فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروشگاه ستاره

بهترین محصولات اینترنتی

فروش ویژه کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت بهترین قیمت

بهترین قیمت کالاها در دیجی کالا با تخفیف های ویژه

خرید اینترنتی کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت 

برند : Samsung

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.


کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت

 

کارت حافظه

«میکرو اس‌دی» (microSD) کوچک‌ترین کارت‌های حافظه‌ی حال‌و‌حاضر دنیاست که اغلب شرکت‌ها برای افزایش حافظه‌‌ی داخلی دستگاه‌های خود از آن استفاده می‌کنند. کارت‌های حافظه‌ی micro SD می‌توانند برای افزایش حافظه‌ی موبایل یا تبلت استفاده شوند؛ اما علاوه‌براین دستگاه‌هایی هم وجود دارند که حافظه‌ای مستقل برای ذخیره‌سازی ندارند و کارکردشان وابسته به کارت‌های حافظه است. دوربین‌ دیجیتال یا ورزشی، پخش/ضبط کننده‌ موسیقی، لپ‌تاپ، هدفون‌، مودم‌، اسپیکر پرتابل، پخش ماشین، ساعت‌ هوشمند یا هر دستگاه دیجیتال دیگری که بخواهد به‌نوعی با حافظه جانبی در ارتباط باشد، به‌ناچار باید از این نوع کارت‌ها استفاده کنند.

جالب است بدانید گذشت زمان تنها روی کوچک‌ترشدن این حافظه‌ها تاثیر نداشته؛ بلکه روی سرعت، ظرفیت و کیفیت استفاده از آن‌ها هم به‌صورت عجیبی موثر بوده است. این روز‌ها انواع مختلفی از آن‌ها را در بازار پیدا می‌کنیم که انتخاب بهترینشان کار را برای ‌ما سخت می‌کند.

چرا micro SD ؟

احتمالا نیاز به حافظه‌ای که در کنار استفاده‌ی ساده و امکان نقل‌و‌انتقال بی‌دردسر، سرعت مناسبی هم داشته باشد، دلیل به‌وجودآمدن micro SD‌ها بوده است. نسل‌های قبلی این حافظه‌ که به mini SDها معروف بودند، دیگر وجود ندارد. این روز‌ها تنها از SD کارت‌ها آن هم فقط در دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای استفاده می‌شود. میکرو SD‌ها که گاهی اوقات و در بعضی از دستگاه‌ها با نام «ترانس فلش» (TransFlash) یا TF شناخته هم می‌شوند، از سال 2005، خودی نشان دادند و به‌سرعت جای خود را در دل دستگا‌ه‌های دیجیتال باز کردند. طوری که تنها با گذشت یک سال از حضورشان، ظرفیت چهارگیگابایتی آن‌ها روانه‌ی بازار شد و بعدازآن هم سرعت‌ها و ظرفیت‌های متفاوت که همه‌ نشان‌دهنده‌ی محبوبیت بیش‌ازحد این سری حافظه‌ها هستند، روانه‌ی بازار شدند.

ظرفیت‌

این روز‌ها هر ظرفیتی از micro SD که مدنظرتان باشد، پیدا می‌کنید. مهم است چه مقدار از ظرفیت کارتی را که انتخاب کرده‌اید پر می‌کنید و مهم‌تر اینکه قصد دارید آن را برای چه دستگاهی استفاده کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید به آن دقت کنید، ظرفیتی است که دستگاه شما پشتیبانی می‌کند. اگر برای گوشی یا تبلت قصد خرید دارید، تراشه‌ی استفاده‌شده در این دستگاه‌ها مشخص‌کننده‌ی ظرفیتی است که دستگاه‌تان بدون مشکل از آن پشتیبانی می‌کند. برای دوربین‌ها موضوع کمی فرق دارد و بسیاری از دوربین‌ها، هر ظرفیتی از micro SD را پشتیبانی می‌کنند، این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای استفاده از micro SD در دوربین‌های حرفه‌ای حتما باید از تبدیل استفاده کنید، این نکته را هنگام خرید رعایت کنید تا بتوانید از کارت خود در هر دوربینی استفاده کنید. در حال حاضر، دستگاه‌های دیجیتال می‌توانند ظرفیت‌هایی بین 2گیگابایتی تا 2ترابایتی micro SD کارت‌ها را پشتیبانی کنند؛ البته که در حال حاضر نهایت ظرفیت این کارت‌ها 512 گیگابایت است که قیمت فوق‌العاده زیادی دارند.

با نگاه‌کردن به لوگویی که روی کارت نوشته ‌شده است، می‌توان تا حدودی ظرفیت آن را تشخیص داد. معمولا نماد SD تنها به کارت‌هایی با ظرفیت‌هایی تا 2 گیگابایت اختصاص دارد که از فرمت‌های FAT12 و FAT16 پشتیبانی می‌کند. نماد SDHC روی کارت‌هایی که ظرفیتی بین 2 گیگابایت تا 32 گیگابایت دارند، دیده می‌شود و به طور معمول از فرمت FAT32 پشتیبانی می‌کنند. نماد SDXC هم نشان‌دهنده‌ی کارت‌هایی با ظرفیت 32 گیگابایت تا 2 ترابایت است که از فرمت exFAT پشتیبانی می‌کنند. 

شاید برایتان جذاب باشد بدانید، دوربین حرفه‌ای شما یا گوشی‌تان با یک کارت حافظه‌ی 16گیگابایتی می‌تواند چند عکس ثبت کند، چقدر موسیقی در خود جا ‌دهند یا حتی چه مدتی می‌شود با آن فیلم ضبط کنید؛ البته توجه داشته باشید که این تعداد یا زمان‌های نوشته‌شده، کاملا تقریبی هستند و هیچ تضمینی برای این تعداد وجود ندارد.

انواع، کلاس‌ و سرعت

این پیشرفت‌ها هر روز پررنگ‌تر می‌شوند و برای کسانی که می‌خواهند کارت‌های حافظه بخرند، آشنایی با علایم و نوشته‌هایی که روی این کارت‌ها درج‌شده، مهم به نظر می‌رسد. با این اعلام می‌توان توجیه شد که هر کارت برای چه منظوری تولید شده، چقدر سرعت دارد و توسط چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌شود.

اولین موردی که شناخت آن ضروری به نظر می‌رسد، مفهمومی به نام "کلاس" است. این مفهموم بیانگر سرعت خواندن و نوشتن روی micro SD است که به‌صورت عددی در داخل یک دایره روی کارت حافظه نوشته می‌شود یا درنهایت روی بسته‌بندی micro SDها درج‌شده‌اند تا هنگام خرید بدانید کارت حافظه‌ی مدنظرتان چه مشخصاتی دارد.

کارت‌های حافظه‌ی micro SD، روند رو به رشد عجیبی داشته‌اند. به‌طوری‌که از ابتدای تولید تابه‌حال سرعت نوشتن روی آن‌ها تقریبا 40 برابر شده است. این موضوع نشان‌دهنده‌ی اهمیت و کاربری بی‌رقیب این نوع کارت‌هاست.

کلاس 2: کارت‌های اولیه از این کلاس پشتیبانی می‌کردند و نهایت سرعت نوشتن روی آن‌ها دو مگابایت بر ثانیه است. این کلاس می‌تواند درنهایت فیلم‌برداری با کیفیت SD را پشتیبانی کند. سرعت این کلاس به‌عنوان سرعت پیش‌فرض و با نشانه‌ی SD روی بدنه شناخته می‌شود.

کلاس 4: این کلاس هم تمام مشخصات کلاس قبلی را دارد، با این تفاوت که نهایت سرعت نوشتن روی آن 4 مگابایت بر ثانیه است و برای ضبط ویدیو‌هایی HD و full HD مناسب است. روی این کارت‌ها هم همان لوگوی SD نقش بسته است.

کلاس 6: در دو کلاس قبلی عدد عنوان‌شده تنها برای کلاس سرعت کارت حافظه بود؛ اما از این کلاس به بعد، کلاسی با عنوان کلاس سرعت ویدیو هم اضافه ‌شده است که نماد آن یک عدد در کنار یک حرف V است. کلاس 6 که سرعت نوشتن روی آن به 6 مگابایت بر ثانیه می‌رسد، با کلاس سرعت ویدیوی V6 هم شناخته می‌شود و می‌توانید روی آن ویدیو‌های full HD را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

کلاس 10 / UHS1 / U1: رسیدن به این سرعت از انتقال دیتا را می‌توان تحولی در micro SDها دانست. از این کلاس به بعد دو مفهوم جدید که با نام‌های "کلاس بازده برنامه" و "کلاس سرعت UHS" شناخته می‌شوند که برای معرفی صحیح‌تر و شناخت نوع کاربری کارت‌ها به ‌آن‌ها اضافه شدند. از کلاس 10 به بعد 4 نوع کلاس سرعتی متفاوت وجود دارد؛ کلاس سرعت که نشان‌دهنده‌ی سرعت انتقال 10 مگابایت بر ثانیه است. کلاس UHS که مفهوم جدیدی است، با درج لوگو‌های UHS1 یا UHS2 روی micro SDها مشخص می‌شود. معمولا کلاس سرعتی UHS با یک حرف U که در داخلش عددی نوشته ‌شده است، نشان داده می‌شود؛ همچنین این کلاس مفهومی به نام سرعت BUS دارد که با اعداد یونانی نمایش داده می‌شوند و نشان‌دهنده‌ی سرعت باس کارت حافظه‌ی جانبی است که معمولا برای هماهنگی با سخت‌افزار شما کاربرد دارد. باس این نوع کارت‌ها می‌تواند UHS-I یا UHS-II باشد. باس UHS-I با سرعت‌های 12.5(SDR12)، 25(SDR25)، 50(SDR50, DDR50) و 104(SDR104) که بر حسب مگابایت بر ثانیه هستند و با نام معادلی که در داخل پرانتز نوشته ‌شده، قابل‌شناسایی است. باس UHS-II هم با سرعت‌های 156(FD156) و 312(HD312) مگابایت بر ثانیه هستند و با نام‌های متناظر با هر سرعت شناسایی می‌شوند. روش جذاب دیگری که می‌توان کارت‌هایی با باس UHS-II را از سایر micro SDها تشخیص داد، از دو ردیف پین استفاده‌شده روی آن‌هاست که برای انتقال پرسرعت اطلاعات وجود آن‌ها منطقی است.

اگر تعریف درستی از باس در کارت حافظه‌ی جانبی بخواهیم داشته باشیم، باید بگوییم که این فرکانسی سیگنال کلاکی است که اطلاعات را به کارت وارد و از آن خارج می‌کند. هرچه مقدار این باس بالاتر باشد، کارت حافظه‌ی جانبی زمان کمتری را به‌عنوان «مشغول» (Busy) دارد و البته با سرعت بالاتری به خواندن و نوشتن می‌پردازد.

کلاس سرعت ویدیو در این کلاس هم با V10 شناخته می‌شود، این یعنی با این کارت می‌توانید ویدیو‌های full HD را تا سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. حتی mirso SDهایی که باس بالا دارند و با عنوان C10 شناخته می‌شوند می‌توانند از پخش زنده با کیفیت HD پشتیبانی کنند.

همچنین در این کلاس، مفهوم جدیدی به نام کلاس بازدهی برنامه هم وجود دارد که به کمک  عددی که در کنار حرف A نوشته‌ شده، شناخته می‌شود. کلاس A1 نشان می‌دهدکه micro SD شما نوشتن 500 عملیات بر ثانیه و خواندن 1500 عملیات بر ثانیه هنگام اجرای بازی یا برنامه‌ای که روی micro SD نصب شده است را پشتیبانی می‌کند.

 کلاس UHS3/U3: این کلاس تنها برای مصارفی که به سرعت بسیار بالا احتیاج دارند تولید شده است. تمام کاربرد این کلاس در ضبط ویدیو خلاصه می‌شود؛ به همین دلیل دارای سه کلاس سرعت ویدیو V30، V60 و V90 است. کارت‌هایی با کلاس U3، سرعت 30 مگابایت بر ثانیه را برای نوشتن فراهم می‌کنند. کلاس V30 هم برای ضبط ویدیو‌های با کیفیت full HD و 4K با سرعت فریم 60 یا 120 بر ثانیه کاربرد دارد؛ البته در این کلاس باس مفهوم مهمی به‌ حساب می‌آید و برای فریم بالاتر باید کارت‌هایی با باس UHS بالاتر خریداری کنید. کلاس‌ سرعت‌های V60 و V90 برای ضبط ویدیو‌هایی با کیفیت 8K و تعداد 60 یا 120 فریم بر ثانیه هستند. این کارت‌ها قیمت‌های فوق‌العاده زیادی دارند و توسط هر دستگاهی پشتیبانی نمی‌شوند.

کارت‌های جدیدتر از کلاس 10، دیگر با مفهوم کلاس با عدد و دایره‌ای شناخته نمی‌شوند و تنها با کلاس سرعت UHS شناخته می‌شوند.

جمع‌بندی

مهم است بدانید برای هر دستگاهی چه نوع کارت حافظه‌ای با چه سرعت و ظرفیتی بخرید. با پیشرفت فناوری هر روز به سرعت و قابلیت‌های micro SDها اضافه می‌شود و همین موضوع باعث شده تا انتخاب درست از بین این کارت‌ها مشکل باشد؛ اما اگر به علایم و سرعت نوشته‌شده روی این کارت‌ها توجه کنید و از مفهوم آن‌ها با خبر باشید، می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را بکنید.

 

خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا

 


خرید از دیجی کالا

 

قیمت محصول : 64900 تومان

کارت حافظه‌ی «سامسونگ» از نوع SD بوده و 16 گیگابایت ظرفیت دارد. استاندارد سرعت در این مدل از محصولات سامسونگ کلاس 10 و UHS-I U1 است. این کارت حافظه در برابر ضربه، آب، سرما، گرما . مغناطیس مقاومت دارد. بنابراین در زمان استفاده از آن خیالتان بابت حفظ و نگهداری از اطلاعات ذخیره شده روی کارت حافظه راحت بوده و هیچ نگرانی نسبت به از بین رفتن آن‌ها نخواهید داشت. سرعت خواندن اطلاعات در مدل «Evo» از سری کارت حافظه‌های سامسونگ 48 مگابایت برثانیه خواهد بود.

فرمت‌های تصویری که رزولوشن بالایی دارند، برای پردازش باید سخت‌افزاری در اختیار داشته باشند که قابلیت سازگاری با آن‌ها را داشته باشد و بتواند با سرعت قابل قبولی اطلاعات را پردازش کند. مدل Evoاز سری محصولات سامسونگ یکی از همان نمونه‌ها است که قابلیت پشتیبانی از تصاویر با رزولوشن‌ Full HD را خواهد داشت. این کارت‌ به دلیل سرعت مناسب در خواندن و نوشتن اطلاعات بدون هیچ‌گونه لگ یا توقفی پردازش‌ها را انجام خواهد داد. پس اگر دوربین‌تان قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن Full HD را دارد و تنها نگرانی‌تان فضای کم ذخیره‌سازی در آن است، این مدل از محصولات سامسونگ محل مناسبی برای ذخیره و نگهداری اطلاعات شما خواهد بود.

تصاویر بیشتر
کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت
کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت

 


خرید از دیجی کالا

 



لینک منبع :فروش ویژه کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت بهترین قیمت

کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 ... https://www.digikala.com/.../کارت-حافظه-sdhc-سامسونگ-مدل-evo-کلاس-10-استاندارد-uhs-i-u1-سرعت-48mbps-ظرفیت-16-گیگابایت‏ - ذخیره شده رتبه: ۲٫۲ - ۵ نقد جدیدترین مدل‌های کارت حافظه سامسونگ با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت Samsung Evo UHS-I U1 Class 10 ... لیست قیمت کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 ... https://torob.com/.../کارت-حافظه-microsdhc-سامسونگ-مدل-evo-plus-کلاس-10-استاندارد-uhs-i-u1-سرعت-95mbps-ظرفیت-32-گیگابایت/‏ - ذخیره شده ‎ریال ۵۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۹۰۰٬۰۰۰ خرید کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت ... Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 95MBps ظرفیت 32 گیگابایت ، لیست قیمت ... کارت حافظه SDHC سن دیسک مدل Ultra کلاس 10 ظرفیت 16 گیگابایت | .... SanDisk Ultra UHS-I U1 Class 10 48MBps 320X microSDHC - 32GB. لیست قیمت روز کارت حافظه و رم memory card | ترب https://torob.com/browse/252/کارت-حافظه-و-رم-memory-card/‏ - ذخیره شده لیست قیمت خرید انواع کارت حافظه و رم به همراه تخفیف ها در سایت ترب ، مقایسه قیمت و ... کارت حافظه microSDXC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 ... کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 45MBps همراه با آداپتور SD ظرفیت 16 گیگابایت ... کارت حافظه ای دیتا مدل SDHC Premier کلاس 10 ظرفیت 128 گیگابایت ... لیست قیمت کارت حافظه و رم - ایمالز https://emalls.ir/لیست-قیمت_کارت-حافظه-و-رم~Category~608‏ - ذخیره شده - مشابه آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع کارت حافظه و رم سن دیسک میکرو سیلیکون پاور ای دیتا ... کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت ... حافظه میکرو اس دی وریتی مدل یو 1 به همراه آداپتر با ظرفیت 16 گیگابایت, 28,000 تا 62,000 ... Sandisk Ultra UHS-I Class 10 48MBps SDHC Card 64GB کارت حافظه microSDXC جم اس تی مدل Extra 533x کلاس 10 استاندارد ... starmarket.blogsky.com/1398/03/05/post-7029/‏ - ذخیره شده کارت حافظه microSDXC جم اس تی مدل Extra 533x کلاس 10 استاندارد UHS-I سرعت 80MBps ظرفیت 16 گیگابایت ... سرما. خرید با قیمت مناسب از سایت دیجی کالا خرید از دیجی کالا .... adv/ Cachedکارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 100MBps همراه با آداپتور SD ظرفیت 16 گیگابایت. قیمت رمز گوشی - کامپیوتر-pc misaghmomeni.blogfa.com/post/74‏ - ذخیره شده قیمت رمز گوشی - - کامپیوتر-pc. ... کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 95MBps همراه با آداپتور ... فروشنده: بازرگانی آپادانا. فروش ویژه · کارت حافظه microSDHC دکتر مموری مدل DR6022 کلاس ... کارت حافظه micro SDHC اچ دی مدل Ultra کلاس 10 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت. #کارت_حافظه on Instagram Videos & Photos ecointa.com/hashtag/کارت_حافظه‏ - ذخیره شده فروش ویژه فلش ایکس انرژی ۱۶ و ۳۲ گیگ قیمت استثنایی گارانتی اصلی IPM SERVICE ... انواع استانداردهای SD، SDHC و SDXC هم با توجه به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی این ... کارت حافظه microSDXC سن دیسک مدل Ultra کلاس10 و A1 استاندارد UHS-I U1 ... UHS-I سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت به همراه آداپتور SD سرویس ویژه ... بهترین قیمت خرید انواع لوازم جانبی موبایل | فروشگاه اینترنتی تی ام ... https://www.tmpersia.com/لوازم-جانبی-موبایل?pagesize...10‏ - ذخیره شده بهترین قیمت برای خرید انواع لوازم جانبی موبایل همراه با گارانتی نمایندگی ... تصویر کارت حافظه SDHC سن دیسک مدل Ultra کلاس 10 استاندارد UHS-I سرعت ... کارت حافظه microSDXC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U3 ... کارت حافظه اپیسر کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 85MBps همراه با آداپتور SD ظرفیت 16 ... Images and Stories tagged with #کارت_حافظه on instagram https://www.picbob.com/tag/کارت_حافظه‏ - ذخیره شده کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 ... فروش ویژه فلش ایکس انرژی ۱۶ و ۳۲ گیگ قیمت استثنایی گارانتی اصلی IPM SERVICE .... UHS-I سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت به همراه آداپتور SD سرویس ویژه ... کارت حافظه microSDHC دکتر مموری مدل Ultra کلاس 10 سرعت 90MBps ... www.tgju.shop/.../کارت-حافظه-microsdhc-دکتر-مموری-مدل-ultra-کلاس-10-سرعت-90mbps-ظرفیت-16-گیگابایت-به-همراه-آداپتور-sd‏ - ذخیره شده بهترین قیمت کارت حافظه microSDHC دکتر مموری مدل Ultra کلاس 10 سرعت ... Dr. Memory Ultra Class 10 90MBps microSDHC Card With Adapter - 16GB ... ظرفیت : 16 گیگابایت; استاندارد سرعت: Class 10; مقاوم در برابر: آب ضربه پرتو .... کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت ... کارت حافظه microSDHC دکتر مموری مدل Ultra کلاس 10 سرعت 90MBps ... www.tgju.shop/.../کارت-حافظه-microsdhc-دکتر-مموری-مدل-ultra-کلاس-10-سرعت-90mbps-ظرفیت-8-گیگابایت-به-همراه-آداپتور-sd‏ - ذخیره شده بهترین قیمت کارت حافظه microSDHC دکتر مموری مدل Ultra کلاس 10 سرعت ... سرویس ویژه دیجی کالا: 7 روز تضمین تعویض کالا ... ظرفیت: 8 گیگابایت; استاندارد سرعت: Class 10; مقاوم در برابر: آب ضربه پرتو X سرما گرما .... کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 32 گیگابایت. تصاویر برای فروش ویژه کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت بهترین قیمت فلش مموری USB | کارت حافظه | Data Storage | فروشگاه اینترنتی ایسرا https://www.esara.ir/Search/...and...Memory/.../C73-Memory-Cards/‏ کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS I U1 سرعت ... فلش مموری کداک مدل K802 New Version ظرفیت 16 گیگابایت ..... کارت حافظه SDHC سن دیسک مدل Ultra کلاس 6 استاندارد UHS I سرعت 30MBps ظرفیت 4 ... توشیبا مدل Exceria M301 کلاس 10 استاندارد UHS I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16GB. Photos In Instagram about Hashtags #کارت_حافظه - InstaScan.xyz https://instascan.xyz/tag/کارت_حافظه‏ واردات و پخش عمده انواع کارت حافظه و فلش #فلش_مموری #کارت_حافظه #گیگ ... کارت حافظه SDXC لکسار مدل Premium کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 45MBps 300X .... Flash verity v803 ظرفیت : 16 GB گارانتی :مادام العمر قیمت : 50000 t # فلش .... UHS-I سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت به همراه آداپتور SD سرویس ویژه دیجی ... #کارت_حافظه - Pictoto - идеальный сервис для просмотра Instagram pictoto.com/ru/media-by-tag/کارت_حافظه‏ - ذخیره شده Тэг کارت_حافظه. مشخصات ظرفیت 32 گیگابایت استاندارد سرعت Class 10 , UHS-I U1 سرعت خواندن 95 ... #کارت_حافظه#رم#حافظه#موبایل#سامسونگ#حافظه_جانبی# لوازم جانبی ... فلش ضد آب ضد ضربه ساخت تایوان ظرفیت 16 گیگ قیمت ۶۵ هزار تومان @ ..... کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS -I U1 کارت حافظه microSDHC سن دیسک مدل Ultra کلاس 10 استاندارد UHS-I ... lilipot.ir/.../کارت+حافظه+microSDHC+سن+دیسک+مدل+Ultra+کلاس+10+استاندارد+UHS-I+...‏ - ذخیره شده خرید اینترنتی کارت حافظه microSDHC سن دیسک مدل Ultra کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 80MBps همراه با آداپتور SD ظرفیت 16 گیگابایت و قیمت انواع ... کارت حافظه microSDHC کینگ استار کلاس 10 استاندارد ... Archives ... fun.ipsite.ir/.../کارت-حافظه-microsdhc-کینگ-استار-کلاس-10-استاندار/‏ - ذخیره شده کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 100MBps همراه با آداپتور S ... UHS-I U1 سرعت 95MBps همراه با آداپتور SD ظرفیت 32 گیگابایت و قیمت انواع … ... نقد و بررسی اجمالی کارت حافظه SDHC سن دیسک مدل Ultra … ... بهترین قیمت خرید انواع کارت حافظه | فروشگاه اینترنتی تی … کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 ... Archives ... fun.ipsite.ir/.../کارت-حافظه-microsdhc-سامسونگ-مدل-evo-plus-کلاس-10/‏ - ذخیره شده کارت حافظه microSDXC مدل Ultra کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 80MBps ظرفیت 64 گیگابایت به همراه آدا .... 10 استاندارد UHS-I سرعت 100MBps ظرفیت 64 گیگابایت به همراه آداپتور SD. ... نقد و بررسی اجمالی کارت حافظه SDHC سن دیسک مدل Ultra … ... بهترین قیمت خرید انواع کارت حافظه | فروشگاه اینترنتی تی … فروشگاه دیجی کالا digikalaaa.bigblog.ir/‏ - ذخیره شده گوشی موبایل هوآوی مدل Y3 2018 CAG-L22 دو سیم کارت ظرفیت 8 گیگابایت ... سراغ نمونه های ارزان قیمت تر برود و به همین خاطر چیپست مدیاتک MT6737 با پردازنده ..... کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت ... کارت حافظه SDHC سن دیسک مدل Ultra کلاس 10 استاندارد UHS-I سرعت 48MBps ظرفیت 16 ... لیست قیمت روز و کمترین قیمت دوربین | بهترین فروشنده - هدست bseller.ir/Category/10/دوربین?Page=2&sort=1‏ - ذخیره شده کارت حافظه microSDHC سامسونگ مدل Pro کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت ... کارت حافظه micro SDHC اچ دی مدل Ultra کلاس 10 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت ... کارت حافظه microSDXC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U3 ... لیست قیمت روز و کمترین قیمت کارت حافظه | بهترین فروشنده bseller.ir/Category/12/کارت-حافظه?Page=11&sort=1‏ - ذخیره شده کارت حافظه micro SDHC هوکو کلاس 10 سرعت 90MBps ظرفیت 32 گیگابایت ... کارت حافظه microSDXC سامسونگ مدل Evo Plus کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 ... % 10 فروش ویژه ... توشیبا مدل M301 کلاس 10 استاندارد UHS-I U3 سرعت 48MBps ظرفیت ... پاور مدل Stylish کلاس 4 استاندارد U3 سرعت 60MBps ظرفیت 16 گیگابایت ...