Dual SIM | 19148 ... https://kimiaonline.com/.../mobile.../گوشی-موبایل-ال-جی-کا-10-دو-سیم‏ - ذخیره شده حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت می باشد که شما برای افزایش این مقدار می توانید از ... همچنین مدل جدید ال جی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با کیفیت خوبی نیز ... بهترین قیمت و مشخصات گوشی موبایل ال جی کا 10 دو سیم Mobile LG K10 Dual ... این گوشی که در رده گوشی های ساده می باشد در سال 2015 معرفی شد و از دو سیم کارت ... گوشی موبایل لنوو K3 Note دو سیم کارت - Mobile Lenovo K3 Note ... https://kimiaonline.com/.../mobile.../گوشی-موبایل-لنوو-k3-note-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده Mobile Lenovo K3 Note Dual SIM - A7000 PLUS ، گوشی موبایل لنوو K3 Note دو سیم ... بهترین قیمت خرید و فروش گوشی موبایل لنوو K3 Note دو سیم کارت ، Mobile ... حافظه داخلی در این مدل برابر با 16 گیگابایت می باشد و شما برای افزایش این مقدار می ... مشخصات باتری, باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت. کاور مدل STR-01 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A10 ... irkalayab.ir/کاور-مدل-str-01-مناسب-برای-گوشی-موبایل-سامسو/‏ - ذخیره شده توضیحات محصول: مشخصات فنی مشخصات فیزیکیمناسب برای گوشی موبایل ... قابلیت‌های ویژه ... گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت. مشخصات و قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل لنوو وایب شات ... kimiaonline.ir/Product/.../mobile.../گوشی-موبایل-لنوو-وایب-شات‏ - ذخیره شده iR ، لیست قیمت ، آخرین قیمت به روز گوشی موبایل لنوو وایب شات ، Mobile Lenovo Vibe Shot ، بهترین قیمت خرید و فروش گوشی موبایل لنوو وایب شات ... این گوشی که در رده گوشی های ساده می باشد در سال 2015 معرفی شد و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. ... همچنین مدل جدید لنوو از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با کیفیت خوبی نیز ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل بلک بری مدل KEYone دو سیم ... rooykard24.com/page/APrkg‏ مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل بلک بری مدل KEYone دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت | دیجی‌کالا بیشترین جستجوهای اخیر: ورود به دیجی‌کالاکاربر جدید ... گوشی موبایل اچ تی سی وان مکس - 16 گیگابایت HTC One Max lilipot.ir/detail/785914/clipboard-action‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی وان مکس - 16 گیگابایت و قیمت انواع گوشی موبایل اچ تی سی ... گوشی موبایل دوجی مدل S40 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت .... دو ساله بهترین کارایی رو برام داشته ... البته باید از سامسونگ بابت این طبقه بندی تشکر ویژه کرد که این کمپانی در زمینه فبلت ها بسیار خلاقانه کار کرده است. مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل کاترپیلار مدل B25 | دیجی‌کالا lilipot.ir/.../مشخصات،+قیمت+و+خرید+گوشی+موبایل+کاترپیلار+مدل+B25+%7C+دیجی‌کالا‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی گوشی موبایل کاترپیلار مدل B25 و قیمت انواع گوشی موبایل ... گوشی موبایل کترپیلار (CAT) - مرجع تخصصی قیمت موبایل,لپ تاپ . ... اینترنتی سپراه; » مشخصات، قیمت و خرید قاب ژله‌ ای کت اس 40 - CAT S40 . ..... گوشی موبایل دوجی مدل S60 دو سیم کارت ..... گوشی موبایل ارد مدل f190 دو سیم کارت .... پیشنهاد ویژه . ×. قیمت، مشخصات و خرید گوشی دوجی اس 60 DOOGEE S60 - بست چاینا lianbox.ir/result/فایل-jpg‏ - ذخیره شده قیمت، مشخصات و خرید گوشی دوجی اس 60 DOOGEE S60, مقایسه گوشی موبایل دوجی S60, ... خرید ، قیمت ، بررسی و مشخصات گوشی موبایل دوجی مدل s60 دوسیم کارت; » لیست ... گوشی دوجی S40 .... بــست چـاینــا 2 – 16/09/2017 ..... وجود ۶ گیگابایت رم در این گوشی به این معناست که گوشی قابلیت اجرای برنامه سنگین ...... پیشنهاد ویژه . فیلم: برنامه هفت ویژه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر - شب پانزدهم ... karaj24.com/p/7Azwl‏ - ذخیره شده پانزدهمین قسمت از برنامه سینمایی «هفت» با اجرای محمدحسین لطیفی - جمعه شب، 26 بهمن 97 :: گفتگو با ابراهیم داروغه زاده، دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ... دانلود ورژن جدید تلگرام فارسی برای لپ تاپ - دانلود تلگرام برای لپ ... porsyar.com/web/A6cI6‏ - ذخیره شده دانلود تلگرام برای لپ تاپ | یاس دانلود تمامی حقوق این وبسایت متعلق به یاس دانلود می باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد. سایت و سرور دانلود ...