فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد

مخصوص آتلیه هایی که می خواهند کارهای بروز و شیک را با سرعت بیشتری طراحی کنند

مناسب برای دانشجویان و کارآموزان دوره های گرافیک و عکاسی

مناسب برای طراحی آلبوم مدلینگ و عکس های فانتزی

آیا می دانید بسیاری از آتلیه های عکاسی برای طراحی آلیوم های خود و طراحی تصاویر پشت زمینه عروس و داماد از همین نمونه های آماده استفاده می کنند؟
این محصول به گونه ای تولید شده است که شما می توانید اجزا و لایه های آن را ویرایش و یا با هم ادغام نمایید و برای خودتان بک گراند های زیبایی را در محیط نرم افزار فتوشاپ ایجاد کنید.
کافی است فایل را در محیط فتوشاپ باز نموده و تصاویر دور بری شده خودتان را در محیط این فایل جانمایی کنید. در این محصول تعداد 60 بک گراند با کیفیت عالی 300 DPI در قالب 4 DVD و سایز 30*60 سانتیمتر وجود دارد.
این سری فون عروس و داماد و اسپرت آلبوم ایتالیایی، متناسب با مد روز تولید شده و از جلوه بسیار زیادی برخوردار می باشد. یکی از مهمترین تفاوت های این مجموعه با مجموعه های موجود در بازار به کارگیری عناصر سنتی و طرح هایی با دیوارهای کاهی، دکوراسیون آتلیه و عناصر مشابه می باشد، همچنین استفاده از خطوط فارسی نستعلیق و خطاطی های زیبا نیز به بعضی از این فایل ها جلوه زیادی داده است.

این مجموعه کپی برداری از هیچ یک از آثار شرکت های داخلی یا خارجی نبوده و تماما توسط طراحان ایرانی تولید شده است.


قیمت : 50000 تومان

این مجموعه برای چه کسانی مناسب هست؟
- برای تمامی هنرجویان رشته گرافیک و پرسنل آتلیه ها به عنوان تمرین و نمونه کار.
- این محصول برای آنان که می خواهند آلبوم ایتالیایی و یا آلبوم دیجیتال شیک و زیبایی داشته باشند بسیار کارآمد می باشد.
- برای تمامی کسانی که می خواهند همکاری و کار در آتلیه را آغاز کنند.
- برای تمامی آتیله هایی که وقت و کیفیت برایشان اهمیت داشته و می خواهند با سرعت بیشتر و طرح های زیباتری طراحی کنند.
- برای کسانی که می خواهند آلبوم عکس عروسیشان را خودشان طراحی کنند.
و ...

قیمت : 50000 تومان

مشخصات مجموعه:
نام مجموعه: مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد
تعداد دی وی دی: 4 حلقه
تعداد تصاویر: 60 عدد
کیفیت: 300 DPI
فرمت: PSD
سایر تصاویر: 30*60 سانتی متر
مجوز: دارای مجوز از وزارت ارشاد



لینک منبع :مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد

Images for مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد آگهی90 - خرید پستی مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد agahi90.mihanstore.net/product.php?id=528‎Cachedمجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد کاملا لایه باز با فرمت PSD شامل 60 فایل با کیفیت عالی 300 DPI مخصوص آتلیه هایی که می خواهند کارهای بروز و شیک را با ... فون عکاسی عروس بک گراند عکس اتلیه negarfon.mihanblog.com/‎Cached Similar9 آوریل 2016 ... جدید ترین گالری فون عروس داماد فون کودک فون اسپرت فون فشن رایگان. ... فون عکاسی فون لایه باز آلبوم ایتالیایی, بک گراند آتلیه, فون عروس و داماد, ژورنال ایتالیایی ... مجموعه فون حرفه ای اسپرت و عروس و داماد 41 لایه باز psd. فون عروس - گروه گرافیکی نگار fonaroos.blogfa.com/category/5/گروه-گرافیکی-نگار‎Cached Similarفون و بک گراند عروس و داماد ... بک گراند وایت روم اتلیه برای عکس عروس داماد ... تصویر زیر نیز از بین همین مجموعه فون شماره ۶۸ بک گراند وایت روم انتخاب شده است. psd دانلود آتلیه عروس داماد - فون عکاسی بک گراند عکس آتلیه آلبوم ... www.multisearch.ir/stcdcqjfcnrdtcsdydmctvndnsdcacyrctcsz.html برچسب‌ها: بک گراند وایت روم برای عکس آتلیه عروس, PSD فون عروس و داماد, بک ... است مجموعه ای از بهترین فون ها و آلبوم های عکس عروسی را برای شما دوستان عزیز برای ... بگراند عروسی - بکگراند آتلیه عروسفون عروس و داماد و کودک www.multisearch.ir/fxmsfqftnrdtcsdydmctvndnsdcacyrctdsfj.html 18 دسامبر 2015 ... فون عروس و داماد. گروه گرافیکی مد فون لایه باز عکاسی برای عکس عروس داماد ، اسپرت؛ شماره ۱۶ را طراحی کرده است، در این مجموعه تعداد ۳۵ عدد فایل ... فون عروس و داماد و کودکPsdMode دانلود بک گراند اتلیه www.modirsearch.ir/vcmtdtsjnrdtdsnxtdcvndnsdcacyrctcjmf.html گروه گرافیکی مد فون لایه باز عکاسی برای عکس عروس داماد ،اسپرت؛ شماره ۱۶ را ... دانلود فون بک گراند عکس شما ... این مجموعه در فرمت PSD فتوشاپ ساخته شده و شما ... فون بک گراند آتلیه عروس و دامادو کودک-پی اس دی مد. آموزش آتلیه در فتوشاپ با توجه ... بکگراند psd کودک و عروس وداماد - گروه گرافیکی psd1 - دانلود رایگان ... https://www.psd1.ir/‎Cachedدانلود رایگان فون لایه باز-زمینه عکس عروس و داماد،کودک. ... نمونه بکگراند این مجموعه در ادامه قابل مشاهده می باشد. ادامه مطلب. پس زمینه تولد. مشخصات فایل: تعداد: 10 عدد ... بایگانی‌های بکگراند فون آتلیه عروس کودک (@psdha.ir) • Instagram ... server.ipsite.ir/.../بکگراند-فون-آتلیه-عروس-کودک-psdha-ir-•-instagram/‎Cached6 آوریل 2019 ... مجموعه فون و بک گراند آتلیه عروس و داماد کاملا لایه باز با فرمت PSD شامل 60 فایل با کیفیت عالی 300 DPI مخصوص آتلیه هایی که می خواهند کارهای ... دانلودفون عکاسی رایگان - دانلود رایگان فون عکاسی www.whatsearching.ir/tdcframarcncynsdmvndnsdcacyctdqnjrctdntm.html در این پست مجموعه بی نظیری از ۱۰ فون PSD لایه باز کودک را برای شما آماده دانلود ... برچسب‌ها: بکگراند آتلیه, فون عروس وداماد, فون لایه باز, دانلود رایگان فون عروس و